Hey @Ange84 ja mooi met die moederkoek als staart. Wat knap gezien van je dames! @Cinderella86 oh ja dat had je geschreven. Het was mij ontschoten. Wat goed dat ze je extra in de gaten houden. Ik duim voor je voor een normaal verloop van de zwangerschap.
Hallo, vandamaag hadden we een pretecho om het geslacht te bepalen. We krijgen een dochter! Fantastisch. Verder was het heel fijn om te zien hoe compleet ze was en hoe goed alles er uit zag. De echoscopiste had ook haar guo diploma en keek onze kleine even helemaal na. Het was echt grappig. Op een gegeven moment maakte ze van zichzelf een driehoekje. Benen gestrekt, kont omhoog, hoofd omlaag en duwen met haar hoofd en billen. Soort van downward facing dog in de yoga maar dan zonder handen. Gek is het niet dat ik haar af en toe voel, de kleine krachtpatser ♥️ De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Jongen Cjms - Jongen - Meisje DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Thirza78 - Meisje - Meisje Indy90 - Meisje - Jongen Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Meisje Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje - Meisje Cinderella86 -
De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Jongen Cjms - Jongen - Meisje DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Thirza78 - Meisje - Meisje Indy90 - Meisje - Jongen Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Meisje Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje - Meisje Cinderella86 -
Haha 6 meiden en 2 jongens! De rest een jongetje om het in evenwicht te houden? @Thirza78 gefeliciteerd!! Fijn dat de kleine meid het goed doet en alles erop en eraan zit En fijn dat ze zo de tijd heeft genomen om alles te laten zien. Bijzonder om te zien he? Bij ons hebben ze ook alles laten zien: gevuld maagje (kleine was aan het drinken), het blaasje (kleintje plast blijkbaar om de 20 min ongeveer), 2 voetjes, 2 handjes, hoofdje, sterk kloppend hartje gehoord.
Plassen ze elke 20 minuten? Hahaha. Wat een raar idee toch. Ja, hier ook volle blaas en volle maag etc ♥️. We boffen. Echt. @Thirza78 gefeliciteerd!! Fijn dat de kleine meid het goed doet en alles erop en eraan zit En fijn dat ze zo de tijd heeft genomen om alles te laten zien. Bijzonder om te zien he? Bij ons hebben ze ook alles laten zien: gevuld maagje (kleine was aan het drinken), het blaasje (kleintje plast blijkbaar om de 20 min ongeveer), 2 voetjes, 2 handjes, hoofdje, sterk kloppend hartje gehoord.[/QUOTE]
De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Jongen Cjms - Jongen - Meisje DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Jongen Thirza78 - Meisje - Meisje Indy90 - Meisje - Jongen Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Meisje Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje - Meisje Cinderella86 -
Haha ik zou echt verbaasd zijn als ik een jongetje krijg! Ook in mijn omgeving zegt iedereen: jullie krijgen gewoon nog een meisje. Dus ben heeeeel benieuwd!
De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Jongen Cjms - Jongen - Meisje DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Jongen Thirza78 - Meisje - Meisje Indy90 - Meisje - Jongen Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Meisje Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje - Meisje Cinderella86 - Chanbee- meisje
Haha dat maakt me extra benieuwd!! Vind het allebei even leuk De eerste keer had ik wel een voorkeur voor een meisje, maar die is nu al ‘binnen’
Bij ons blijkt het een jongetje te zijn! Het is even omschakelen, maar het was best duidelijk. Meneer lag met zijn beentjes wijd dus we konden er niet omheen
@Thirza78 gefeliciteerd met je meisje! @Cinderella86 gefeliciteerd met je jochie! Bijzonder om te horen hoe iedereen er achter komt Ik heb vanavond zoooooo veeeeeeel zin in Sushi en Wijn!!!
Ik ben gister met een andere zwangere vriendin en de mannen sushi gaan eten. Helaas geen sashimi voor mij, maar ze hebben bij Sumo een speciale kaart voor zwangeren
Hahahha ook typisch! Bij ons lag de dame met de beentjes gekruist Als een echte dame. Gefeliciteerd met jullie zoon!
De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Jongen Cjms - Jongen - Meisje DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Jongen Thirza78 - Meisje - Meisje Indy90 - Meisje - Jongen Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Meisje Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje - Meisje Cinderella86 - Meisje - Jongen Chanbee- meisje
Het is hier rustig Iedereen aan de carnaval? Hier net een goede controle gehad. De meiden waren mee en mochten helpen bij het zoeken van het hartje. Toen de oudste het hartje had gevonden, schopte de kleine haar. Ze maken nu al ruzie haha
Lol. Klein monstertje ♥️ @Ange84 Carnaval? Watsda? Hier volgde een flink protest nadat ik een paar uur gezeten had in een vergadering. Die van jou maakt tenminste ruzie met haar zusje. Deze moppert nu al tegen mama hahaha