Lief dat je daar over na hebt gedacht en ze niet 'voor het blok zet' met andere mensen eromheen. Een ongevraagde tip, negeer hem als je het bemoeiziek vind Misschien heb je hier zelf ook al wel aan gedacht, maar het als eerste weten vanwege een rotsituatie die erachter zit en het dan lang geheim moeten houden/er niet met anderen dan jullie over kunnen praten, kan ook lastig zijn (mensen dichtbij die in een soortgelijke situatie zaten) dus de periode tussen het nieuws met hen en daarna anderen delen zou ik niet te lang maken. En ik las dat je met je zus in je gedachten mee ging doen aan MvM, wat mooi!
Ik heb bij H&M besteld en op de website van de Lidl. Weet van die laatste niet of het wat is, dat zie ik donderdag . Dus dan laat ik weten of dat een goede site is om te kijken. Ik wil niet vreselijk veel geld uitgeven, het is nu echt de laatste en ik geef sowieso nooit veel geld uit aan kleding. Ik ben ook niet zo goed in mode, geloof ik. Leerlingen zeggen vaak: "Dat u dat combineert, dat durf ik niet maar bij u past het" Hahaha, weet niet of het een compliment is. Ik vat het maar zo op Ik heb ook moeite om het stil te houden voor mijn beste vriendin. Wil het haar zooo graag vertellen. Ben benieuwd wat ze zegt..
Bedankt voor het welkom! Ik durf nog niet echt kleding te kopen, eerst maar zien dat het goed gaat. Helaas 3 miskramen gehad voor ik zwanger werd van de oudste. En afgelopen augustus de 4e miskraam. En dan heb ik nu ook niet zoveel symptomen dus kan nog niet helemaal geloven dat het goed zit. Merk dat het toch meer meespeelt dan ik had gedacht. Mocht de 16e de echo goed zijn ga ik eind december voor de eerste zwangerschapskleding. En alle babyspullen zijn hier al het huis uit; mijn oudste word 16 deze maand! Maar ze maakt alles zo bewust mee, heerlijk om samen spulletjes te kijken♡
Heb wel hetzelfde, alleen mijn buik denkt daar anders over hehe. Soms enorm last van opgezette buik en laatst alleen maar strakkere broeken gekocht omdat ik was afgevallen. Leuk dat je het zo met je dochter kunt delen!! Duurt lang hè dat wachten op de 1e echo..
Dankjewel... Ja daar heb ik ook over na gedacht, we gaan het weekend vertellen net dag voor de echo.. en dan kan ik de dag erna savonds even echo laten zien en dan hoort rest van de familie 2e kerstdag. Vind het zelf ook erg spannend om het haar te vertellen. Ja voor mvm doe ik ook zeker met gedachte aan me zus net zoals 2,5 jaar geleden. Als ik er nu zo over schrijf kan ik al bijna janken. Gun het haar zo dat bij haar ook een x lukt.
Ja ik begrijp dat het heel lastig en tegenstrijdig voelt.. En super dat je me gaat doet met moeders voor moeders met je zus in je achterhoofd. Hoe lang is ze al bezig in een vruchtbaarheidstraject? Vergeet ook niet de opa's en oma's want ook voor hen kan het lastig zijn hoe hiermee om te gaan. De ene dochter met kinderen en zwanger en de andere dochter met een heel sterke wens.. Het bespreekbaar houden met je ouders en vragen wat je zus het prettigst vindt kan hierbij helpen.. Helaas weet ik daar alles van...Het duurde 5 jaar voordat onze dochter er was met allerlei behandelingen in het ziekenhuis en ook nog eens 3 miskramen dus een lange weg gehad. Daarom voelt het zo onwerkelijk dat ik nu "al" zwanger ben. Wat leuk trouwens dat er veel van een derde of vierde kindje in verwachting zijn! En ook zo leuk dat de oudere kinderen dan echt het zo bewust meemaken en mee kunnen leven. Ik heb trouwens een leuke strijkapplicatie besteld via Instagram voor een koopje om een shirt te pimpen "ik word grote zus". Misschien voor aan het kerstdiner? Of eerder als we het niet langer geheim kunnen houden..
Ze zijn al een tijd bezig , hun dochter is nu 6.5 jaar toen zij geboren is toen heeft ze een te snelle schildklier gekregen. Door medicatie mocht ze eerste jaar niks, nadien kreeg ze drankje om schildklier even stop te zetten toen mocht ze ook niet zwanger worden. Na een half jaar zijn haar eileiders schoon gemaakt toen weer half jaar proberen. Toen iui... en toen door naar Zwolle ivf was direct alles mislukt, zijn direct overgestapt naar icsi. En nu alweer laatste poging. Maar hoorde van de week dat ze nu 2 eitjes terug gaan plaatsen. Hoop het voor haar. Me moeder weet dat wij nog wel 1tje bij willen, alleen ze waren heel bang dat het bij mij het zelfde was omdat ik opeens ook erg dun werd. Kreeg al paar keer van laat je testen anders krijg je ook moeite met kinderen net zoals ik.
Wat heftig hoe dat bij jouw zus gaat zeg. Zo begrijpelijk dat je hiermee worstelt. Wat is de wereld dan oneerlijk verdeeld.. Het is nog altijd waar, je neemt geen kinderen, je krijgt ze bij gratie. Ik hoop met je mee voor je zus dat de terugplaatsing zal lukken!
Heb nog geen idee! Bij de vierde reageerde ze een beetje bijzonder.. Dus ik ben ook een beetje bang voor haar reactie. Terwijl dat stom is want ik ben er blij mee. Wat een ander zegt moet niks uitmake. En toch doet dat het wel.
Goedemorgen allemaal! Na wat tuurtestjes hadden wij dit weekend een mooie 1-2 weken zwanger op de Clearblue Digital. Volgens de online calculatoren ben ik 10 augustus uitgerekend. We hebben al een heerlijk mannetje mogen krijgen in februari dit jaar. Mijn man heeft toen al een jaar van tevoren geroepen dat we een zoon zouden krijgen en in januari uitgerekend zouden zijn en hij kreeg helemaal gelijk, 25 januari was ik 40 weken zwanger. Ik ging alleen 10 dagen over tijd en toen kwam hij dus 4 februari. Ik had een hele goede zwangerschap. Heb nog gefitnest tot en met 36 weken, ik had alleen last van carpaal tunnelsyndroom 's nachts en ik hield veel vocht vast. Het was wel een ontzettende kleute bevalling helaas. Ik wilde thuis in bad bevallen, lekker zen weetje wel, maar moest met 8 cm die niet vorderde naar het ziekenhuis. Daar is hij uren later gehaald met de vacuümpomp. Die schoot tot 3 keer toe van zijn hoofd af. Zijn hoofdje stond niet bij de hals maar bij zijn voorhoofd en dan propten ze er ook nog vingers bij. Uiteindelijk ben ik geknipt en flink gescheurd, maar gelukkig geen totaalruptuur! En was hij earthside met zijn 4425 gram. Ik heb nog zo vaak gevraagd om een groeiecho tijdens de laatste weken want ik voelde al aan dat hij huge was maar dat vonden de vk niet nodig (safe to say dat ik nu niet naar dezelfde vk ga). We hebben er beiden niets aan overgehouden. Ik ben helemaal hersteld en onze zoon ontwikkelt zich voortreffelijk. Desondanks zei ik zelfs tijdens de heftigste weeën in het ziekenhuis dat ik écht nog wel een tweede wilde hoor! Dat was volgens iedereen erg lollig, ik was bloedserieus. En nu zijn we hier! We wilden heel graag de kindjes dicht op elkaar en zijn zo gezegend dat dit heeft mogen lukken, ze zullen straks 1 jaar en 6 maanden schelen (uitgaande van een normale zwangerschapsduur). Mijn man zegt dat we weer een zoon krijgen. Ik ben ontzettend geneigd om hem te geloven want hij krijgt op het irritante af altijd gelijk met dit soort dingen. Iets met je vortex bepalen?(Law of attraction voor de niet-kenners) De aankomende bevalling gaat vast en zeker een heel stuk soepeler dan de eerste dus daar kijk ik erg naar uit! Ik ga proberen om de NIPT weer naar Gendia te laten sturen. We doen de NIPT sowieso weer want ik heb in 2010 een dochter gekregen met een dubbele trisomie met 22 weken en dan weten we ook gelijk het geslacht, dat vinden we wel leuk (het geslacht kun je vragen als je het via Gendia doet, in NL kan dat niet). Zo hebben we het ook bij ons zoontje gedaan. Alleen moet ik even kijken of er nog prikpunten zijn, die waren vorig jaar al lastig te vinden. Tot nu toe ben ik supersnel geïrriteerd de afgelopen dagen, loopt mijn borstvoeding ontzettend terug helaas en ik heb uitslag op mijn oogleden zoals ik dat vorige keer ook had. Dat heb ik echt alleen als ik zwanger ben. Hopelijk krijg ik niet weer zoveel pukkels dit keer. Anyhow, ik ben niet iemand die mooi zwanger is zeg maar. Ik ga even dit topic doorlezen om jullie een beetje te leren kennen!
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 1 Augustus Leanna3 Anar91 Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje Loesje1988 - 31 jaar - 1e kindje 2 Augustus Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 3 Augustus Marrissie Barbje - 2e kindje 4 Augustus Chanbee - 1e kindje 5 Augustus Kristel - 24 jaar - 1e kindje 6 Augustus 7 Augustus Mamaloelie - 38 jaar - 5e kindje 8 Augustus 9 Augustus Poezemens - 31 jaar - 2e kindje 10 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (13) ♡♡♡ Afspraken 3 december: Mamaloelie-intake vk (is huisarts, ha dus ) 9 december: Beausecret - kennismaking vk + 1e echo (proberen) 18 december: 1e echo 18 december: Poezemens - vroege echo 19 december Kristel - 1e echo 23 december: Anar91 - 1e echo Kristel - intake 24 december: ConflictDiamond - 1e echo + intake vk 24 december: Marrissie - 1e echo + intake vk 27 december: Dinges84 - intake vk 27 december : Loesje1988- 1e echo + intake vk 3 januari: 1e echo
Wat een verhaal @DN2017 ! Hopen op weer net zo’n fijne zwangerschap maar voorspoedigere bevalling. Gefeliciteerd en ook welkom. Ik ben vandaag 2km omgefietst omdat het glad was op de huidige route, hormonen en safety first haha. Doodeng vallen, vind ik normaal al maar nu helemaal..
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 1 Augustus Leanna3 Anar91 Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje Loesje1988 - 31 jaar - 1e kindje 2 Augustus Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 3 Augustus Marrissie Barbje - 2e kindje 4 Augustus Chanbee - 1e kindje 5 Augustus Kristel - 24 jaar - 1e kindje 6 Augustus 7 Augustus Mamaloelie - 38 jaar - 5e kindje 8 Augustus 9 Augustus Poezemens - 31 jaar - 2e kindje 10 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (13) ♡♡♡ Afspraken 3 december: Mamaloelie-intake vk (is huisarts, ha dus ) 9 december: Beausecret - kennismaking vk + 1e echo (proberen) 11 december: Dinges84 - vroege echo 18 december: 1e echo 18 december: Poezemens - vroege echo 19 december Kristel - 1e echo 23 december: Anar91 - 1e echo Kristel - intake 24 december: ConflictDiamond - 1e echo + intake vk 24 december: Marrissie - 1e echo + intake vk 27 december: Dinges84 - intake vk 27 december : Loesje1988- 1e echo + intake vk 3 januari: Dinges84 - termijnbepaling
Zo herkenbaar dit, moet niet uitmaken, maar het doet je toch wat... Hopelijk verrast ze je met een fijne reactie!
Ik zit op mijn telefoon en heb geen idee hoe ik mezelf toe kan voegen in de tabel. Zou iemand dat misschien willen doen voor mij? Swissie4, uitgerekend voorlopig 31 juli, 4e kindje, intake+echo 16 december.
Ze is weer langs geweest. Mocht direct beginnen. Had vannacht al gedroomd dat test wit zou zijn haha, wat kun je dan raar dromen
Goedemorgen Dames, Ik zou heel graag hier mee willen praten. We hebben de 26e en 28e een positieve test gehad. Volgens mijn eigen berekening zou ik rond 5 augustus uitgerekend. Op 23 december hebben we de eerste echo en met kerst hoop ik het dan ook mijn ouders en schoonouders te vertellen. Wat meer over mij: Ik ben 32 jaar, kom uit Drenthe. Ben sinds 18 okt j.l. getrouwd met mijn lieve man. Wij hebben een prachtige dochter van januari 2018, dus bijna 2! Een echte prachtige dramaqueen-peuter-puber. We wonen sinds 1 september in ons prachtige droomhuis die we nog aan het opknappen zijn. Dus we hebben een bewogen jaar gehad. Dit is echt onze droom-kers op de taart. Mijn vorige zwangerschap was best relaxt. Alleen de laatste twee weken was ons meisje heel rustig, te rustig. Zo rustig dat we elke dag een minder-leven-onderzoek hadden in het ziekenhuis en ze ook met 38 weken gehaald is. Tot nu toe gaat het met mij goed. Ik heb ben wel wat moe, gaap veel, borsten zijn gevoelig en heb regelmatig hoofdpijn. Ik test van de week gerust nog een keertje. En daarna ga ik ook me weer aanmelden bij moeders-voor-moeders. Ik wil jullie allemaal een super duper zwangerschap wensen met geweldig mooie blakend gezonde baby's volgende zomer.