Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Leanna3, 19 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ik denk nu een meisje.

Ik was er eerst heel duidelijk in dat het een jongen zou worden dit keer, alleen met 19 weken had ik een droom wat zo echt leek en daar kwam een meisje in voor hihi.

Evayesmamatobe en Cinderella86 vinden dit leuk.
  2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Anar91 veel plezier met de onthulling vandaag.

Hier vandaag een verdrietige dag. Onze kat was al anderhalve dag niet thuis geweest. Dat doet hij wel vaker maar er bekroop mij ineens een raar gevoel. Toen ik op een vermist/gevonden site keek zag ik dat er vlak bij ons huis een dode kat was gevonden. Helaas blijkt het die van ons te zijn. :cry: Vind het voor O ook zo erg dat beestje was echt zijn beste vriend. Blegh ben er helemaal kapot van.

3. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw

Oh bah wat verdrietig.
    Veel sterkte voor jullie,een huisdier is toch onderdeel van het gezin

4. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ah nee @indy90 wat verdrietig... Een dier maakt echt onderdeel uit van het gezin. Veel sterkte ook voor kleine O.

5. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Team meisje!!:D

Bijgevoegde bestanden:

6. Cinderella86

Cinderella86 Actief lid

21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    @Anar91 gefeliciteerd met jullie meisje! De jongens/ meisjes verdeling is wel een beetje scheef in dit groepje, hihi.

@indy90 wat naar! Ik moet er niet aan denken dat er met 1 van onze katten iets zou gebeuren! Sterkte voor jullie!

Evayesmamatobe, indy90 en Anar91 vinden dit leuk.
  7. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Ohh @indy90 wat verdrietig... sterkte!...

Wij hebben een goede 20 weken echo gehad. De kleine meid was helemaal in orde en lekker druk bezig daarbinnen ♡♡♡. Mijn man mocht er eerst echt niet bij zijn maar omdat ik een slechte 20 weken echo had 10 jaar geleden mocht het toch. Hij kreeg wel een mondkapje. Was heel erg fijn dat hij toch mocht blijven.

Ze lijkt precies op haar grote broer en is dus ook een kopietje van papa❤ Screenshot_20200323-141612_Gallery.jpg

Ange84, Dinges84, Loesje1988 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Ah wat leuk, van harte gefeliciteerd! Was de taart ook zo lekker als ie eruit zag?:rolleyes:

Anar91 en DN2017 vinden dit leuk.
  9. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Oh wat vreselijk zeg:cry: Wij hebben ook een kat waar we allemaal erg aan gehecht zijn, dus kan het me goed voorstellen! Veel sterkte voor jullie allemaal!

indy90 vindt dit leuk.
  10. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Sorry hoor, ik moet me even ‘afreageren’ hier hoor... Vanochtend mijn leidinggevende laten weten dat ik thuiswerk, omdat ik wakker werd met keelpijn en een beetje een loopneus. Ik vond het nog best lastig om te beslissen eigenlijk, of ik niet gewoon naar kantoor kon... Maarja de situatie is niet ‘gewoon’ nu, dus ik wil de richtlijnen van het RIVM opvolgen. Stuurt ze terug: “Als je geen klachten meer hebt kun je gewoon naar kantoor komen.” Mijn klomp brak echt:eek: Dat is toch volledig tegen de richtlijnen in? Het voelt zo raar! Ze zei ook al eens eerder tegen een collega dat ie met een kuchje niet thuis hoeft te werken, dat dat echt alleen is als je heel verkouden bent...:confused: Dit klopt toch niet of wel?!

11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Nee, echt thuisblijven. Zeker als je keelpijn en een loopneus hebt, en als zwangere zou ik toch echt liever het zekere voor het onzekere nemen. Ik zat al in de ziektewet thuis, nu kan ik wel wat meer doen omdat ik me beter voel, maar toch aangegeven dat ik contact nu niet ga opzoeken en vanuit huis het een en ander oppak.

Sterkte @indy90, verlies van een diertje kan echt pittig zijn heb ik ervaren. :(

indy90 vindt dit leuk.
  12. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    @Roosje-5 dat mens is niet goed. Ik zou HR even in kopiëren en nogmaals aangeven dat het rivm er op aan dringt om bij verkoudheid Etc thuis te blijven. Sterker nog het lijkt zelfs dat Corona wordt doorgegeven door mensen 2 dagen voor ze symptomen krijgen. Dus goed dat je thuis blijft. En van harte beterschap. Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die niet begrijpen hoe ernstig de situatie is. (en ja, toen iemand hier een paar weken geleden vroeg zal ik wel of niet gaan skiën zei ik nog wel te zijn gegaan :oops:
    ).

@DN2017 Van harte gefeliciteerd. Wat fijn dat je man toch mee mocht.

@Anar91 Awww, toch een meisje. Heel leuk!

Ange84 en DN2017 vinden dit leuk.
  13. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Lekkere taart haha!

Anar91 vindt dit leuk.
  14. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Nog een meisje! Haha... ze zijn wel in de meerderheid! Terwijl tijdens mijn vorige zwangerschap de jongens erg populair waren...
    In onze vriendengroep waren de eerste 'ronde' alleen maar jongens en tot nu toe de 2e ronde alleen maar meisjes

Loesje1988 en DN2017 vinden dit leuk.
  15. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ja hij smaakte goed, vandaag nog van kunnen eten:D

16. Cinderella86

Cinderella86 Actief lid

21 jan 2020
    221
    315
    63
    Vrouw
    @DN2017 gefeliciteerd met de mooie echo. Fijn dat ze een uitzondering hebben gemaakt en je partner erbij mocht zijn.

@Roosje-5 dat mens spoort echt niet! Vandaag zijn de maatregelen nog extra aangescherpt, juist omdat het ernstig is! Hebben jullie geen crisisteam binnen jullie bedrijf? Die zou ik hierover informeren. En zo niet, dan inderdaad HR, want het is echt belachelijk dat ze mensen bijna verplicht om te komen terwijl het RIVM dat niet goedkeurt!

Evayesmamatobe, Ange84 en DN2017 vinden dit leuk.
  17. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Zou mooi thuis blijven, met wat ze ook dreigt. Ik neem standaard alle gesprekken op,met mijn werktelefoon,wellicht voor jou ook idee, mocht ze dreigen met ontslag of wat dan ook.
    Jij staat in je recht

Pff dames, vind het toch wel naar dat veel regels verlengd zijn tot 1 juni. Zal zeker ook bij de VK gelden. Eerst vond ik het nog niet zo erg,want het zou,in mijn geval,maar om 1 afspraak gaan.
    Maar nu dus om veel meer afspraken en komt zo wel dichtbij mn uitgerekende datum, 4 juli ga ik bv al met zwangerschapsverlof.
    Ik probeer het zoveel mogelijk maar op me af te laten komen maar ik merk dat ik nu wel onrustig word. Gaat mn suikertest nog wel door? Gaat de vaccinatie nog wel door? Zullen we snel maar alles kopen voor de baby voordat die winkels besluiten dat ze dicht gaan? Alle grote dingen hebben we, alleen nog wat rompers/dekentjes en andere kleine dingen. En jammer genoeg geen 3d echo waarbij de baby mooi in beeld kan komen.

Hele egoïstische gedachtes allemaal als je bedenkt dat er mensen zijn die nu vechten voor hun leven

Bijgevoegde bestanden:

Roosje-5 vindt dit leuk.
  18. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ik vind het nu ook allemaal wel spannend, merk ook dat ik onrustig van wordt.

22 juni ga ik met verlof. Hoop dat het na 1 juni wel over is.

Loesje1988 vindt dit leuk.
  19. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. We hebben zeker een crisisteam en zij maakt er deel van uit zelfs. En ook de HR-manager overigens. Het lastige is dat mijn leidinggevende en de HR-manager ook nogal 2 handen op
    1 buik zijn :eek: Één van de algemene maatregelen vanuit ons bedrijf is nu ook dat als je klachten hebt, je moet overleggen met je leidinggevende. Terwijl de oproep van het RIVM/de regering is om thuis te blijven als je klachten hebt... Het voelt zo niet goed hoe ze het aanpakken, maar ik vind het ook heel moeilijk om er iets van te zeggen:( Ik probeer nu maar zonder schuldgevoel mijn eigen gevoel in deze bizarre situatie te volgen en vooral te kiezen voor de gezondheid van anderen! Ben ook benieuwd of er n.a.v. de persconferentie gisteren nog communicatie komt vanuit ons bedrijf. Pppff dit geeft me zoveel stress nu:eek:

20. Dinges84

Dinges84 Actief lid

6 jul 2016
    160
    258
    63
    NULL
    NULL
    @indy90 Wat sneu van jullie katje! En wat een vervelende manier om erachter te komen dat hij er niet meer is...

@Anar91 Gefeliciteerd met jullie meisje, mooie voorspellende droom dus :)

@DN2017 Gefeliciteerd met de goede echo en wat fijn dat ze in jullie geval toch een uitzondering voor je man konden maken.

@Roosje-5 Wat bizar van je leidinggevende, je zou denken dat zij, juist als onderdeel van het crisisteam, hier heel anders op zou reageren...

Deel Deze Pagina