Nee ik denk niet dat het gelijk een 2-ling is. Mijn test was donkerder op 11 dpo en was er toch echt maar 1. En mijn cb gaf al 2-3 aan op 10 dpo Ik denk een innesteling rond 6-7 dpo, dan maak je dus al wat langer hcg aan dan wanneer er een innesteling is op 9 dpo
Dat zou leuk zijn, een tweeling hier in de groep! Spannend! Er is ons ook "verteld" dat we een tweeling zullen krijgen, maar ik denk dat dat bij ons nu niet het geval is hoor
Met een tweeling hoef je echt niet perse heel veel hcg aan te maken in het begin. Gewoon een prima test voor 11dpo gefeliciteerd!
Niet in paniek raken hoor @Ange84. Dat temperaturen is ook maar een indicatie. Alleen als je in vruchtbaarheidstrajecten zit weet je alleen exact de datum. En dan nog is zwanger worden geen exacte wetenschap. Laat anders even je bloedwaarden bepalen bij de huisarts. En dan vrijdag weer. Dan zie je wat het embryo doet.
Tempen (mits correct uitgevoerd) is accurater dan het doen van ovutesten. Ik geval van @Ange84 is het zeker dat haar ei op cd 14 was en vandaag dus 12 dpo . Het doen van bloedtesten verteld niet hoe ver je bent. Het verteld ook niet of het embryo het goed doet. Het zegt alleen of het hcg goed oploopt.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 1 Augustus Leanna3 Anar91 - 28 jaar - 2e kindje Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje Loesje1988 - 31 jaar - 1e kindje Swissie4 - 40 jaar - 4e kindje 2 Augustus Beausecret - 28 jaar - 1e kindje 3 Augustus Marrissie Barbje - 2e kindje 4 Augustus Chanbee - 1e kindje 5 Augustus Kristel - 24 jaar - 1e kindje Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje 6 Augustus 7 Augustus Mamaloelie - 38 jaar - 5e kindje Indy90 - 29 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus Poezemens - 31 jaar - 2e kindje 10 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus Thirza78 - 41 jaar - 1e kindje Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje 13 Augustus 14 Augustus 15 Augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (0) onbekend (14) ♡♡♡ Afspraken 9 december: Beausecret - kennismaking vk + 1e echo (proberen) 11 december: Dinges84 - vroege echo 16 december: Swissie4 intake + echo 18 december: 1e echo 18 december: Poezemens - vroege echo 19 december: Kristel - 1e echo 23 december: Anar91 - 1e echo Kristel - intake Lindavvv - intake en echo Smienaatje - echo in zkh 24 december: ConflictDiamond - 1e echo + intake vk 24 december: Marrissie - 1e echo + intake vk 27 december: Dinges84 - intake vk 27 december: Loesje1988 - 1e echo + intake vk 31 december: DN2017 - intake met vk en gyn en 1e echo in ziekenhuis 2 januari: Indy90 - echo 3 januari: Dinges84 - termijnbepaling januari: Mamaloelie - termijnecho
Dag dames! Mag ik met jullie mee schrijven? Na bijna 2 jaar zijn we eindelijk zwanger! Dit was onze eerste ronde in de MMM. Na de eerste terugplaatsing dmv ICSI heb ik voor het eerst in me leven een positieve zwangerschapstest! Vandaag ben ik 14 dpo. Volgens het ziekenhuis mag ik pas zaterdag testen. Maar het streepje vind ik al best duidelijk hoor!
Een vraagje: wanneer is het moment om contact op te nemen met een verloskundige praktijk? Na mijn afspraak in het ziekenhuis of staat dat daar los van?
Hoi @Smienaatje je eerste echo's zijn in de kliniek waar je de vruchtbaarheidsbehandeling hebt ondergaan. Zij zullen je tzt overdragen naar de vk/adviseren. Gefeliciteerd met je zwangerschap! We zijn op dezelfde dag uitgerekend. Leuk!
Dat klopt inderdaad. Ik heb de 23e een echo in het ziekenhuis. Dus dan gaan ze me van daaruit doorverwijzen? Ik wacht het af! Bedankt voor je snelle reactie!
Hoii dames, Mag ik ook mee schrijven? Gisteren een knal test, volgens mn app 2 dagen overtijd maar het verschilt nogal bij mij 28 a 35 dagen. Ik ben 26, Op dit moment in Amerika bij mijn vriend en druk bezig om ervoor te zorgen dat ik permanent hier kan blijven, vind het allemaal erg spannend over hoe het gaat verlopen. Als het goed is 9 aug uitgerekent.
Gefeliciteerd nieuwe dames. @JennyDallas klopt het dat in Amerika zwangerschapstesten heel duur zijn? Zei toevallig een collega vandaag op het werk haha.
Haha het valt in verhouding best mee, heb 2 predictor early's gekocht voor 18 dollar, dus terug gerekent ong 16 euro. Je moet gewoon goed opletten waar je het koopt, geen een winkel heeft namelijk dezelfde prijs haha.
Kon het echt niet laten om die laatste test ook te doen, wat heerlijk als de teststreep er al duidelijk is voordat de test is doorgelopen
Welkom en gefeliciteerd!! Oh ik voel me zo belabberd. Al dagen koppijn. Herken het wel van mijn eerste zwangerschap, maar heb ook een verkoudheid die maar niet over wil gaan dus mijn holtes zitten potdicht.. Dus misschien een combinatie van alles.. In elk geval niet fijn. Hebben jullie al kwaaltjes?
Ooh wat vervelend dat je je zo belabberd voeld. Hopenlijk gaat het snel beter! Hier vooral pijnlijke boobs( had ik al vanaf 17 nov) , honger en kramp in mn bovenbenen ( hierdoor ben ik gaan testen), soms vage hoofdpijn en jeukende ogen ( erg vervelend)