Ah @Beausecret , wat jammer dat er zo weinig te zien was.. En dan al die vragen, daar word je niet echt vrolijk van. Hopelijk ligt het gewoon aan de termijn en de apparatuur en zie je donderdag een knipperend stipje op de echo! Dat worden nog wat spannende dagen
Wat zuur dat ze nu nog niks kan zien! Maar besef je alsjeblieft dat dat normaal is. Je had nu gehoopt op een kloppend hartje, maar die zie je echt nog wel! Het wachten is vervelend helaas. Maar meer dan dat kunnen we niet doen.
Jammer dat ze nog niks kon zien, maar wel fijn dat je over een paar dagen opnieuw mag. En dan idd gewoon een mooie echo! Komt goed!
Was wel inwendig! Maar ze zag schaduw en veel vocht, ze vond het daarom lastig te oordelen. Ik ben benieuwd naar donderdag..
Wat jammer dat het nog niet goed te zien was! En wat een enge vragen... Gelukkig heb je zelf de vroege termijn helder in je hoofd en mag je donderdag al naar het zkh. Doen ze daar een inwendige echo? Blijft wel balen dat er niet gewoon duidelijk te zien was dat er een mooi 6-weken-wurmpje zit. Ik duim voor donderdag een duidelijkere echo! Edit: lees nu dat deze ook inwendig was, alsnog hopen dat donderdag duidelijker beeld geeft!
Ja true! Nouja kloppend hartje misschien niet, maar had wel gehoopt op een vruchtje op de goede plek. Maar het is inderdaad op deze termijn heel logisch.. ben misschien wat ongeduldig.
Hihi ja hoopte ook op een wurmpje, op zijn minst. En ja die vragen over bloedverlies waren misschien formaliteit, maar vond ze minder prettig. Ik denk namelijk zelf dat het goed zit.. Mja nog even tot donderdag..
Hey @Dinges84 hier ook nauwelijks iets hoor. Alleen een vieze smaak in mijn mond en af en toe een soort ongi gevoel maar dan zonder kramp. Geen nieuws is goed nieuws toch? En maak je geen zorgen: er zijn zat vrouwen die nu nog niets 'voelen' of zelfs 'doorhebben'. En je embryo is maximaal 2-3 mm dus geen zorgen.
Hey @Beausecret maar er zat dus wel wat? Dat is goed nieuws! Houd daar aan vast. Hopelijk is het snel donderdag!!! Was het een uitwendige echo?
Nouja dat vond ze lastig te zien, ze dacht van wel. Ik dacht zelf ook dat ik iets voorbij zag flitsen, maarja ik weet helemaal niet waar ik moet kijken. Echo was inwendig bij verloskundige. Ik heb er vertrouwen in.
Goed zo meis! Het is gewoon een grote onzekere rot periode. En dit helpt niet mee. Ik duim voor je. @Beausecret
Allemaal dat wachten hier... Is niet leuk hè. Schrale troost is dat we met z'n allen moeten wachten. Mijn echo is op 24 december. Ik vind het erg spannend... Mijn kerst dit jaar kan dus op 2 manieren uitpakken... Oh ja. En ik heb meteen mijn zorgverzekering geactualiseerd op basis van het feit dat ik zwanger ben. wellicht tip om dat nu te doen? Nu kan het nog! En dan ben je in ieder geval even bezig.
Mijn verloskundige zei dat er tussen de 5 en 6 weken ,een aantal dagen zijn(2?) waarin het zich niet ontwikkeld en dat ze daarom bij begin 6 weken meestal nog geen echo doen,maar meer tussen de 6e en 7e week in,omdat je dan meer kans hebt om een hartje te vinden.
Ja dat wachten maakt het er allemaal niet beter op. Het is idd een goeie tip, ik ben zelf collectief cz top verzekerd, zitten toch weer andere dingen in als bv cz gezinnen, of de gewone cz top verzekering. Maar moet alles even goed vergelijken,want heb ook ortho en fysio nodig in het pakket.Zilveren kruis was voor mij in ieder geval niks
Ik heb nu bij Zorg en Zekerheid gekeken, die sluit wel mooi aan bij mij. MvM is hier net geweest. Volgens mijn berekening ben ik nog geen 5 weken. Misschien nét 5 weken. Ze zag het streepje en vond het al helemaal perfect (was vrij licht). Normaal slaan de testen pas écht goed aan bij 6 weken. Maar zie hier. zou ik dan toch wat verder zijn dan ik dacht? Dit was toen ze net weg was... Ze is een goede 10 minuten binnen geweest
Ja makes sense! Wel grappig dat mijn vriend en ik allebei in een flits dat hele kleine knipperende vlekje opgemerkt hadden, alleen de vk niet. Misschien was het ook niks, of knipperde zij net even met haar ogen en hebben alleen wij het gezien.
Klopt. Ik heb een echo op 20 dec. Ik ben dan 6+1, maar ze willen een bbz uitsluiten. Dit schreef het ziekenhuis. De echo staat genoteerd. Houdt u er rekening mee dat het misschien nog net te vroeg is om een positieve hartactie te zien, niet van schrikken als dat zo is. Dan komt u een week later nog een keer voor echo. Vroeg kijken heeft ook zijn nadelen, zeker als je niet exact weet hoe ver je bent.
Lieve meiden voor mij is het definitief over.. In het ziekenhuis geweest en slechte echo.. Bloed geprikt enhcg was al flink gedaald... Het was nog even de vraag of het in het litteken van de keizersnede was gaan nestelen of buitenbaarmoederlijk maar uiteindelijk zag ze dat het (vervormde) vruchtzakje nu dichtbij de baarmoedermond. Ook al voelde ik dit al aan m'n lichaam en had ik veel bloedverlies, ben er echt kapot van.. Deze miskraam betekent ook over een tijdje een heel nieuwe start in de medische molen, een nieuw ivf traject met alle ellende en onzekerheid die daarbij komt kijken.. Ben er verdrietig van... Voor jullie meiden wens ik een voorspoedige zwangerschap en geniet er van!
Wat ontzettend rot Nu het zo definitief is krijg je toch een klap, ook al voelde je al dat het niet goed zat.. Heb je lieve mensen om je heen? Heel veel knuffels <3