Ik MOEST gisteren extra vette mayo bij de patat die ik ook echt MOEST. Manlief was niet helemaal fit dus die vond t helemaal prima. Kids ook, zomaar in de week patat eten Ik wil steeds chocola eten en als ik het eet word ik misselijk. Maar ik wil het steeds weer en eet het ook steeds. Dus nu ben ik elke keer extra misselijk. Hoe vaak stoot een ezel zich ook nog maar?
Haha ik lees jullie hormonale ervaringen met heel veel plezier Hier nog niks geks, behalve dat ik net ontroerd was door het toilet bij mijn ouders versierd met kerstlichtjes. Zo cute en gezellig plassen!
Ik heb als ik een bepaald gerecht of voedsel in mn hoofd heb, dat ik dat MOET hebben en het gaat niet uit mijn hoofd todat ik het heb gegeten,al is het een week later. 2 weken geleden,waren de champignons op bij de plaatselijke broodjeszaak. Ben ik een week later weer gegaan en toen had ik eindelijk mijn geroosterd brood met gebakken champignons en knoflook..ik was een gelukkig mens die dag
Ow dames, ik heb toch iets apart misschien ook wel te veel gedaan op het werk... maar het is geen buikpijn maar het voelt als spierpijn..
Kennen jullie die reclame van de Mcdonalds? Dat met kerst twee jonge ouders samen uit eten gaan en kindjelief bij oma laten? En dat ze dat te spannend vinden en dan naar de mcdrive gaan en dan voor het raam van oma gaan zitten schaften? Ja? Het was geen traantje wegpinken hoor. Nee, brullen met alles erop en eraan. Oh, en ik heb vanmiddag Lion King Live Action gezien. Dat. Was. Onmenselijk.
Haha, jullie hormonen doen gekker dan die van mij! Zie al helemaal voor me hoe jullie huilend naar de McDonald's rijden midden in de nacht Ik word door de hormonen tot nu toe elke zwangerschap vooral meliger. Heb dan echt veel vaker dat ik moet janken van het lachen en bijna in m'n broek plas. En de humor is dan voor mensen om mij heen soms ver te zoeken
Ben ik weer! Ik ben niet zo actief als sommige van jullie, sorry daarvoor Maar wat leuk al die hormonale veranderingen bij jullie Hier af en toe wat prikkelbaar..komt vast door de hormonen @Dinges84 wat fijn een goede echo! Wanneer mag je weer kijken?
Hoi hoi, Ik lees/schrijf graag met jullie mee . 2 weken geleden een positieve test in handen gehad en uitgerekend rond 10 aug. Erg spannend weer zeg! Wij hebben al 2 kindjes van 4 en bijna 3 jaar oud. Nu maar wachten op de eerste echo
Oh en die reclame van de Plus dan? Die met dat hele gezin wat met alle kerstrommel inclusief champagne naar het zkh crosst en dan bij nieuwbakken papa en mama aankomen? Over onmenselijk gesproken...
Ja, daar kun je al heel vroeg last van hebben en voelt idd als een soort spierpijn. Best gemeen eigenlijk, al die "ellende" die je hebt voor een kindje. Om maar niet te spreken van de bevalling straks En die mannen staan er naast en hebben nergens last van
En toen had ik buikgriep. En ik was al misselijk. Op mijn werk waren ze met bio bezig met het ontleden van vissenkoppen. En ik moest lesgeven in dezelfde hal. De leerlingen gingen al bijna over hun nek. Drie keer raden wat ik deed. Dus toen dachten mijn darmen vanavond: "oh gezellig, wij doen mee"...