Hier had ik het graag gister al gedeeld met familie, maar wist van tevoren al dat we niet compleet zouden zijn. En kreeg de shirts ook niet op tijd klaar. Dat is nu vanavond wel gelukt en 2e kerstdag zien we elkaar wél allemaal. Dus dan krijgen de kinderen 's ochtends hun shirts (ze weten dat ik shirts met foto' s maak, maar ze hebben behalve de bewerkte foto van zichzelf nog niets van gezien). Mogen ze 's middags showen Ben zó benieuwd hoe de oudsten gaan reageren! Denk dat de middelste iets zal zeggen als 'Wist ik al'.
Een hele fijne vakantie toegewenst en veel plezier met het vertellen van het mooie nieuws aan de kinderen! Hoop dat je mandarijntjes je de vakantie goed doorhelpen...
Awww... Dikke digitale knuffel @Beausecret En beter dat je het uit dan dat je het voor je houdt. Gek is het niet: je lichaam verandert, je toekomstperspectief verandert, en pff dan die klachten. Om even een voorbeeld te geven hoe het bij mij gaat: vandaag heb ik een dressuurwedstrijd laten schieten. Ik ben wel gaan kijken maar wow ik keek er al weken naar uit en had er ook hard voor getraind. Maar goed, over een jaar zijn ze er ook nog. Net als jouw kerstborrel, je sportroutine, de knutselavond, je goede gezellige kennissen en weet ik het. Maar het is echt heel okay om daar ook wel van te balen dat het er nu even niet in zit. Changes don't come easy. Houd je taai. Nb. @Dinges84 jij beschrijft het echt mooi! Ja, het is fantastisch om zwanger te zijn. Maar het worden lange maanden denk ik soms...
Jup hier ook... laat het me man doen als die thuis is... ik ruik het al van afstand. Maar ik wordt nu wel zenuwachtig voor morgen voor de echo. Steeds die rare dromen maakt me onzeker. En net na het eten beste krampen gehad bah.. Hoop dat tijd snel gaat en snel morgen is hihi.
Help! Heeft iemand toevallig de gouden tip voor een zwangerschapspanty? Ik bedacht me dat ik met Kerst een jurk aan heb, maar een gewone panty gaat denk ik teveel knellen, helemaal met al dat eten...
Ik heb er 1 van noppies besteld, maar zakt vreselijk af. Dus ook nog niet helemaal top. Anders misschien panty kousen? Hoe noem je zoiets.. die dan aan je benen blijven plakken
Wat voor dromen heb je? Raar dromen is in ieder geval wel een bekend ding. Droomde eergisteren dat ik met mijn vriend in een aanslag beland was in Marokko in de Medina. Heel naar, niet fijn! Vluchten was haast niet te doen.. Morgen hebben veel mensen echo’s ben benieuwd!
Die poepluiers... o'tje poept altijd in de ochtend en dat is echt niet te doen. Ik droom ook echt super raar. Ik ben sowieso al een rare dromer. Maar als ik zwanger ben is het echt te erg. Succes en vooral veel plezier voor de meiden die morgen de echo hebben. Ik mag dinsdag!
Oh goed om te weten, thanks! Die van Noppies zag ik idd ook voorbij komen. Ik heb op zich wel goede ervaring met H&M, maar dat komt nooit op tijd en ze hebben er nu ook alleen maar vanaf 40 denier. Stay-ups of hold-ups geloof ik? Wel een goed idee, maar moet ff kijken of (de voorkant van) mn jurk daar niet te kort voor is
@Roosje-5 ik heb echo om 11.00 uur. @indy90 Ja dat me man vreemd gaat, en dat iedereen het al weet dat ik zwanger ben en dat het een 2ling is.. mensen die hele tijd achter me aan zitten want die willen mijn baby's hebben hahaha.
Dames, alvast voor morgen: @Anar91 succes met je 1e echo @Kristel jij met je intake @Lindavvv jij met je intake en echo @Smienaatje morgen je echo in zkh En @Beausecret ook morgen een echo + intake Hopelijk veel goede berichtjes morgen!!! En overmorgen natuurlijk ook @ConflictDiamond @Marrissie @Cjms en @indy90
Stelletje bofbipsen, ik moet nog een dagje extra wachten. Ik weet dat ik bij mijn vorige zwangerschap een hele fijne panty had van de prenatal. Maar weet niet of die van prenatal zelf was of dat dat van een ander merk was (hun zwangerschapsboxers zijn overigens wel geweldig! Hoe oncharmant ook)
Succes dames die morgen aan de beurt zijn! Wat de panty betreft: gewoon een hogere taille (high waist) panty nemen en dan een maat groter.
Yeey hier ook echo morgen! Zoveel behoefte aan! Zin is een groot woord....maar wel veel behoefte aan de woorden ‘alles is ok’ ofzo. Raar. Morgen om 14.00 voor mij trouwens. Hier nog geen problemen met de poepluiers van mn dochter. Wel vind ik het lastig deze keer met het avondeten, tijdens mijn eerste zwangerschap sloeg ik dat in t eerste trimester vaaaak over. Nu kan dat niet omdat ons meisje ook gewoon moet eten. Oef.