Bij ons zag het er ook allemaal heel goed uit We zagen een duidelijk kloppend hartje en een kindje ongeveer op het termijn dat ik zelf dacht (6.4 i.p.v. 6.3). We hebben met Kerst dus leuk nieuws te vertellen aan de familie Verder heb ik vooral last van constante honger. Een broodje gezond eten en een half uur later alweer het gevoel alsof ik 4 uur niet gegeten heb Waardoor ik dan weer weeïg word Dus maar proberen te blijven eten, maar het meeste staat me tegen, totdat ik een hap neem, dan is alles goed haha. Zo bizar hoe dat werkt!
Wat fijn dat iedereen mooie echo's gehad heeft, stelt toch wel gerust toch? @Beausecret goed dat je hulp heb gezocht,ergens over praten met iemand van "buitenaf' is ,kan heel goed helpen. Zouden meer mensen moeten doen. Ik las ergens een vraag over pantys. Ik had een paar weken geleden die van prenatal gekocht maar die kan ik momenteel tot over mijn borsten heen trekken, en tot de onderkant van mn schouders,zal ook niet geheel de bedoeling zijn hahahaha. Is maat l/xl en valt dus heel groot,ook met zwangere buik denk ik. Maat s/m lijkt me dan weer te klein voor mij , k zag toen in ieder geval geen M/L. Dus deze heb ik al helemaal kapot getrokken door het omhoog hijsen en zelfs een boxer over gedaan van mijn man zodat het een beetje bleef zitten Gisteren mijn schoonfamilie ingelicht,want mijn man kan er met kerst helaas niet bij zijn. Iedereen vond het leuk en was blij. 2 schoonzussen zijn in september en november bevallen en kreeg gelijk tips. Heel lief allemaal. Ik heb deze week mijn laatste week in mijn huidige functie. Ik ben wel blij,mn werkbroeken zitten niet meer lekker en ze zijn al een maat groter als normaal, je begint het steeds meer te zien en laatst vond iemand het nodig om mij een tik op mn arm te geven op het werk,omdat ze mij niet klantvriendelijk vond en ze was niet blij dat ze van mij naar een andere klasse moest gaan in de trein. Je moet normaal al van mij/ons afblijven, elke vinger is al te veel, en nu al helemaal . Ik heb pas 9 januari gesprek over andere werkzaamheden en tot die tijd moest ik lekker blijven rusten van mijn manager HEERLIJK een onverwachte vakantie dus
Hey @Loesje1988 wat erg dat mensen aan je gaan zitten als ze boos worden. Ik vind dat onbegrijpelijk. En al helemaal omdat je een uniform draagt. Ze moeten met hun poten van je afblijven. Mensen zoals jij waken over onze veiligheid. Wat stom dat men dat dan vergeet he. Veel sterkte. Het lijkt mij toch een confronterende ervaring, want hoe moet dat over een paar maanden als je bol bent? Gelukkig krijg je dus aangepast werk en ga je dus van de trein af. Wat ga je doen? Wat goed zeg van de NS! Over de zwangerschapskleding: wij zijn gisteren naar de prenatal gereden. Ik doe steeds een knoopje los. Mijn broeken passen gewoon niet meer lekker. En ja, ik ben nog maar 6.5 week dat weet ik. Maar toch. Het komt door een grotere bm en door gezwollen darmen. En de knoop en rits drukken vaak op mijn bm. Niet fijn! Maar die zwangerschapsbroeken zijn nog veeeeeeel te groot. Jammer dat er niet tussenkleding bestaat. Ik heb nu vakantie en loop in een tijgerprint sweatpant maar dat kan echt niet naar kantoor...
Zo fijn dat zoveel meiden een mooie echo hebben gehad. Ik mag morgen om 14.00 En ik ga ondertussen kapot van binnen.
Dankjewel, denk ook zeker dat het me gaat helpen. Voel me al een stuk rustiger nu ik weet dat er extra ondersteuning is! En die echo's tussendoor, ja heel fijn! Jij nog even wachten tot de 27e zie ik.. Wat fijn dat je werk ook meedenkt over andere werkzaamheden, heb je er veel last van dus?
Lief van je!! Ja, denk ook liever iets teveel dan te weinig. Zeker omdat ik moeite heb met veranderingen en dan lastig kan schakelen. Als iets een grote verandering met zich meebrengt is het natuurlijk een nieuw gezinslid, en je rol als persoon in het leven..
Welnee, van binnen groeit er iets moois. Het komt goed @Cjms veel succes met slapen vanacht en dikke knuffel!!!
Hier nog een foto van het garnaaltje haha. Nog niet zoveel te zien, hoop over 2 weken iets duidelijker weer!
Ik ben helemaal klaar met mvm. 3 weken geleden is ze hier geweest zou me ophaaldag maandags zijn. Die maandag zijn ze niet geweest mail gestuurd, zou ze week erop komen en chauffeur aangesproken worden. Prima... toen was het maandag waren ze weer niet geweest en weer een mail gestuurd van wil jullie graag helpen maar op deze manier word het erg moeilijk, weer een excuses gehad, en zouden woensdag nieuwe leveren. Vandaag zouden ze het weer ophalen. Nu zijn ze wel geweest maar geen nieuwe neer gezet. Grrrr...
Dat is niet zo handig van MvM... ben ik ook niet echt van ze gewend moet ik zeggen. Balen! Zijn er overigens ook dames uit Brabant hier, als we dan toch over woonplaatsen gaan praten?