Ja herkenbaar, avondeten is hier ook echt geen succes! De geur alleen al En hoe gezonder, hoe moeilijker het gaat idd!
Lieve Swissie, ik kan het me zo goed voorstellen! Geef de verwerking echt de tijd zou ik zeggen, het is zo verdrietig Je ‘moet’ voor niemand voelen ‘kom op, we gaan door’ als dat nog niet zo is. Volg je gevoel... Wij hebben er echt zeker 2 weken af gelegen na de miskraam van oktober Heel veel sterkte en kracht toegewenst, knuffel!
Dames, bedankt voor al die verhalen over eten. Nu heb ik zo een zin in carpaccio en een medium rare biefstuk belegd met ossenworst. Grappig dat de een alleen maar chocolade wil, terwijl mij dat juist zo misselijk maakt. Dames, hoe gaan jullie borsten? Ik kan mijn gewone bhs niet meer aan. Ze doen teveel zeer. Dus ik heb een voedingsbh gekocht. Die zit ook niet lekker. Dus ik loop continu in mijn sportbh en 's nachts heb ik een sporttopje aan omdat ze anders zo een pijn doen. Ik denk dat ik wel meer dan 2 cups ga aankomen want volgens mij zit ik nu al op 2 cups groter...
@Swissie4 ik vind het zo verschrikkelijk voor je. En voor de andere meiden die ongeveer hetzelfde doormaken. Het is zo ontzettend oneerlijk... Heel veel sterkte nogmaals...
Neem je tijd om je verdriet een plekje te geven, het is niet niks. Als je weer behoefte voelt om mee te kletsen of steun zoekt ben je altijd welkom. ❤️ Veel sterkte! lief dat je nog aan ons denkt.
Ja bah erg hè? Mijn heupen zijn al flink breder geworden ik baal er ontzettend van! Ik moet bewegen en op eten letten om binnen proportie te blijven maar dat is afgelopen maand 0 gelukt. Ik stel mezelf maar een fijner 2e trimester voor waarin ik weer wat kan sporten en gezonder kan eten omdat ik niet steeds zo misselijk ben. Vind dit wel een lastig acceptatie dingetje hoor, dik worden. Heb er gewoon aanleg voor.
Ik kan mij goed voorstellen dat het confronterend is. En dan zo’n opmerking van jullie jongste. Mijn hart breekt Heel veel sterkte bij de verwerking hiervan. Dikke knuffel
@DN2017 en @Beausecret hier ook zo. Ben ook al 2 kg aangekomen en hoop zo dat het aantal kilo’s een beetje gaat meevallen deze zwangerschap. Heb er ook moeite mee hoor. Ben nu sowieso ook al 5 kg zwaarder dan voor mijn vorige zwangerschappen. Hopelijk kunnen we over een paar weken weer gaan sporten en normaal gaan eten.
Ik zou lekker zo'n naadloze meegroei bh van prenatal ofzo halen. Die heb ik ook en heb ze nu al aan. Super uitvinding.
Hoi Dames, Ik sluit mij voorzichtig aan. Ik lees al een tijdje met jullie mee maar heb me tot nu toe niet aan durven sluiten. Mijn verhaal ga ik proberen in het "kort" te vertellen. Ik heb in November een vroege miskraam gehad en ben de volgende eisprong gelijk weer zwanger geworden (YES)! Helaas heb ik nu met 6 weken een flinke bloeding gehad, gelijk een echo laten maken en het bleek toen om een vanishing twin te gaan. De andere baby deed het goed en we hebben het hartje zien kloppen. Inmiddels heb ik ook een pretecho laten maken Met 7+1( dit door onzekerheid, deze foto zal ik bijvoegen) het andere vruchtzakje was al helemaal verdwenen. Ik heb weinig last van symptomen wat mij verschrikkelijk onzeker maakt!! 13 Januari heb ik weer een echo en hopelijk gaat nog steeds alles goed met de kleine. Liefs
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 1 Augustus Leanna3 Anar91 - 28 jaar - 2e kindje Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje Loesje1988 - 31 jaar - 1e kindje 2 Augustus Beausecret - 28 jaar - 1e kindje Marrissie - 26 jaar - 2e kindje 3 Augustus 4 Augustus Chanbee - 1e kindje 5 Augustus Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje 6 Augustus 7 Augustus Mamaloelie - 38 jaar - 5e kindje Indy90 - 29 jaar - 2e kindje 8 Augustus 9 Augustus 10 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje Ange84 - 35 jaar - 3e kindje Cjms - 29 jaar - 2e kindje 11 Augustus 12 Augustus Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje 13 Augustus Thirza78 - 41 jaar - 1e kindje 14 Augustus Roosje-5 - 33 jaar - 2e kindje debjuh86 - 33 jaar - 5e kindje Jenny1990 - 29jaar - 1e kindje 15 Augustus ♡♡♡ jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (19) ♡♡♡ ☆☆ sterretjes ☆☆ Kristel Barbje Poezemens Afspraken januari: Mamaloelie - termijnecho 6 januari: Beausecret - termijnecho Anar91 - termijnecho 7 januari: Marrissie - termijnecho 9 januari: Loesje1988- termijnecho 13 januari: DN2017 - termijnecho 13 januari:Jenny1990 - echo 16 januari: Roosje-5 - intake + termijnecho Intake vk Thirza78 20 januari: Cjms - termijnecho Ange84 - termijnecho Thirza78 - termijnecho 10+4 21 januari: Marrissie - nipt+ echo 22 januari: Dinges84 - controle vk 28 januari: Jenny1990 - termijnecho + intake 30 januari: Thirza78 - extra echo ivm wetenschappelijke studie in ZH
Wow wat een rollercoaster jouw afgelopen paar maanden. Fijn dat een vruchtje is blijven plakken en het goed doet! Gefeliciteerd. Wat zie je het al goed op die echo, er zit echt veel verschil in apparatuur zeg..
Welkom! En idd: wat een heftige periode voor jullie! Volgende week heb je hopelijk weer een mooie echo en van de zomer hebben we allemaal een gezond, bol baby’tje
Het was ook een groot apparaat wat ze daar had staan! Maar veel beter beeld en blij dat ik een pretecho heb laten maken!
Ik zie trouwens op de lijst staan dat @Anar91 en @Beausecret morgen de termijn echo hebben. Spannend! Hoelaat mogen jullie ?