@Thirza78 wat een mooie echo’s. En fijn dat ze alles zo duidelijk heeft uitgelegd. Was je voorgevoel een jongen, of denk je dat een piemel hebt gespot? @Roosje-5 wat fijn, heerlijk geluid he!
Vier dagen van te voren is ruim toch? @indy90 En het is zo druk bij alle pretechobureau's dat ze dat gat heus wel vullen dan met een andere gelukkige. Maar aan de andere kant, waarschijnlijk heb je dan wel al een heel goed idee van wat het is ja
Nee @Beausecret ze zei omdat ze meestal maar tot 7 weken doet ze het niet zou kunnen zeggen. Ze zei iemand die altijd 13 weken en verder doet moet het wel zien, maar we moesten dus nog even geduld te hebben. @Ange84 ja volgens mij zag ik wel wat voorbij flitsen... maar wat het precies was hahahahaha... @Roosje-5 wat ontzettend fijn!!!!!
Wat leuk dat je al een goed idee hebt wat het wordt! Ik ben ook zooo benieuwd! Maar bij de 10 weken echo hebben ze daar niks over gezegd en heb pas weer een echo met 16 weken. Ik ga er vanuit dat ze dan wel wat kunnen zien... Hebben jullie de uitslag van de NIPT test trouwens al? (als je die gedaan hebt?) Bij mij is de uitslag gelukkig helemaal goed
Gefeliciteerd! Tot nu toe heeft iedereen uit dit groepje, die de nipt heeft gedaan , een goede uitslag
Hoe gaat het slapen bij jullie? Welke slaaphouding hebben jullie? Ik merk dat ik gewoon niet meer lekker op mijn rug slaap. Het lijkt dan alsof ik niet genoeg lucht krijg? Heel vreemd en kan het mij ook niet meer herinneren van de vorige zwangerschappen. Ik slaap nu op mijn linkerzij met deken tussen mijn benen of op mijn rechterzij, met mijn bovenste been over mijn man heen
Dat laatste slaapt wel heel gezellig @Ange84 Ik slaap gewoon op mijn rug, maar ik groei niet zo snel als jij.
Ik ben een buikslaper,, zolang dat nog goed voelt doe ik dat. Maar ik merk wel dat ik ook steeds vaker op mijn linkerzij lig.
Ik slaap normaal al op mn rechterzij met 1 been omhoog getrokken dus ik slaap nog steeds even goed en fijn. Op mn buik liggen vind ik sowieso niet heel fijn, en nu doen mn borsten ook pijn als ik erop ga liggen,en op mn rug kan ik niet in slaap vallen,behalve als ik op de bank lig Vanmiddag trouwens weer een buik foto gemaakt♡
Haha ja erg gezellig Hij wordt gebruikt als levend zwangerschapskussen. Die heb ik trouwens ook nog ergens liggen...slaapt ook altijd fijn en lekker koel (want heb het snachts een partij warm!) @Loesje1988 prachtig!
@Thirza78 hahaha 'wist niet hoe snel ik mijn broek moest uittrekken' hahaha Maar wat onwijs fijn om zo uitgebreid te kijken! En zo heerlijk te zwijmelen. Geweldig. @Roosje-5 Yeeey een goed hartje gehoord, heerlijk!! @Ange84 Ik slaap al heel lang voornamelijk op mijn linkerzei. Sinds mijn bekkenproblemen eigenlijk en dat doe ik nog steeds Bedankt trouwens meiden voor de herkenning! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die toch een beetje nerveus wordt tussen controles in tijdens deze termijn. Hopelijk hebben we allemaal de langste tijd dat we 'niets voelen van de baby's' gehad. Kan niet wachten op een voetballertje!
@Ange84 normaal slaap ik altijd op mijn linkerzijde. Nu moet ik ineens (hormonen denk ik) op rechts in slaap vallen en draai ik daarna in mijn slaap naar links op mijn rug lig ik niet lekker dat is wat benauwd maar dat kan ook komen omdat ik wat verkouden ben.. als ik wakker wordt en op mijn buik ga liggen val ik niet meer in slaap.. ook niet als ik daarna in een andere houding ga liggen kort om een mega gebruiksaanwijzing. Ik heb wel een Voedingskussen gekocht door van het weekend maar even uittesten
Bij mij wisselt het nog wel, ik lig het lekkerst half op m’n zij (links of rechts), half op mijn buik, met het bovenste been opgetrokken tot aan m’n kin Maar heel vaak word ik wakker op m’n rug, met m’n handen gevouwen op m’n buik, een soort lijk-houding Op m’n buik gaat ook nog wel, maar die gebruik ik het minst vaak.
Haha en in het derde trimester zitten we hier allemaal massaal te klagen over zie karate kids Ik ben daarom ook blij toch met mn angelsound. Ik hoef niet continu aan dat ding te hangen, maar heel af en toe even naar dat hartje luisteren is gewoon zo fijn!
@Thirza78 prachtige plaatjes ❤ @Loesje1988 wauw wat een prachtige buik al! Slapen- ik ben zo iemand die 100.000 x draait voordat ik in slaap val. Om vervolgens in mijn slaap nog een keer zo veel te woelen en te draaien. Mijn zoon is precies zo. Hij gaat eerst zijn hele bedje door voor dat hij in slaap valt. Een dekentje heeft bij hem ook geen enkele zin.
Heb ik ook! Collega zei: klokslag 12 weken was het over. Bij mij niet, 12 weken precies was de ziekste dag tot nu toe
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 31 juli Loesje1988- 31 jaar- 1e kindje 1 Augustus Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje 2 Augustus Marrissie - 26 jaar - 2e kindje Anar91 - 28 jaar - 2e kindje Beausecret - 28 jaar - 1e kindje Chanbee - 1e kindje 5 Augustus Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje 6 Augustus Indy90 - 29 jaar - 2e kindje 7 Augustus Cjms - 29 jaar - 2e kindje 8 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje - een meisje 10 Augustus Ange84 - 35 jaar - 3e kindje 12 Augustus Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje Roosje-5 - 33 jaar - 2e kindje 13 Augustus Thirza78 - 41 jaar - 1e kindje 14 Augustus debjuh86 - 33 jaar - 5e kindje Jenny1990 - 29 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (2) onbekend (15) ♡♡♡ Afspraken Januari 30 januari - Thirza78 - extra echo ivm wetenschappelijke studie in ZH 30 januari - Debjuh86 - combi deel 1 30 januari - Roosje-5 - controle VK Februari 3 februari - Beausecret - controle vk 6 februari - Loesje1988 - controle vk 11 februari - Evayesmamatobe - geslachtsbepaling 12 februari - DN2017 - controle vk 12 februari - Lindavvv - geslachtsbepaling 14 februari - Thirza78 - 14 weken echo vk 15 Februari - Loesje1988 - geslachtsbepaling 20 februari - Cjms - geslachtsbepaling 20 - Dinges84 - controle vk 21 februari - ange84 - geslachtsbepaling 22 februari - Thirza78 - geslachtsbepaling (ouders gaan mee) 24 februari - ange84 controle vk 28 februari - Roosje-5 - geslachtsbepaling Maart 13 - Dinges84 - 20 weken echo 16 maart - DN2017 - GUO 1 (19 weken echo) in AMC 19 maart - Cjms - 20 weken echo 9 april - Cjms - controle ☆☆ Sterretjes ☆☆ Kristel Barbje Poezemens
De ik-weet-zeker-wat-het-wordt Lijst! naam - voorgevoel - en het is... Lindavvv - Meisje - Cjms - DN2017 - Jongen - Meisje Loesje1988 - Meisje - Thirza78 - Mensje - Indy90 - Meisje - Anar91 - Jongen - Ange84 - Jongen - Beausecret - Jongen - Meisje Roosje-5 - Meisje - Evayesmamatobe - Meisje -