@indy90 en @Beausecret aah jullie zijn zo lief! Haha hormonen he... hebben jullie daar ook last van. Ik moet zondag bijna huilen omdat de curry van mijn frietje speciaal niet lekker was
Je ziet er prachtig uit @Ange84 Haha. Erger. Echt mannen soms. Gelukkig kan je hem dat nog de aankomende 20 jaar blijven verwijten want zo zijn wij vrouwen.
Hahaha Ik heb er over het algemeen weinig last van, met de vorige zwangerschap ook niet. Maar vanavond vond ik ineens dat iedereen superirritant deed (inclusief een lief nichtje van 10) en daar werd ik een beetje agressief van Gelukkig weet ik meteen dat het hormonen zijn, maar kan wel intens zijn
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 Augustus 2020 ♡ 31 juli Loesje1988- 31 jaar- 1e kindje 1 Augustus Dinges84 - 35 jaar - 4e kindje ConflictDiamond - 2e kindje 2 Augustus Marrissie - 26 jaar - 2e kindje Anar91 - 28 jaar - 2e kindje Beausecret - 28 jaar - 1e kindje Chanbee - 1e kindje 4 Augustus Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje 5 Augustus Cinderella86 - 33 jaar - 1e kindje 6 Augustus Indy90 - 29 jaar - 2e kindje 7 Augustus Cjms - 29 jaar - 2e kindje 8 Augustus DN2017 - 27 jaar - 2e kindje - een meisje 10 Augustus Ange84 - 35 jaar - 3e kindje 12 Augustus Smienaatje - 26 jaar - 1e kindje Evayesmamatobe - 36 jaar - 1e kindje Roosje-5 - 33 jaar - 2e kindje 13 Augustus Thirza78 - 41 jaar - 1e kindje 14 Augustus debjuh86 - 33 jaar - 5e kindje Jenny1990 - 29 jaar - 1e kindje ♡♡♡ jongen (0) meisje (1) verrassing (2) onbekend (15) ♡♡♡ Afspraken Februari 3 februari - Beausecret - controle vk 6 februari - Loesje1988 - controle vk 11 februari - Evayesmamatobe - geslachtsbepaling 12 februari - DN2017 - controle vk 12 februari - Lindavvv - geslachtsbepaling 14 februari - Thirza78 - 14 weken echo vk 15 Februari - Loesje1988 - geslachtsbepaling 20 februari - Cjms - geslachtsbepaling 20 - Dinges84 - controle vk 21 februari - ange84 - geslachtsbepaling 21 februari - Cinderella86 - echo 16 weken, hopelijk ook geslachtsbepaling 22 februari - Thirza78 - geslachtsbepaling (ouders gaan mee) 24 februari - ange84 controle vk 28 februari - Roosje-5 - geslachtsbepaling Maart 10 maart - Lindavvv - 20 weken echo 13 maart - Dinges84 - 20 weken echo 16 maart - DN2017 - GUO 1 (19 weken echo) in AMC 19 maart - Cjms - 20 weken echo 20 maart - Cinderella86 - 20 weken echo 9 april - Cjms - controle ☆☆ Sterretjes ☆☆ Kristel Barbje Poezemens
Wie doet er nou ook verkeerde curry op de friet speciaal! Ik heb gister enorm lopen brullen omdat een vakantie in oktober met fam zo duur is.
Is het normaal dat ik nog steeds zo extreem vermoeid ben? Ik kan me dit van O. Dus niet herinneren. Als ik sochtends wakker word ben ik al moe. Vanmorgen viel ik zelfs in slaap terwijl O. Aan het spelen was..
Heb je de bloeduitslagen al binnen? Bij mij was ijzergehalte aan de lage kant, waardoor je ook heel moe kunt zijn. Ik gebruik nu floradix op advies van de verloskundige
Ik weet niet wat normaal is. Maar als ik zou was zou ik idd checken op ijzer en misschien vitamine D?
Ik heb helemaal nog geen bloedonderzoek gehad. Zal het volgende week aangeven bij de gynaecoloog. Heb na mijn keizersnede ook verzuimd pillen voor lage ijzerwaarde te nemen. Misschien was het dus sowieso al aan de lage kant.
Hahaha Ik heb toen ik voor de NIPT ging prikken, ook buisjes moeten laten prikken voor de VK, zodat ik maar 1x naar het ziekenhuis hoefde
Wat raar @indy90 normaliter heb je de 12 weken bloedscreening (vitamine d, ijzer, bloedgroep, hiv etc etc). Ook ik ben doodmoe ja, maar mijn vit d was ook echt laag ondanks dat ik al extra bijslik. Maar ondanks dat: het is nogal wat, even een mensje maken.... Dus gek is dat niet in ieder geval. Ik zit nu maar even uit de wind in de zon met korte broek op ons dakterras. Heerlijk deze vrije dag zo.
Ja klopt dit herriner ik me ook wel van O. Ik heb de 12 weken echo nog bij fertiliteit gehad en niet bij de gynaecoloog. Maar zal het volgende week even aan geven.
Ja, ik inderdaad ook... Ik heb alleen niks meer over de uitslag gehoord (wel van de NIPT, maar niet van de andere bloedwaarden). Ik ga er maar vanuit dat ze wel iets hadden laten weten als het niet goed was geweest...
Oké. Nu voel ik me schuldig dat ik zo heb gemopperd tegen en over mijn zoon Heb de aard van zijn gedrag van de afgelopen dagen ontdekt volgens mij... Ik zag net dat er 2 grote kiezen aan de onderkant ineens waren doorgeschoten ... Ja, dat wordt heen enkel kind blij van...
Is idd niet niks: een mensje maken. Kost heel veel energie. Oooh heerlijk! Maarre korte broek in de zon?? Woon jij niet in NL? Bij ons was het vandaag ruk weer haha.