Bovenste was mn eerste test, 3 dagen voor NOD De rest van afgelopen 1.5 week en vandaag voor het laatst de hoeveel weken test Klein beetje onzeker maar hahahaha.
Je hebt hartstikke mooie testjes! Zo'n penstreepje is bekend bij die van de action. Zo drogen ze op! Probeer maar eens een kruidvat 2 v 5 dan ben je helemaal gerust gesteld.
Je hebt hartstikke mooie testjes! Ik had perongeluk op mamaloelie gereageerd wat voor jou was bedoeld!
Beetje off topic maar ben benieuwd naar met wie ik praat. Ik ben zelf niet zo scheutig met info over wie ik ben en zo maar een klein beetje achtergrond is wel oké toch? Ik trap wel af. Ik ben dus 38, getrouwd, ben docente in het VO en woon in provincie Groningen Ben ook vreselijk nieuw in dit soort dingen. Ik ben nog nooit lid geweest van enig forum dus als ik iets doe wat niet oké is dan hoor ik dat uiteraard graag
Ik ben 28 jaar, getrouwd, en een dochter van 14 maanden. en werk in de zorg. En ik woon in Overijssel.
Whaha, jij ook al! Ik heb eerder altijd maar 1 of 2 keer getest, daarna belde ik de vk en wachtte ik rustig af... Nu ook vandaag toch nóg een testje en daar ook de teststreep donkerder! Ook nieuw en niet zo happig op mezelf blootgeven hier... Maar vooruit: 35 jaar, spoedig re-integreren in VO en woonachtig in Gelderland. Mijn kinderen zijn 5, 4 en 2. Jullie het grote nieuws al aan het delen of aan het bedenken wanneer en hoe?
Heb een shirtje gekocht voor de kleine meid die trekt ze aan met kerst voor de familie. Me zus en haar man vertellen we het wel iets eerder dan kerst vanwege haar achtergrond. En vrienden vertel ik pas met 12 weken.
Wij hebben net besloten de kerstdagen in Denemarken door te brengen en het dan aan de kids te vertellen (dus daarna zal de hele wereld het wel weten). We ontlopen dus de kerstbezoekjes aan familie en vertellen het na onze vakantie. Ik werd vandaag bijna door vriendin in de Action betrapt. Had nog 2 testjes gehaald (tsss, NOD is vandaag, al 4 positieve testen, maar toch voor de knaltest gaan he) en die lagen bloot in mijn mandje toen ze ineens voor mijn neus stond. Ik snel mijn muts eroverheen gemikt. En ik natuurlijk hieperdepiep, ADHD-er die ik ben. Ze keek me af en toe een beetje bevreemd aan. Zal het haar tzt wel uitleggen. Haha Maar eigenlijk wil ik het aan de hele wereld vertellen....
Begrijpelijk dat je het je zus eerder vertelt. Kan ze het rustig "verwerken". Oh heb je zo'n shirtje met "grote zus" gekocht? Die is zo leuk! Die hadden wij ook gekocht voor onze dochter toen we onze tweede kregen(2010). Mijn moeder zag het meteen, S had haar jas nog niet eens helemaal uit. Mijn moeder ziet ALLES (Dat was dus echt zooooo irritant als kind) . Mijn schoonouders zagen er niks van en uiteindelijk, na 3 kwartier!, vroeg ik of ze S haar shirtje leuk vonden. "Ja hoor", en het gesprek ging verder. Dus na nog een kwartier zei manlief: "mam, lees eens wat er op S haar shirt staat". En toen pas snapten ze het.
Hahaha wat grappig Ja met grote zus hihi..Denk dat mijn ouders het ook eerder zien dan mijn schoonouders.
Deze test is van vanmorgen. 4 wk 5 dg Vandaag leuke afleiding gehad van sinterklaasfeestje vandaag. Zo leuk om de eerste keer sinterklaas mee te maken met m'n dochter. Leuk om wat info over jullie te lezen. Ook wat info over mij. 36, zuid Holland, ook in het onderwijs net als twee anderen hier.
Ja heb dit ook, al vanaf NOD. Vooral in de avond.. Ik ben trouwens 28 jaar uit brabant, samen met mijn vriend, nog geen kinderen. Werk in de creatieve sector als copywriter.
Ha leuk. Ik kom ook uit Brabant, Waalwijk. Ook samen met mijn vriend en geen kids. Ik werk op een crisisopvang. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben... lig elke avond met een kruik op mijn buik. Mag dit trouwens?!
Ow leuk! Ik Breda. Ik doe het ook elke avond, niet perse vanwege de pijn maar ook omdat ik het zo mega koud heb haha. Kan lijkt me geen kwaad?