Wauw wat een duidelijke testen! En wat goed dat je nu na 20 dagen al weer een aankomende eisprong hebt! Ik denk dat @Zuri de teststreep en controlestreep door elkaar haalt. Mijn ovulatietesten zagen er ook altijd zo uit op m'n piek .
Ja die van sensitest heb ik ook altijd inderdaad. Dan weet ik dat ik de goede heb . Ga ze maar weer bestellen ☺
Maar mijn teststreep is donkerder dan de controlestreep de teststreep is met groene pijltjes (zie bijlage) Mee eens trouwens dat de smiley testen onduidelijk zijn. Ik gebruik eigenlijk alleen maar dipsticks van 2besure. De smileytesten heb ik nog “over” van een tijd geleden en vind ik gewoon leuk als bevestiging! De smiley is er trouwens alleen maar als ik echt een piek heb. Zegt trouwens niks over hoe ver je in je piek bent dus ik zou iedereen dipsticks adviseren idd
Lieve meiden, Ik ben bang dat het bij mij klaar is. Het spontane bloedverlies in mijn onderbroek is echt niet veel, maar als ik s morgens wakker wordt na een hele nacht inrust gelegen te hebben, veeg ik heel mijn wc papiertje donkerrood onder... ook zijn mijn klachten zo goed als weg. Ik ben het zat en wil nu bevestiging hebben dus ik ga de vk rond 8uur bellen en dan ga ik om een echo vragen. Stel het kindje zit er nog goed en wel is het mooi meegenomen. Maar ik ga nu volledig van het andere uit. Wilde jullie toch even op de hoogte houden.
@wachtenduurtlang123 jeetje… wat vervelend… ik hoop dat het vals alarm is en dat er gewoon een klein garnaaltje met een kloppend hartje zit. Hou je ons op de hoogte? Ik duim voor je!
Dankjewel!! Ik mag of tussen de middag of aan het einde vd dag. Ik hou jullie op de hoogte.. We hebben maandag overigens wel al een kloppend hartje gezien.
Ik hoop dat ik je gerust kan stellen. Ik heb dit deze zwangerschap al 2x gehad. 1x 1 dag (7 wk) andere keer 2/3 dagen (9 wk). Het is nu weer gestopt. Ik hoest wel veel soms en voel dan soms steekjes in mijn buik. Ook heb ik lichte obstipatie waar het van kan komen. De echo met 8 wk was goed, 11 weet ik nog niet, maar ik ga er vanuit dat het nu oké is.
Dat zou ik ook denken. Teruggerekend met de duur van mijn zwangerschap had ik mijn eisprong ook op dag 12 of 13. Ik zou 'm dus tellen als positief en de komende dagen lekker klussen samen.
Ik hoop dat je ongelijk hebt. Bij mij was het ook vooral in de ochtend. Hoop op een goede echo straks. Ik duim voor je!
Wat naar die onzekerheid allemaal... heel veel succes met de echo vandaag. Ik duim! En sterkte met de zenuwen!
Ik heb 2 dagen mijn baarmoeder heel duidelijk gevoeld. Echt kramp was het niet, maar wel een zwaar gevoel, wat ik ook wel eens tijdens de menstruatie had. Verder soms een steekje. De eerste keer in de ochtend bij het afvegen was rood zonder slijm, daarna werd het bruin slijmvlies 2/3 dagen.
Okee Bij mij verandert het nu ook richting bruin, maar het zit nu ook echt in mijn maandverbandje. Bij mij is het vanaf lichtroze al 6 dagen aan de gang
Ik hoop het ook. Maar de krampen die ik heb maken mij erg bang en onzeker. Er is nog een klein hoopje