Ik voel sinds deze week de baby indd hoor, met placenta voor! Heel laat voor mijn doen en wat ik voel is ook wazig. Maar voel het steeds rechts (denk dat net daar geen placenta zit, of dun) en voel vooral geduw. Heb als ik lig soms wel een heel druk gevoel maar voel dan net niks. Weet niet hoe ik het moet omschrijven maar heb dan het idee dat de baby 101 koprollen aan het maken is ofzo.
Zooo leuk dat we de baby allemaal een beetje gaan voelen! Ik voel de kleine vanaf (precies) 15 weken. Echt een soort 'blubjes', lastig te omschrijven. Maar ik herkende het meteen van de eerste zwangerschap.
Leuk Zuri een meid! Ik heb ook het gevoel dat ik af en toe wat voel. Van de week lag ik half op mijn buik en toen kreeg ik commentaar haha zo grappig.
We wilden dus eigelijk dat het geslacht een verrassing bleef, maar wat ben ik blij dat we gister geweest zijn! Ineens daalt het echt in, dat we echt nog een kindje erbij krijgen! Moet nog echt even wennen aan het idee dat het wr straks echt 3 zijn. Als de wens zo lang steeds aan je voorbij ging... kan gewoon niet geloven dat het nu misschien echt zo mag zijn. ♡ We hebben gister iedereen verrast met een leuk filmpje. Iedereen wist dat we het geslacht niet wilden weten. Dus leuk filmpje gemaakt en aan het einde zat de onthulling, zonder dat mensen dus wisten waarnaar ze nou aan het kijken waren. Iedereen dacht oja leuk hoor. Merkte ook meteen wie het filmpje niet afgekeken had Hahaha. Was een leuke verrassing zo!
Ja dat herken ik! Grappig, ik weet ook niet hoe je het zou moeten omschrijven, maar dit klinkt bekend Leuk al die buikfoto's, ik zal er later vandaag ook eens eentje maken. En me eindelijk eens verdiepen in zo'n banner
@Siementje wat leuk zeg, jouw buik begint ook lekker te groeien! Hier alles goed, ik voel de baby nu echt steeds beter. Hoe ik een aantal dagen geleden nog twijfelde omdat het zo subtiel was, weet ik nu wel zeker dat het de baby is, zo leuk! Verder heb ik voor woensdag nog een pretecho ingepland. Ik vond die tijd tussen 13 en 20 weken toch wel errrug lang, dus ben blij dat ik tussendoor nog even naar de baby mag kijken
Ik vind de plopjes van de baby momenteel hetzelfde voelen als lucht in de darmen. Het is dat ik weet dat op die plek geen darmen meer zitten maar baarmoeder.
Inderdaad leuk om te lezen dat meerdere nu wat van voelen. Had vandaag 16 weken controle. Alles wat goed! Ook het hartje weer gehoord, fijn om te weten dat alles nog steeds goed gaat. Dan verlaat je de VK toch op een roze wolk
Gisterenavond heeeeel goed de baby gevoeld. Hij was echt hard aan het schoppen, zelfs mijn vriend kon het al overduidelijk voelen, zo leuk!!!! Maakt me echt gelukkig. Het is de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets meemaak en vind het zo bijzonder! Ook al afgelopen zondag naar de prenatal geweest om kinderwagens uit te proberen, en ben eruit welke we willen. Ga hem wel gewoon op marktplaats kopen. Ik zie daar zoveel mooie zo goed als nieuwe kinderwagens die natuurlijk honderden euro's goedkoper zijn
wat vroeg zeg nu al door de huid voelen, gaaf!!! ♡ En slim ja om 2e hands te shoppen. Voor ons dan de 3e maar dingen die we weer moeten of nog moeten kijk ik ook voor rond. Meeste kan ik lenen of krijgen van vriendinnen/kennissen dus dat is top. Heb wel bij ziloen al een heel mooi wollen dekentje besteld. Had er ook 1 bij zoon en toen per ongeluk eens in de was gegooid had niet gezien dat die in de wasmand lag... zo zonde. Was niks meer van over. Gelijk 2 schattige wollen striksokjes mee besteld aahhh. ♡ Heb donderdag een consult voor wasbaar luieren. We hadden bij beide wegwerp maar dat vind ik eigenlijk zo zonde van het geld en milieu. Ben heel benieuwd.
Vandaag weer een echo gehad voor de geslachtsbepaling… nog even in spanning en dan weten we wat het wordt! Was een hele mooie echo, alles was zo goed te zien
Wat leuk zeg @FreeRose, laat je ons weten wat het wordt? Ik heb gisteren ook een echo gehad, gewoon een extra pretecho. Er werd nog even bevestigd dat het inderdaad een jongetje was en verder hebben we gewoon even lekker naar hem gekeken. Maandag voelde ik m dus echt al schoppen (zelf van buiten te voelen), en vanmorgen voelde ik het weer, en dan zelfs nog krachtiger. Zo leuk! De echoscopist liet zien dat er maar 1,5 tot 2 cm zit tussen de baby en de buitenkant (geen placenta voor, weinig vet, dunne huid) van mijn huid, dus dat het inderdaad heel logisch is dat ik zo vroeg al de baby van buitenaf kan voelen. Zwanger zijn wordt steeds leuker!!!
Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 32 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje 15 augustus: Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1 Afspraken: Maart: 9 - Floortje86 - 20 weken echo 9 - FreeRose - 20 weken echo 14 - zuri - 20 weken echo 15 - Zuri - Controle 15 - Butterfly36 - 20 weken echo 16 - Hope2022 - 20 weken echo 18 - Marlena 20 weken echo 21 - jaimpiej - 20 weken echo 22 - Angelmom1 - 20 weken echo 29 - Angelmom1 - controle Voorgevoel geslacht: Angelmon1 - jongen Floortje86 - jongen FreeRose - meisje
Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 32 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje 15 augustus: Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1 Afspraken: Maart: 7 - Siementje - 20 weken echo en controle 9 - Floortje86 - 20 weken echo 9 - FreeRose - 20 weken echo 14 - zuri - 20 weken echo 15 - Zuri - Controle 15 - Butterfly36 - 20 weken echo 16 - Hope2022 - 20 weken echo 18 - Marlena 20 weken echo 21 - jaimpiej - 20 weken echo 22 - Angelmom1 - 20 weken echo 29 - Angelmom1 - controle Voorgevoel geslacht: Angelmon1 - jongen Floortje86 - jongen FreeRose - meisje
Dames, dat gebeuren met Oekraïne en Rusland… ik ben he-le-maal van slag. Zullen de hormonen ook wel zijn maar wil het liefst alleen maar huilen. Oh oh oh, wat als het echt uit de hand loopt en dan moet ik een onschuldig lief kindje op deze wereld zetten, ben er kapot van. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me nog een beetje gerust kan stellen want anders was het einde echt zoek. Enige wat me nu op de been houd zijn de lieve zachte schopjes in mn buik.