Net de streepjestest gedaan. Foto is na 7 min ongeveer gemaakt want m'n dochter kwam thuis dus had de test in m'n zak gepropt.
Hm de foto is een beetje tegen het licht in gemaakt, er valt veel schaduw op. Maar ik denk iets van 13dpo ofzo? Misschien zelfs wel iets verder als dit middagurine is en ie nog niet eens goed was opgedroogd...
Ja op de een of andere manier kan ik dan niet echt logisch nadenken. . Want voor een ander zou ik het wel weten
Ja als het om jezelf gaat, is het altijd anders. Je verstand weet wel dat het erbij hoort, maar je gevoel.. pfft. Toch wel spannend! Had jij nog getest of testplannen?
Ik ben idd slecht in foto's maken hahahaha. Dit was met middagurine gemaakt. Na een kopje thee en 2 glazen fris. 15 november was de eerste dag na mijn menstruatie dat we weer sex hadden..en alle dagen daarna op de 19e en 22ste na.
Als je voor het eerst seks had op 15 nov dan kun je max 15dpo, en als je zoveel hebt gedronken dan zal ie idd nog wel iets duidelijker zijn. Dan kan het best eens zo zijn dat je bijv 14dpo of 15dpo bent!
Klopt. Mijn menstruatie liep van de 7e tot de 12e. Heb even geteld..dus nu idd max 15dpo (als ik vanaf 15 november tel) In de ochtend zei ik 7dpo want ik had toen de wekentest nog niet gedaan en ik uitging van m'n ei op 21/22 november. Maar dat klopt dus niet.
Nee daar is je test veel te duidelijk voor. Ik zou morgenochtend met ochtendurine even testen! Als je nog testen hebt Maar het zal idd tussen de 13-15dpo liggen.
Ik heb ze niet meer maar moet straks toch boodschapjes doen dus neem dan gelijk weer wat mee. Eergisteren testte ik nog negatief en vandaag positief. Awwhhh vind het nog zo onwerkelijk maar zo blij! Het wordt ook echt mijn laatste zwangerschap dus zal hier aan de ene kant enorm van genieten maar ook deels afscheid nemen.
Meid je moest is weten hoe vaak ik door buikpijn naar het toilet ren om te kijken of ik bloed, ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Buikpijn is zeker lastig als het een prominent zwangerschap symptoom is, wat dus bij mij ook zo is.... Lekker warme kruik tegen je buik en tegen jezelf herhalen dat dit allemaal erbij hoort!
Jazeker wacht nu op de sensitest met indicator. Bij bol besteld een iets leuker prijsje dan de clearblue . Maar die wil. Ik donderdag doen. Wil. Denk ik nog wel even zo naar de action gaan voor een test. Denk voor morgen ochtend dan. @Sannetijd oh jee dat lijkt me nog vervelender dat je het constant hebt maar ben ergens blij dat meerdere dit gevoel hebben.
Absoluut! Vanacht had ik die buikpijn niet en toen maakte ik me dáár juist weer zorgen om . Ik ben 'blij' dat het weer terug is . Ik merk dat ik me suf zit te zoeken op ervaringen bij dames die ook geen gevoelige borsten hadden op dit termijn. Dit had ik ook nauwelijks bij de twee miskramen, dus dan ga ik daar weer over piekeren... Hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie erg gevoelige borsten? Deze symptomen heb ik wel: - buikpijn/krampen - een heeeel onzuivere huid! - droge ogen (schijnt ook een symptoom te zijn?! Wist ik niet) - moe - een weeïg misselijk gevoel
De pijnlijke borsten heb ik al bijna een week. Wist toen niet eens dat ik zwanger was en ik ben wel heel snel moe. Verder (nog) geen kwaaltjes. Droge ogen is idd ook een symptoom.
ja nu jullie allemaal over buikpijn klagen, maakt het mij weer onzeker, want ik heb het niet echt. Ja af en toe een steekje hier en daar. Maar niet meer dan dat. Ik heb in al mijn zwangerschappen echt "lichtjes" gevoelige borsten gehad. Echt nauwelijks merkbaar. Dat zegt niet zoveel. Ik heb toch die zwangerschappen gewoon voldragen vorige keren. Ik heb bijna ook geen symptomen. Enige wat ik dus heb is ook af en toe dat weeiige gevoel, niet mega misselijk maar wel dat het niet helemaal lekker voelt, vooral als ik nuchter ben. Ook minder eetlust daardoor. Dan denk ik echt van: bleh. Daarnaast heb ik dus af en toe licht gevoelige borsten. Echt heel licht. Maar dat is echt met vlagen, soms dagen niet. Oh ja ik zag vanochtend dat mijn tandvlees kapot was en dat heb ik nooit eerder gehad, behalve bij mijn vorige zwangerschap, ook in het begin. Dus dat zal ook wel een klein symptoom zijn.. Ik ben daarom ook bang dat het niet goed zit.. vorige keer had ik echt veel buikpijn rondom innestelling en dagen rondom NOD, maar nu niks......... Denk dat ik morgen toch maar weer ga testen... #onzekeredoos
Niet onzeker worden. Het ene lichaam is het andere niet en de 1 reageert heftiger op de hormonen dan de ander. Sommige krijgen gelijk kwalen en anderen pas na weken. Niet jezelf vergelijken met anderen want daar ga je jezelf alleen maar gek mee maken.
@Veertje22 ik heb ook amper buikpijn momenteel. Na mijn terugplaatsing en rond de innesteling en voor de menstruatie daarin tegen wel. Nu is het echt rustig. Heel soms wat bandenpijn,en dat hele opgezette darmen gedoe is ook minder, je bent dus niet alleen ! En ik snap dat je je druk maakt maar 't zegt niks Dat van dat tandvlees had ik voorgaande keren en las idd dat dit een kwaal is Ik heb net als jij dat weeige gevoel in mijn maag vooral als ik te leeg raak. Verder wel pijnlijke borsten en soms moe. Merk ook dat ik soms best wel chagrijnig ben of snel moe word van mensen haha