Ik moest toch echt even google gebruiken om de betekenis te achterhalen, maar dat kan ook mijn leeftijd liggen De afkorting zou me dus niet storen..
Ik heb gelukkig geen corona maar word alsmaar meer kortademig. Ook veel hoesten dus veel harde buiken. Ik voel me niet zo top. Hopelijk ben ik na nachtje slapen weer fitter. Gelukkig wel lekkere dag zo, in de tuin gezeten met kids en badje water. Was heerlijk relaxen.
Pfoe gelukkig zeg. Alhoewel, wat je opnoemt klinkt ook niet helemaal fijn natuurlijk. Misschien toch een griepje oid... Hopelijk valt het mee voor je en ben je er snel vanaf!
Gelukkig geen corona! Maar een "gewoon" griepje/verkoudheidsvirus is ook niet meer top op deze termijn... hopelijk voel je je snel weer beter!
Ja dat vind ik dus ook! Onze oudste dochter heeft ook SS als afkorting. Ook even over getwijfeld, maar vond de naam te mooi om niet te kiezen/echt de mooiste naam. Geen vervelende/stomme reacties op gehad trouwens
Omg dichte schoenen en sokken met 30 graden, moet er niet aan denken! Ik zou toch gewoon slippers/sandalen aan doen hoor!
Ik heb alleen kalknagels waar ik me erg voor schaam dus vind het dan lastig om teenslippers te dragen. Ben altijd bang dat iedereen me gelijk vies vind ofzo.
@Din @FreeRose @Mangoeste @Zuri ja dacht even weer wat laten horen en natuurlijk nieuwsgierig naar jullie verhalen! Hier gaat het gelukkig heel goed! Voel de kleine meid lekker vaak bewegen, zo bijzonder!
Voordeel van geen corona is geen quarantaine dus daar ben ik wel blij mee. @Nino12 ja bijzonder is dat he ♡ zo echt wordt het dan ook ineens...en de enge echo's achter se rug en die buik die vanaf nu echt hard gaat groeien... heel mooi termijn vind ik dat altijd.
Hallo dames Even een update dinsdag werd ik op werk ineens heel draaierig toen dit was afgezakt gelijk naar huis gegaan. Thuis wat gegeten maar werd weer duizelig en overgeven later die dag nog wel 3 keer. Om 18 uur verloskundige nog geweest bloeddruk en hartje waren goed, als morgen nog zo was moest ik naar ha Woensdag bij ha geweest eerst weer naar huis gestuurd moest nog wel ff urine brengen. Toen ik dat bracht gingen ze gelijk testen moest er ff op wachten bleek ik te veel eiwitten in te zitten. En moest ik naar ziekenhuis voor verder onderzoek ze dachten aan zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig viel het mee en ben ik alleen maar uitgedroogd en mocht ik toch weer lekker naar huis.
nu onderweg naar Alexandrium Rotterdam de prénatal megastore. Echt een aanrader. Staan alleen beetje vast maar dat is altijd zo in Rotterdam centrum haha. Maar zoveel zin in het babyshoppen Yeah. Maar ga denk ik het pakje van €20,- niet kopen. Veel te duur joh. Oh ja en de babydoos ophalen bij de babydump. Zin in.
Wat leuk en fijn dat jij ook weer zwanger bent en ook al zo een eind op weg @Nino12!! Zo blij voor jullie!
vanochtend even bij de huisarts geweest en heb bronchitis. Daar wat voor gehad. Had vannacht echt moeite met ademhalen, heb uiteindelijk zitten op de bank geslapen. Hopelijk gaat het nu wat beter. Bloeddruk was ook echt laag, maar saturatie gelukkig goed. Tis wat, wordt het 30 graden krijg ik bronchitis