@Angelmom1 jeetje dat is wel ff schrikken.. hier wordt ik ook nogsteeds in de gaten gehouden, bloeddruk gisteren weer hoger en hartslag blijft ook hoog… We kijken het maar aan en doe rustig aan met dat warme weer en drink goed!
Oh nee dat meen je! Pfff... die weerstand ook van ons zwangeren. Goed dat je even bij de huisarts bent langsgeweest, hopelijk merk je snel verlichting!
Vanmiddag ff waterijsje van kids pakken is ook goed bloeddruk hier juist laag 100/60 lekker dagje vrij zonder kids en morgen werkt mannetje ook thuis ben ik niet alleen met peuter en kleuter
Oh nee wat vervelend voor alle zieken! Beterschap @Zuri, @Hope2022 en @angelmom Hier sinds dinsdag ziekgemeld en ineens slaap ik super goed!!! Heb nu al 2 nachten achter elkaar echt goed doorgeslapen. Die rusteloze benen zijn er wel, maar stoppen nu rond een uurtje of 1 waar dat voorheen half 5 in de ochtend was. Zo fijn dit! Morgen ga ik weer een half dagje werken en dan nog 2 weekjes voor mn verlof
@Angelmom1 jeetje! Dat is even schrikken zeg! Gelukkig dat het mee viel. @Zuri hopelijk helpt het voor je en slaap je vannacht beter! Voor de dames die nog wat extra kleertjes willen in slaan. H&M heeft mega sale, ook op heel veel leuke babykleertjes ❤️.
Ik ben trouwens aangenomen werd net gebeld. Zo zo blij. Eindelijk weer even wat doen en geld verdienend.
Ho ik miste dit bericht. Jeetje das ook wat. Gelukkig was het achteraf niks maar wat een gestress aan onderzoeken dan ineens de hele dag he. Beterschap!
Haha ik werk op kantoor dus dan zouden schoenen en sokken op zich nog kunnen maaaaar mijn voeten waren vanochtend nog even dik als gisteravond dus ik had weinig keuze: Havaïanas! Zelfs m’n Adidas badslippers kreeg ik niet aan. Gelukkig doen ze op werk niet zo moeilijk hierover
Ik ben indd ineens toch zomer kleding in aan het slaan. Iedereen zei nee joh je trekt ze aan het begin toch lange mouwen en lange broek aan. Maar toen dacht ik ineens ja maar... in Nederland blijft her vaak tot eind september warm. Ze komt waarschijnlijk in juli, das 2 maanden dus nu voor maat 62 wel aan het kijken voor wat zomerse dingetjes. Katoenen rompertjes enzo met van die ruffles. Super zoet. Vind ik toch wat meer sexy dan alleen een luier
De dames die zich zorgen om mijn teruggekomen klachten maakten.. vrees dat jullie toch terecht bezorgd waren. Sinds gisteravond gaan mijn harde buiken niet meer weg en er zijn toch weer wat krampen en lage rugpijn bijgekomen. Nadat na 2 uur de verloskundige vanmorgen (vanwie we de nacht moesten afwachten) nog niet had teruggebeld en ik op 2 happen van een boterham een harde buik kreeg: ziekenhuis gebeld en die zeiden meteen, kom maar direct voor ctg, urinecontrole en dan beslissen en kijken we vanaf daar verder maar no way dat we nog langer moesten afwachten. Ik update later en thx voor jullie mentale duw in de rug hierin of ik had het weer zelf proberen uitliggen.
Wat een spanning @Sugarsnap! Denken ze aan weeën activiteit? Zo klinkt het mij wel in de oren, al hoop ik het natuurlijk niet voor je! En de andere optie is dat het van je darmen afkomt, de krampen en lage rugpijn? Heel veel sterkte en succes, ik duim voor jullie dat het meevalt en dat de kleine nog even blijft zitten!
Ik snap je helemaal! Tegen mij zeggen ze dat ook de hele tijd, maar ik heb toch best veel zomer setjes gekocht hoor! Ook in maat 50/56. Leuke rompertjes met ruffles, korte broekjes, shirtjes zonder mouwen. Voor hetzelfde geld worden ze geboren met het weer van vandaag! Onze oudste dochter is geboren in juni en die heeft in de kraamweek alleen maar saaie witte hema rompers aangehad vanwege de hitte.