Ah meis, ik ben hier om de haverklap ziek met die kleintjes om mij heen. Ook met vorige prille zwangerschappen. Heb zelfs bij mijn 2e 40 graden koorts gehad direct na mijn positieve test. En hier loopt toch echt een vrolijk mannetje rond hoor Komt goed!
Blijf het moeilijk vinden te beoordelen. Kun je ze iets meer dichtbij fotograferen? Ik voeg mijn eigen action testen toe. Mss kun je vergelijken welke het meest op je test lijkt.
He wat rot zeg... heb je nog een test liggen? Dat zegt wel al iets voor je, als die amper opgelopen is dan is de kans klein dat het een goede zwangerschap is. Sowieso goed dat je even contact opneemt met de verloskundige hoor.
Ik zal het proberen. Mijn streepjes zit tussen jouw 11 en 12 dpo. Niet zo licht als de 11 en niet zo donker als de 12
Ja ik had verwacht dat je test vanochtend wel donkerder zou zijn met geconcentreerde urine. Maar misschien had je gister ook wel relatief geconcentreerde urine? Of was je urine nu vrij waterig?
Eerlijk gezegd was dit het tweede plasje. De eerste poging was mislukt want ik had de test verzopen. Beetje te hoge druk op de blaas
Nee de testen zijn op , ik had nieuwe besteld van Sensitest en die zouden gisteren binnenkomen, maar helaas nog steeds niet bezorgd... Ik heb om 13:00 uur een afspraak in het ziekenhuis, ze gaan dan waarschijnlijk een echo maken en bloed afnemen. Maar mij lijkt het onwaarschijnlijk dat ze nu al iets kunnen zien op de echo met dit termijn.
Dat zou heel goed kunnen want ik schat dat m'n ei de 18e is geweest. Als ik nu 12dpo ben dan komt dat aardig overeen
Wat balen meis.. Pfft. Ik weet niet hoeveel duidelijkheid ze kunnen geven in het ziekenhuis. Of ze iets kunnen zien geen idee?? Het is nog zo klein! En bloedwaarden hebben alleen nut als je nog een 2e keer komt een paar dagen later geloof ik.... Wat eng dit. Sterkte!!! Ik denk aan je om 13u.
Mja weet ik ook niet.... Bij mij deden ze indd pas vanaf 5w kijken of ze iets in de bm zagen zitten. Alle andere locaties kunnen ze met 5w nog niet zien, maar als er niks in de bm zit dan weet je al dat het of chemische zwangerschap is of bbz. En dan prikken ze inderdaad je hcg om te kijken of die daalt. Maar gelukkig word je gelijk serieus genomen dat is heel fijn! Zeker met jouw geschiedenis is afwachten echt niet prettig dus fijn dat je mag komen.
Het hoeft niks te betekenen maar Jeetje snap dat je het spannend vind. Ik ga heel hard duimen voor je om. 13.00 dat het nog goed zit dikke knuffel