Hier 30 graden, zit vooral binnen met alles potdicht (rolluiken oid) tegen de warmte. Alleen de was even buiten opgehangen
Ik heb het gevoel alsof er een zwaar blok in m’n kruis ligt. Kan het niet beter dan dat omschrijven. En met opstaan en starten met lopen na langer zitten een heel zwaar gevoel. Dat ik soms gewoon niet eens vooruit kom (bijv. ‘s nachts als ik opsta om te gaan plassen)
Ook al zo’n mooie tuin! En wat een leuke kat haha! Ik heb gewerkt tot 14.00 uur (op kantoor dus was prima uit te houden). Sinds een uurtje in de tuin onder de parasol. Ik woon vlakbij zee en de wind komt een beetje op hier, heerlijk!
Ik heb dus het idee dat ik vandaag last heb gehad van indalingsweeën: steeds menstruatie-achtingen krampen (komen met vlagen) en een hele erge steek toen ik van de supermarkt kwam, dat ik echt moest gaan zitten en rustig ademhalen hoop dat het weer een beetje zakt straks
Meen je! Hoe gaat het nu?? Ik heb sinds gisteren ook last van menstruatiekrampen en die komen ook met vlagen. Gelukkig blijft het tot nu toe op de achtergrond.
@Din Ik heb denk gisteravond ook indalingsweeën gehad! Hele brandende pijn die van boven in mn buik naar beneden trok, even weg was en opnieuw weer kwam ongeveer 4 a 5 keer daarna in slaap gevallen. Heb al een paar dagen dat de druk op mn schaambot en liezen steeds erger wordt en vandaag continu aanwezig!
oh jee.. wat vervelend.. in me voorstellen dat dit een naar gevoel is. hier is ze nog helemaal niet aan het indalen.
Verder gaat het gewoon goed hoor. De druk op m’n schaakbot had ik al een week of 3 met vlagen en sinds 2 weken continu druk erop. Dat gevoel is het ene moment erger dan het andere moment maar prima mee te leven gelukkig.
Even een vraagje voor degene met een box want ik kom er niet helemaal uit: Ik heb een box zo goed als nieuw overgenomen van een kennis, maar moet ‘m nog opzetten. Gaat daar nou een matras én een boxkleed in of een van de twee?
Ik had er een van marktplaats en daar zat dus beiden in. Zelf dacht ik dat dat overdreven was en alleen een matrasje of alleen een boxkleed ook voldoende zou zijn.... Voor nu laat ik maar gewoon beiden erin, lekker zacht haha, maar denk niet dat dat per se nodig is.
Wij hebben alleen een boxkleed erin. Wel een dik en dus zacht boxkleed, van meyco. De ene is wat dunner dan de ander. Maar dus geen matrasje verder
Wij hebben met het bestellen van de box een matrasje erbij gekocht, maar mijn schoonmoeder gaat (onverwachts) een boxkleed maken. Die zullen we bovenop het matrasje leggen zodat het lekker zacht is. Zelf vind ik alleen een boxkleed iets te hard, maar anderen zweren er weer bij dat het beter is omdat een box voor het spelen is en niet om in te slapen. Ik denk dat iedere keuze ok is .
Ff snel tussendoor: Beide wordt afgeraden ivm veiligheid. Maar vroeger was beide heel normaal. Zo zijn er wel meer regels bijgekomen waarin je soms door de bomen het bos niet meer ziet *duikt weer bed in wegens maag en darmen voeren weer oorlog*
Hoi dames, iedereen de hitte van vandaag overleefd? Ik vond het vandaag niet te harden buiten, maar we hadden verjaardag van onze dochter. Gelukkig hadden we het badje staan om af en toe met de voetjes in te kunnen en ijstaart om wat af te koelen . Ik moet vandaag mijn enkels toch ook wel een beetje zoeken... en jullie? Vanmiddag ook echt even mega duizelig geweest. Blij dat het morgen weer wat koeler is!
Wat een leuke gezellige taart zeg. Over de box gesproken wij doen alleen een boxkleed erin en een babynestjes dat lijk mij prima toch? Verder alles goed met iedereen.
Kunnen jullie ook zo slecht slapen door die hitte? Ik kan echt niet slapen heb het bloedheet. Sorry dat ik jullie midden in de nacht stoor maar moest het echt ff kwijt.
Niet per se door de hitte maar slaap al weken slecht door mn enorme buik en super rusteloze benen en alle andere zwangerschapskwaaltjes die steeds irritanter beginnen te worden. Mijn buik heeft ook echt een enorme groeispurt gehad (aldus verloskundige) wat ik zelf ook zeker merk en zie. Ik hoop echt dat ie niet meer zo toeneemt maar vrees van wel gezien ik pas 33 weken ben haha. Gisteren verrast met een babyshower!!! Had ik zooooo niet verwacht. Ten eerste had ik er al 1 gehad bij mijn tante toen ik bij haar op visite was in Amerika. Ten tweede ben ik totaal geen type voor een babyshower en ten derde had ik echt niet verwacht dat er iemand in mijn kring was die zoiets zo organiseren. Maar, het was echt fantastisch. Iedereen van mijn vrienden / familie was er gewoon. Normaal is het altijd super lastig met hen afspreken omdat iedereen druk is, en nu kon ineens gewoon iedereen:O Ik voelde me echt vereerd en gelukkig met zulke lieve mensen om mij heen. Het was gewoon lekker casual, beetje eten en drinken en in de tuin zitten. Gelukkig niet te veel cadeaus gehad maar gewoon kleine leuke dingetjes.