Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook even snel een collage in elkaar geflanst. Helaas dus niet elke keer de foto op dezelfde plek met ongeveer dezelfde kleding, dat vind ik wel jammer als ik het zo zie. Hier lijkt m’n buik van 34 weken ook groter dan 35 weken, waarschijnlijk door de blote buik :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Sugarsnap, Din en Nananie vinden dit leuk.
  2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Leuk @FreeRose duidelijk verschil zo over de weken/maanden!!

Oke volgens mij heb ik nu officieel echt nesteldrang. Ik ben van mezelf al lichtelijk OCD en extreem geordend en netjes, maar nu merk ik gewoon te willen gaan hoarden :roflmao: dat ken ik echt totaal niet van mezelf. Als ik door de Kruidvat loop moet ik een hele voorraad zeep, vaatwasblokjes, vuilniszakken, etc kopen. Als ik zie dat er 40 vaatwasblokjes in een doos zitten moet ik er twee kopen zodat we de eerste twee maanden door kunnen. De kasten beginnen langzaam voller te raken, alsof we straks een wereldramp krijgen en ik overal een goede voorraad van moet hebben. Is dit nesteldrang? Misschien een soort extensie ervan omdat alle baby gerelateerde spullen al gewassen en op orde zijn:roflmao:

Sugarsnap, XMamaMX, Din en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @Marlena fijn dat je bekken al beter aanvoelt, zo een massage kan echt wonderen doen. Je hebt een mooie collage gemaakt, is echt wel leuk zo steeds in de zelfde kleding, zelfde plaats.

@FreeRose ook een mooie collage. Ja, een blote buik toont altijd anders dan met kleding.

@Din ook al een datum, ook iets om naar toe te leven.

Ik ben gestopt met een datum in mijn hoofd te hebben of te benoemen, er zijn er al enkele gepasseerd.
    Ik probeer het te bespreken, maar hij verstaat het niet, ziet niet waar ik me druk in maak. Ik ben blij dat jullie mijn gevoel wel begrijpen, ventileren doet deugd.

Ik kan zelf wel kiezen wie ik evt meevraag bij mijn bevalling, mits ze kunnen en zelf niet aan het werk zijn. Er is in principe altijd een bekende vroedvrouw (collega) aanwezig in het ziekenhuis, maar ze zijn niet allemaal even meegaand in mijn gedachtengang. En ik wil afwijken van de normale procedures.

zelf gaan wij ook rond de 50 kaartjes uitkomen.

@Zuri is idd een goede oplossing om na de openingsdans stilletjes aan naar huis te gaan. Zeker na al een hele dag mee rond te gaan. Goed naar je lichaam luisteren.

Din en FreeRose vinden dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hahahha dat klinkt absoluut als nesteldrang ja :roflmao::roflmao:

Ik heb het echt nog helemaal niet. o_O

5. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    @Sugarsnap het enige wat een reden zou kunnen zijn is dat we een personeelstekort hebben maar aan de andere kant heb ik m’n werkgever met 7 weken zwangerschap al ingelicht en missen ze me toch ook al 4 maanden…

Sugarsnap vindt dit leuk.
  6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Pff mijn nacht....

Om 22u naar bed zodat ik zat kan rust voor de bruiloft vandaag.

0u: man komt naar bed maar laat z'n tel vallen dus ik schrik wakker
    2u: zoon wordt huilend wakker. Vindt de bruiloft spannend. Wil per se tussen ons in en blijft maar draaien dus ik misselijk. Besluit wat te eten.
    2.45u: ik weer poging om te slapen
    3.15u: dochter wakker. Heeft hele bed onder gespuugd van de zenuwen. Inmiddels liggen man en zoon knuffelend te slapen dus ik verschoon bed. Dochter geeft aan misselijk te zijn dus hup naar beneden wat eten
    4u: ik bonjour dochter weer naar bed en ga zelf ook
    5.30u: oeps wekker stond nog aan dus ik wakker. Ik doe poging om weer te slapen maar ben misselijk. Uiteindelijk lukt het en.....
    7u: de stratenmakers zijn weer gearriveerd en gaan recht onder ons raam aan de slag met zwaar verkeer. Ik klaarwakker

Nou dames goeiemorgen. Ik ben zo brak als maar zijn kan :rolleyes: hopelijk hebben jullie een betere nacht achter de rug :|:roflmao:

Prulleke71 vindt dit leuk.
  7. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Wat rot nacht heb je gehad
    Hier redelijk geslapen slaap al weken niet super
    Vaak wakker om uur of 3 en kan ik moelijk weer slapen val uur of 5 in slaap 5.30 gaat wekker. Vandaag 4.45 wakker zoon vind dat wakker tijd was gezegt dat nog nacht was hij weer stil ik klaar wakker.
    Hoe is het met jou kamertjes vordert dat ook al beetje

8. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    @Zuri Oh dat meen je niet!! Net die nacht die je zo hard nodig had, is ruk geweest... Pff heel veel succes vandaag op de bruiloft en denk goed aan jezelf. Als het niet gaat, dan maar wat eerder terug naar huis!

9. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    @Marlena Dit klinkt idd als ernstige nesteldrang! hahaha. Vind het wel herkenbaar, die vaatwastabletten. Hier begint de voorraadkast zich langzaamaan ook steeds meer te vullen! Maar moet zeggen dat ik dit de vorige keer het ergste had op de dag dat mijn dochter is geboren. Toen heb ik sochtends nog in mijn eentje de grote weekboodschappen gedaan (dat moest, was een soort drang) :p. Ook dingen ingeslagen voor 4 weken :roflmao:. En daarna mijn moeder geappt of ze alsjeblieft mijn bloemetjes wilde komen potten (dat kon ik toen echt niet meer zelf, dat bukken en potgrond tillen). Die heeft toen ook nog onkruid staan wieden in de voortuin. :roflmao: Toen alles klaar was, zette het door :p

10. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    Wat een prachtige collages van jullie buik foto's @Marlena en @FreeRose! Heel leuk gedaan zo! Ik kom erachter dat ik maar weinig foto's heb gemaakt deze zwangerschap... zonde eigenlijk!

Maar heb wel een zwangerschapsshoot gehad vorige week! Nu extra blij mee dat ik dat heb gedaan. Toch iets van foto's :p

Nananie, FreeRose en Sugarsnap vinden dit leuk.
  11. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Als het je iets helpt: het werk van mijn man heeft een onverwachte personeelsuitvloei en zelfs wat hij als vader al aangevraagd heeft is al goedgekeurd. Hopelijk doen ze niet moeilijk :)

Hope2022 vindt dit leuk.
  12. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ohnee.. wat een nacht joh.. hier wel ook zowat hing zeker in de lucht.. niet te vergelijken met een kind. Maar heb een hond met open gehemelte en die en alles onderkotsen ben je vervolgens ook de hele nacht zoet mee (luchtwegen). En toeval bestaat niet maar ook hier stratenmakers :rolleyes: Je lijkt me wel een taaie -niet verkeerd bedoeld want dat staat garant voor over grenzen gaan meestal - dus hopelijk komt de bruiloftsdag alsnog goed.

13. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat lief dat je dat zegt. Ik heb vaak het gevoel dat ik niet echt een keuze heb daarin. Kids hebben zorg nodig en je zet ze toch altijd boven jezelf als moeder. Kind gaat altijd voor. Tis vanochtend in ieder geval alles behalve rustgevend. Oudste is helemaal compleet over de zeik door slaapgebrek en zenuwen. Is alleen maar aan het krijsen huilen schreeuwen gooien met deuren of tegen dingen schroppen pff... ik wil gewoon een arm om haar heenslaan en even samen liggen maar ze weet het zelf ook niet.

Sugarsnap vindt dit leuk.
  14. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Zuri pff wat een rot nacht. Hopelijk kom je de dag een beetje door. Ondanks alles toch veel plezier op de bruiloft!

Zuri vindt dit leuk.
  15. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Oh nee @Zuri lijkt me echt heeeeel zwaar en vermoeiend... Afgelopen weken veel slechte nachten gehad dus ergens weet ik wat slaapgebrek is, maar dat in combinatie met kinderen die niet lekker in hun vel zitten en waar je ook in de nacht voor moet zorgen lijkt me echt driedubbel heftig. Hopelijk kun je genieten van vandaag en lukt het je om niet al te laat naar huis te gaan!!

Zuri vindt dit leuk.
  16. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    @Prulleke71 en @Zuri haha ja dat hoarden ken ik echt niet van mezelf. Dus dat moet dan haast wel nesteldrang zijn inderdaad. Best grappig eigenlijk om te ervaren.

Over 5 minuten sluit ik mijn computer af en zal ik die ver weg in mijn kast gooien. Jippiejeeeeeee 4 maanden vrij!!!!!!!!!!!! Heerlijk!!!!!!!

Angelmom1, Nananie, FreeRose en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Yeaaaahhh klein feestje vanmiddag!

Hope2022 vindt dit leuk.
  18. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Hier wel een goede nacht gehad gelukkig.. werden alleen wakker met het nieuws dat mijn vriend zijn beste vriend zelfmoord heeft gepleegd… dus volgende week als mn verlof begint hebben we eerst een begrafenis…
    Ook totaal niet aan zien komen en gisteren hadden ze nog lang gebeld enzo..
    Hij keek ook zo uit naar die kleine als bonus oom…
    Besef is er nog niet helemaal dat ie er echt niet meer is…

Excuses voor het nare berichtje maar ik moest even m’n hart een beetje luchten…

19. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Marlena jaaaa eindelijk! Hier nog 3 kwartier en dan ga ik lekker lunchen met m’n zus om m’n verlof te vieren :p

@Hope2022 jeeeetje wat heftig joh! Dan schrik je je echt rot. Heel veel sterkte ermee!

20. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook eindelijk verlof! Kon iets eerder stoppen dan half 1 :thumup: m’n computer deed ook niks meer, alsof het een teken was :roflmao: even 4 maanden geen werk, heerlijk!

Nananie, Din, Hope2022 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina