Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 33 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 Sugarsnap - 34 jaar - 1ste kindje ** 12 augustus: 13 augustus: Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje Prulleke71 - 30 jaar - 2e kindje 15 augustus: 8 jongens - 7 meisjes - 0 verrassing Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1 Afspraken: Juli 7 - FreeRose - Controle vk 12 - Angelmom1 - groei+ liggings echo 12 - Sugarsnap - groei + liggingsecho 13 - Hope2022 - Controle vk 14 - Marlena - controle vk 20 - FreeRose - Controle vk 21 - Marlena - controle vk 27 - Sugarsnap - inleiding bevalling 29 - Marlena - controle vk Augustus 5 - Marlena - controle vk
Pfff sommige mensen... Ik doe naast mijn vaste baan ook nog wel eens wat extra's voor m'n oude werkgever op basis van 0 uren contract. Nou heeft mijn oude werkgever in maart gevraagd of ik nog iets wilde doen. Ja prima heb ik gezegd. Maar elke keer als ik mailde met een vraag over de opdracht, duurde het minimaal 5 weken voordat ik een antwoord kreeg. Heb m al gezegd: vanaf juli kan ik niks meer doen want dan ben ik met verlof. Stuurt ie mij gisteren na 6 weken weer een mail dat hij de documenten die ik heb gemaakt nodig heeft en of ik nog even eea wil aanpassen en naar hem toesturen. Dus ik mail terug: ik kan je sturen wat ik heb, maar ben met verlof dus ga niet meer werken. Stuurt ie vandaag nog een mail of ik de laatste maand voor m'n bevalling toch niet nog ff tijd heb voor een nieuwe opdracht want is belangrijk voor hem, hij heeft die documenten nog nodig voordat ik straks bevallen ben. Is toch beetje respectloos? Of ligt het aan mij? Ik kan daar echt boos om worden. Ik probeer al een tijdje m'n grenzen aan te geven en hij blijft gewoon proberen. Had ie maar ff wat sneller moeten reageren in de voorgaande maanden want toen had ik er wel tijd voor. Ohja en dan gaat hij ook nog doodleuk zeggen: zo, laatste loodjes he, succes alvast met alles! Euh... Ja idd laatste loodjes dus rot op met die kut opdrachten van je ...
Erg hè, zulke opdrachtgevers. Gewoon 'nee' zeggen. Je bent met verlof, klaar. Echt niet doen hoor! Je hebt het optijd aangegeven. Zou gewoon sturen wat je hebt en dat je vanaf *datum* weer klaar voor hem staat. Jammer maar helaas voor hem, joe!
He @Marlena snap dat dan, het is belangrijk voor hem! Haha wat een simpele. Bedankt en tot over 3/4 maanden doooeeeeiii
Cliché is zo waar dames, knipper keer met je ogen en je kind "studeert af" aan de kleuterklas. na de zomer alweer naar groep 3. Man man man waar blijft de tijd!!! Ze worden zo snel groot
Kan me zo goed voorstellen dat je op een gegeven moment denkt “waar blijft de tijd”. Maar ook heel leuk toch
Ik heb vooral mentaal wat moeite dat die 2e na de zomer ook start haha. M'n beide kids op school. Tis masr goed dat er een nieuwe komt. Kan het allemaal niet aan
@Marlena Nee dat ligt niet aan jou en ja ze zijn zo respectloos. Mijn man kreeg vandaag de vraag bij inboeken verlof inleiding of hij niet zn geboorteverlof daar even voor wilde inzetten. "Kijken we wel even of we de regels buigen" Waarom gebruik ik dat voorbeeld: Ze denken soms echt gewoonweg niet na wat ze nou eigenlijk voor vraag stellen en hoe respectloos ze kunnen zijn, puur doordat ze vanuit bedrijfsbelang aan het reageren zijn. Ik ben zelf leidinggevende geweest en kan je met gerust hart zeggen: je gevoel is juist. Ik snap wat je leidinggevende probeert. Maar dat is het omdat het hèm beter uitkomt, niet omdat het netjes en gepast is p.s je mag daar dus ook absoluut nee tegen zeggen.
Haha dat heb ik ook. Zoontje is net naar de basisschool, gelukkig komt er een nieuwe dus ik kan weer 4 jaar vooruit
Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 33 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 Sugarsnap - 34 jaar - 1ste kindje ** 12 augustus: 13 augustus: Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje Prulleke71 - 30 jaar - 2e kindje 15 augustus: 8 jongens - 7 meisjes - 1 verrassing Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1 Afspraken: Juli 7 - FreeRose - Controle vk 12 - Angelmom1 - groei+ liggings echo 12 - Sugarsnap - groei + liggingsecho 13 - Hope2022 - Controle vk 13 - Nananie - controle gyn 14 - Marlena - controle vk 20 - FreeRose - Controle vk 21 - Marlena - controle vk 27 - Sugarsnap - inleiding bevalling 27 - Nananie - controle gyn 29 - Marlena - controle vk Augustus 5 - Marlena - controle vk 10 - Nananie - controle gyn
@angst voor de bevalling. Ik herken het wel, is een stap in het onbekende, je weet niet helemaal wat er gaat komen, hoe het verloopt. De vorige keer keek ik er al naar uit en deze keer ook. Vooral vertrouwen hebben in je lichaam is iets wat ik mezelf inprent. @Marlena gewoon genieten van je verlof. Eerst altijd zoveel tijd nemen om te reageren en nu vinden dat het allemaal nog maar moet kunnen tijdens je verlof. Denken aan jezelf!
Oh ik heb jouw reactie helemaal over het hoofd gezien!! Wauw! Bizar dat het zo snel ging bij jou! Ben erg benieuwd hoe mijn ervaring zal zijn. Bij mijn schoonzus kwam het kindje levenloos eruit maar gelukkig wel met een hartslag. Na een paar minuten ruw over haar ruggetje te hebben gewreven kwam ze steeds meer tot leven. Dit had ze bij haar vorige bevalling ook en de artsen hebben geen idee waar dit aan kan liggen. Beide bevallingen waren natuurlijk en zijn zelf op gang gekomen, dus niet ingeleid. Hihi, ik kijk er enorm naar uit om ons kindje in m'n armen te hebben! En goede tip om op de beloning te focussen. Hopelijk herinner ik mezelf daaraan mocht het eenmaal zo ver zijn .
Vandaag liggingsecho gehad! Baby lag al goed naar beneden, was niet veel te zien omdat hij z’n hoofdje verstopte achter z’n vuistjes. Verder alles in orde (genoeg vruchtwater, goede hartslag). Ze heeft even een voetje opgemeten: 7,5cm! Dat lijkt zo groot! Ook het buikje is iets groter dan gemiddeld maar ze kon niet zeggen hoe zwaar/groot die echt was. Uur na de echo kwam de fotograaf voor ons huis langs, alles op de valreep nog opruimen en wegzetten. Nu met pijn in de buik op de bank, uitrusten en de tour kijken.
Fijn @Sannetijd dat de echo goed was!! 7.5 cm klinkt inderdaad behoorlijk haha, maar zal wel normaal zijn denk ik dan? Ik zie af en toe z'n voetje door m'n buik heen trappen, ook grappig om te zien. Ik zat op even in de juli lijst te kijken, en daar zijn gewoon 8 mensen al de maand ervoor (juni) bevallen. Waarvan een aantal ook gewoon in de eerste helft. Weet niet of dat gemiddeld is maar dat zou betekenen dat hier de eerste baby's ook al binnenkort kunnen komen
@Marlena mijn man is ook erg lang, dus die zal z’n vader wel achterna gaan. En zo spannend dat nu voor ons allemaal het zomaar kan gaan gebeuren!
De voetjes van de mijne (3 weken terug ofzo?) waren recent ook al 5cm, dus of we krijgen beide grote beebs of het is normaal Er was trouwens geen juni lijst op het forum, dus de juli lijst geeft een iets vertekend beeld Desalniettemin ben ik idd heel benieuwd wie hier uitdraagt. Zeker icm met de aankomende warmte die dat niet gemakkelijker zal maken vrees ik