@Zuri Ai, een blaasontsteking! Dat is niet zo leuk, maar gelukkig heeft het dus wel een oorzaak dat je je zo voelde. Hopelijk voel je je nu snel weer wat beter!
Thanks dames Ik ben best tevreden over het kamertje! Voor iets waar we vorige week aan begonnen zijn mogen we niet klagen denk ik haha. Heb nog schilderijtjes voor boven de commode dan is het klaar.
Geweldige kleuren en positie van het bedje. Je hebt er oog voor. Heeft ook echt iets rustgevends.. kalms.
Ah dankjewel! Ja zo zie je maar, hoeft niet veel geld of alles nieuw om er wat van te maken. De speeltjes en knuffels waren wel nieuw en prijzig dat wel haha. Verder alles 2e hands of sale oid
@Sugarsnap thanks voor je uitgebreide reactie! Goed om te weten dat een lage bloeddruk dus niet erg is voor de baby, dat is het belangrijkste verder voel ik me zelf ook prima, af en toe beetje sterretjes maar verder niet duizelig en genoeg energie in hoeverre dat kan op deze termijn. Vandaag echt een top dag gehad. Had zooooveel energie ineens. Ben eerst naar m'n zusje geweest wat hier een uur vandaan rijden is, hebben lekker door de stad geslenterd en gebakjes gegeten en koffie gedronken. Daarna bij thuiskomt besloten nog even langs de IKEA te gaan voor toch ff nieuwe zonverduisterende gordijnen voor de hitte de komende dagen. Was me wel een rip uit n lijf zeg, dacht die koop ik even snel bij IKEA, maar zelfs daar zijn we gewoon een paar honderd euro kwijt maar goed alles tegen de hitte. @Zuri oh wauw wat een mooi kamertje zeg!!! Ziet er heel knus en tegelijk chic uit!!
Goedemorgen allemaal. Fijn weekend voor iedereen! Nog leuke plannen? Wij gaan vandaag naar world press photo expositie en morgen een BBQ bij de familie
Jeetje wat jij nog druk zeg veel plezier!! Vandaag wordt er weer geklust door man en vader. Wij hebben net boodschapjes gedaan en m'n zoon heeft om 14u een partijtje van een vriendinnetje. Vanavond met ouders bbqen. En morgen wordt het hier 30 graden dus dan sluit ik mezelf op
Hier een rustig weekendje, dametje is aan de indeling begonnen, heb ook zere benen, zwaar gevoel. Hopen dat ze nog ff blijft zitten zeker met het warme weer op komst
Morgen hebben we verjaardag van m’n vriend zijn nichtje (dochtertje van zijn broertje wordt 3 jaar). Daar gaan we even heen want het is een stukje rijden en weet nu al dat ik het niet lang vol ga houden. Vandaag nog even een cadeautje (erbij) kopen. Meer zal het niet worden, is genoeg ook Fijn weekend allemaal!
Mijn man gaat hier het huisje klaar en schoonmaken alvast met die belachelijke hitte op komst. Als wij naar het ziekenhuis gaan komt zijn moeder op onze roedel honden passen. En het scheelt het grote schoonmaakwerk voor over een week Verder hier rustig aan en met lede ogen en bang hart de temperatuursvoorspellingen voor het zuid oosten voor de komende week aanzien. Oftewel verder ga ik net als Zuri doen, bij +30 graden me ergens opsluiten in een koelvak ofzo Ik zei gisteren nog onnozel: maak me een iglo Man: die smelten....
Ik heb heel brutaal de sleutel van buren gevraagd met een airco en bad. Iets wat wij beide niet hebben. Ze vonden het prima, eigenlijk zelfs fijner dat er tijdens hun 3w vakantie iemand af en toe bij ze komt. Bij hun binnen is het lekker cool! En ik kan lekker in bad. Volgens mij heb ik dat maar even goed geregeld voor mezelf enige is dat ik er verder geen fuck te doen heb maargoed.
Hahaha @Zuri dat is wel een top idee, gewoon bij de buren chillen @Sugarsnap wat leuk dat je hondjes hebt! Wat voor soort en hoeveel? Wij hebben een 16 jarige jack Russel. Al een oudje dus. Lijkt mij best intens een hond in combinatie met een baby, maar we zullen zien. Het scheelt dat hij al oud is en weinig loopt, maar het feit dat hij dementerend en daardoor onbetrouwbaar is maakt het dan weer lastiger. Wat betreft hitte: ben blij dat we in Amsterdam wonen, is toch altijd net een paar graden koeler dan meer zuidelijk. Mijn vriend zijn familie woont in het een zuidelijkste puntje van Limburg en daar gaat het al helemaal belachelijk heet worden!
Hoi meiden, ik kan jullie echt niet bijhouden . Vandaag lekker rustig aan, morgen BBQ bij familie. Veel meer zal het deze week ook niet worden met die hitte.. phoeee zie er echt tegenop!! En wat betreft de lage bloeddruk; pas op met douchen!! Ik heb er helaas ook last van, en moet dus zittend douchen. Heb een krukje erin gezet. Die zware benen en drukkend gevoel heb ik ook al even, maar bij mij is het helaas niet van indalen. Mevrouw zweeft nog heerlijk boven m'n bekken! Die harde buiken worden hier inderdaad ook wel steeds vervelender hoor
Woonachtig zuid limburg hier.. dus qua warmte zullen we de volle laag wel krijgen vrees ik... Mbt hondjes Ik heb al jaren een "roedel". We zijn grappig genoeg zelf ooit begonnen met een jack russel en hebben er daar ook nu nog een van. Daarnaast 3 vlinderhondjes en 2 witte herders (hebben we shows mee gelopen en op kleine schaal gefokt) en een cavalier king charles. Die laatste is een speciaal geval, geboren met open gehemelte maar de fokker heeft hem met sonde grootgebracht. Heb hem voor een "habbekrats" gekregen omdat mijn niveau therapiehond cavalier met 6 jaar plotseling was overleden. Die hond is nu mijn rondwandelend voorbeeld dat je met een beperking super zorgeloos en vrolijk in het leven kunt staan Wij gaan hier ook het meest oplettend met de jack russel zijn. Ze hebben nu eenmaal een uitdagender en drukker karakter. Dementerend kan ik me de uitdaging goed voorstellen. Qua onberekenbaar al helemaal. Ze weten dan niet meer zo goed wat ze doen he.. en bijten soms uit onmacht of onbegrip. Maar je alertheid erop en begrip voor de hond zelf geeft al aan dat dat bij jullie vast goedkomt. P.s succes met je hondje en de warmte ook.. de kleinsten hebben het hier het meest zwaar merk ik.. hoewel de jack wel eens eigenwijs ineens in de zon ligt te bakken Lalala veeeel honden tekst Goed bij deze hebben jullie 1 van mijn passiea ontdekt Fotos zijn een deel van de roedel. Wie niet van honden houdt.. even doorscrollen
Krukjestip: die mag je meebestellen met je te huren kraamspullen zoals bedklossen en zo'n rugsteun voor in bed die wat ik kreeg zit wel erg hard met een al deels ingedaalde beeb, maar toch idd een stuk veiliger en aangenamer dan staan