Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja hen verder gekeken dacht ben er nu toch al doorheen haha. Ben nu bij seizoen 2 al. Dus wie weet kan ik mooi alles aansluitend kijken haha! Zeker nu met die hitte verwacht ik dat ik niet veel anders doe dan beetje netflixen

Prulleke71 en Hope2022 vinden dit leuk.
  2. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Na douchen lekte borsten weer dus ik denk pak ff handkolf er bij 2x 4 min kolven en dit is het resultaat nu snap ik ook waarom ik zo lek.

Bijgevoegde bestanden:

Nananie, Din, FreeRose en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Maar hoe kan ik dit beste in vriezen heb geen spuitjes

4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zo dan dit is meer melk dan mij überhaupt lukt de eerste leren Hahaha. Top!!

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    In ijsklontjes vorm doen en als het bevroren is overgooien in ziplock zakje.

Je hebt ijsklontjes bakjes met deksel, vind ikzelf handiger ivm morsen

6. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Das een goede die heb ik wel gebruikte ik voor hapjes ff goed schoonmaken

7. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Zoontje dronk feb voor laatst weet niet of dat mee speelt

8. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Oeh wat spannend allemaal, toch een beetje ‘voortekenen’ allemaal. Hier ook met de voetjes in een badje en Netflix aan.
    Ik heb virgin river ook gekeken, lekkere serie ook.

Ik wou eigenlijk ff naar de supermarkt om wat fruit te halen, heb verder nergens trek ik maar ze zijn met de lift bezig en we wonen op 3 hoog dus ik wacht nog maar even haha

Nananie, Zuri, Din en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hier heel vaag gedoe met de vervangend huisarts assistente. Eerst was de kweek negatief (dus geen blaasontsteking), maar ze had wel zelf bacteriën gezien onder microscoop en toen was de kweek vervuild en onduidelijk. Nahja de antibiotica slaat wel aan dus heb toch echt het idee dat er in ieder geval ergens een ontsteking was die nu behandeld wordt. :rolleyes:

Tot nog toe gaat de temp hier in huis wel. Verschilt per ruimte tussen de 23 en 25. Goed te doen nog dus. Hoe gaat het bij jullie?

Din, Nananie en Sugarsnap vinden dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O ik ben trouwens 37 weken joh dus ze mag gewoon al komen :eek:

Nou ben er nog totaal niet aan toe dus dat ze nog maar ff lekker blijft zitten

Prulleke71, Nananie en Sugarsnap vinden dit leuk.
  11. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Hier nog steeds niet lekker qua darmen. Ik hoor mezelf nog in december zeggen: zul je zien day als ik moet bevallen het 39 graden wordt!

Nee beeb nee. We gaan niet morgen bevallen. Desnoods stop ik er een kurk in :roflmao::roflmao::roflmao:

Moet dus wel met die hitte laatste keer gyn controle morgen.. pff.. gelukkig in de ochtend al.

Ik lek trouwens niet, bij aanraking willen ze soms wel ineens wat melk "schieten". Alleen ga ik geen bv geven dus ik bliif er ook maar mooi vanaf :oops: Tips trouwens van degenen die al moedet zijn hoe ik ze na de bevalling zo snel mogelijk "rustig" krijg die borsten? Ik mag het ivm mijn fysieke conditie niet en mijn te grote vitamine tekorten etc. Baal er nog steeds als een stekker van maargoed. Er zijn ergere dingen in de wereld.

Zoals die snerthitte. Hadden we die al besproken? :roflmao: Nee grapje hier is het vandaag nog te harden vind ik. En anders ga ik morgen na het zkh maar in de ikea wonen :cool:

Prulleke71 vindt dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Heb je in het zkh geen airco dan?

13. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is hier ong. 30 graden. Vanochtend moest ik de auto naar de garage brengen voor de schadeherstel, tussen 8 en 9 al (super vroeg) maar met dit weer prima.
    Had ik nog gedoe met de leenauto, ‘s ochtends vroeg had ik het alarm af laten gaan en kreeg ‘m niet uit, duurde ff voordat ik door had wat ik nou gedaan had :roflmao: mochten de buren nog niet wakker zijn, dan heb ik ze wel wakker gemaakt. Moest zo lachen om mezelf achteraf.
    Verder is het wel te doen, als je maar rustig blijft. En de ventilator op m’n smoelwerk :D

Prulleke71 en Zuri vinden dit leuk.
  14. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Hier 32 graden, moet zeggen dat ik een beetje beroerd ben door de warmte dus blijf zoveel mogelijk zitten.
    Hier morgen alweer 38 weken :eek: moet nogsteeds vlucht koffer verder inpakken maar heb er geen fut voor

Prulleke71, Zuri en FreeRose vinden dit leuk.
  15. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Dames ik voel me intussen echt enorm ellendig.. naast de eerdere diarree kotsmisselijk.. harde buiken.. en ook zoals anderen hier enorme steken en krampen in mijn liezen / bovenbenen

Vk net nog voor de zekerheid toch maar gebeld. Ze zei me zich nog geen zorgen te maken. Maar aangenaam is natuurlijk anders met elke rare klacht die er na al een week voorweeen er hier bijkomt. Ik kon net niet eens gewoon naar de wc gaan zonder die lieskrampen. Auw. Eten kan ik ook weer opnieuw vergeten.

Het is vast niet heel gek dat ik toch zelf een beetje onrustig wordt..? Ik moet morgen sowieso bij de gyn zijn.. maar pff.. laat het dan toch voor deze week maar gewoon buikgriep zijn. Oid

Of zou al dit van de warmte gewoon kunnen zijn?

16. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Holy moly @Hope2022 32 graden in huis?? Dat is echt niet te doen joh!! Hier nu 26 graden, alle deuren en ramen dicht, ventilator aan en zwarte gordijnen dicht.

Wat bizar joh dat iedereen al melk lekt. Heb zelf echt het idee dat daar never nooit wat uit ga komen. Kan me in elk geval totaal niet voorstellen, al hoop ik het wel want wil wel borstvoeding geven. @Sugarsnap een vriendin van mij wilde ook absoluut geen bv geven en kreeg bij hoge uitzondering bepaalde medicatie die de melkproductie stopzette/zorgde dat het niet op gang kwam. Weet niet of je dat evt zou kunnen bespreken?

17. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    Hier valt de warmte in huis nog wel mee. Alleen in de woonkamer staat de airco te draaien. De slaapkamers zijn redelijk koel.

@Sugarsnap wat jammer dat je je zo ellendig voelt. Hopelijk is het snel gepasseerd. Voor het natuurlijk laten stoppen van bv raden wij aan van stevige bh’s te dragen en salie thee werkt ook remmend.

18. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou wel kunnen bedenken dat de warmte echt niet meewerkt. Ik heb vannacht ook echt last van diarree en misselijkheid gehad, voelde me zeer slecht. Had het even gegoogled en het kan ook een teken zijn dat de bevalling eraan zit te komen. Maar ja dat kán, ik weet het verder ook niet. Hopelijk kan je na morgen wat meer tot rust komen!

Hope2022 vindt dit leuk.
  19. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens Zuri,
    En door alle positiviteit raken de serieuze klachten niet ondergesneeuwd, ook belangrijk dat daar voldoende ruimte voor is.

Ik ben tot nu toe eigenlijk ook heel soepel de zwangerschap door gerold, valt weinig te klagen. De afgelopen week wel flink verkouden. Door het hoesten een pijnlijke plek waar de billen van de kleine zitten. Niet fijn maar vooral blij dat ik corona al had toen die buik nog niet in de weg zat want daar ben ik heel wat zieker van geweest.
    Warmte is hier nog goed te doen, in huis 23 graden dus ik blijf gewoon binnen. Lekker saai maar wat meer rust nemen kan met deze termijn ook geen kwaad.

Nananie en Prulleke71 vinden dit leuk.
  20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Sugarsnap jeetje meid, dat klinkt pittig... ik zou het ook niet weten wat je nog kunt doen wat helpt. Rot zeg... zou zeggen lekker naar bed maar gok dat je daar al bent als je je zo ellendig voelt.

@Marlena tis me 2x niet gelukt. Geen druppel. M'n melk kwam ook pas te laat op gang bij beide. Daarom heb ik nu wel donormelk in huis gehaald. Ik ga ervan uit dat het nu weer niet op tijd lukt. Ga het wel proberen maar heb er een hard hoofd in.

Deel Deze Pagina