Yesss @Din wat super dat het zo voorspoedig is gegaan!!! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en geniet ervan! Wie volgt??
Oh wat fijn @Din !! Klinkt als een mooie bevalling, wat fijn dat alles goed is gegaan. Nu bijkomen, herstellen en vooral genieten van jullie kleine meisje!
@Din : Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat ze er is en dat de bevalling zo mee is gevallen. Hopelijk ook een hele fijne kraamtijd nu.. Stiekem vind ik het ook wel fijn om te lezen dat een inleiding dus ook positief kan ook uitvallen
@Din Van Harte gefeliciteerd met jullie knappe meisje! Klink als een droom bevalling! Nu lekker genieten en opknappen!
@Din gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Zo te lezen is het goed gegaan, wat fijn! En nu genieten <3
@Din Van harte gefeliciteerd met jullie knappe meisje! Dus het is toch nog gisteren gelukt! Is een prachtige datum ook 22-07-2022! Fijn om te lezen dat de bevalling is meegevallen! Nu lekker genieten van de kraamtijd!
@Marlena oh jij durft nog! Ik blijf het liefst zo dicht mogelijk bij huis momenteel Succes vandaag en een fijne dag!
Hebben jullie dit ook als je je van je zij naar je rug draait? Moet altijd met de hand het kind nog ff naar het midden duwen
Gefeliciteerd @Din nu lekker genieten van de kleine meid. Hier nog steeds zelfde zet niks door precies zelfde als gisteravond. Urine gecontroleerd maar die was goed. Zijn dus voorweeën die niet veel doen. Weer afwachten maandag bij controle kijken we weer of moet komende dagen nog veranderen. Ben wel moe heb niet kunnen slapen, man heeft kids ff mee genomen naar speeltuin dat ik ff kan rusten.
Haha ja herkenbaar. Hier ligt ze ook heel graag rechts. Toevallig vanochtend was het een keer links. Toen ik opstond had ik een hele bult links
Hier is het vandaag rustig, maar ik doe ook heel weinig. Alles wat ik doe maakt me namelijk kapot dus die keuze is makkelijk gemaakt om niks te doen Hoe gaat het met iedereen?
Hier ook rustig dagje. Vanochtend even geshopt voor oudste en vanmiddag met jongste naar speeltuin. Lekker rustig aan allemaal. Hebben de naam in zon houtsnijwerk besteld echt super leuk. Alleen nu beseffen we dat we dat nog niet kunnen ophangen natuurlijk want de oudste leest. toch zo anders een nieuwe baby als je al oudere kids hebt
@Zuri oh wat een leuk idee!! Is het gewoon voor de sier voor op de babykamer? Hier prima dagje. Wel echt vermoeiend zo een dag in het zuiden. Vanmorgen 2,5 uur heen gereden (wel verdeeld, beiden de helft gereden) en nu echt alle familie afgaan en sociaal doen. Vooral dat laatste had ik wat onderschat qua energie niveau haha. Zo ff lekker frietjes eten en dan weer richting huis en slapen
Ik zou al KO gaan in de auto naar huis haha. Veel plezier nog even! Ja bij babybirdstore, ik kreeg een reclame erover op insta vond het wel leuk voor aan de muur, weer eens wat anders.