Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

Marlena, Nananie, annavdx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik vrees dat zowel @Prulleke71 @annavdx en ik allemaal kunnen beamen dat dit wel weken kan duren zelfs mèt ontsluiting (ik heb dat hier nog niet neergeschreven maar zat ook al op 1,5 daarom vind ik mijn afspraak van maandag, voorconsult inleiding zo spannend) en ook hier rommelt het maar door.

Het is hier net weer een goede 2 uur rustig maar ken intussen tijdvakken van 3uur met voorweeen al een tijdje en daarna wordt het telkens weer rustig....

Niet om je te ontmoedigen maar wel om je aan te geven helaas niet teveel hoop uit die voorweeen te halen. En ja.. eens.. ze zijn ontzettend vermoeiend en uitputtend. Ik heb zonder flauw te willen doen soms letterlijk het zweet ervan op mijn voorhoofd staan....

Desondanks gun ik je ècht nog altijd dat het snel wel voor je doorzet xx

Nananie, FreeRose en annavdx vinden dit leuk.
  3. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    @Zuri Verliefd! Wat een leuk idee joh! Ik koop normaal pertinent niet wat een algoritme me aanbied.. :p maar dit is wel heeeeeel leuk ja!

FreeRose en Zuri vinden dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Haha ja toch vond die kale muur ook zo saai. Zal tzt wel een foto posten ;)

Nananie, annavdx, FreeRose en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. annavdx

annavdx Actief lid

24 mrt 2022
    194
    216
    43
    Vrouw
    @Angelmom1 zoals @Sugarsnap inderdaad verteld kunnen voorweeën echt ontzettend lang duren en zou ik er niet teveel hoop uithalen want dat deed ik eerst ook. Inmiddels heb ik er al ruim twee weken last van en het zet nog steeds niet door. Ook de ene keer harde buiken met regelmaat om de acht, zes en vijf minuten. Je wordt er soms helemaal gek van omdat je ook slecht slaapt en hoopt dat het een keer gaat doorzetten. Mijn verloskundige zegt ook dat de ene hier meer last van kan hebben dan de ander en het hoeft soms niet eens uit te maken of het je eerste of tweede kindje is. Onthoud wel dat je lichaam zich ontzettend hard aan het voorbereiden is op de bevalling dus dat is al heel positief.

Weet niet of mensen dit interessant vinden maar dit linkje stuurde mijn verloskundige naar me toe waarin de fasen mooi omschreven staan vanaf de rommelende fase waarin we eigenlijk allemaal een beetje zitten tot en met de bevalling: Fasen van de bevalling, Bevalling - Dé Verloskundigenpraktijk Zevenaar en Rijnwaarden (verloskundigen-zevenaar.nl) :)

@Zuri Oh wauw! heel mooi die naam zo op de muur, ben benieuwd naar hoe die van jou eruit ziet haha!

FreeRose en Sugarsnap vinden dit leuk.
  6. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!! ❤️

Ik kijk ook erg naar jullie kleintjes uit! Nog eventjes, you got this!!

FreeRose, Nananie, annavdx en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Is na 24 uur weer rustig vk denk indelingsweeën
    Ze waren best wel heftig vergelijkbaar met weeën die ik bij vorige had toen het echt begon.

We wachten nu weer rustig af wanneer hij besluit te komen.

Is druk baasje nu nog steeds ondanks indeling.
    Dit belooft wat 2 drukte makers straks zeker.
    Oudste krijgt wat te verduren denk ik.

Din, Nananie, Zuri en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook grote buik

Bijgevoegde bestanden:

Din, Nananie, Zuri en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    *virtual hug for you*

10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen! Laatste babyspulletjes net in de was gedaan. Kruiken hoes en verschoonmat hoes enzo... gekke gedachte nog steeds dat dit het laatste weekend met z'n 4en is! Tenminste daar ga ik maar van uit.

Vind wel dat al onze baby's netjes blijven zitten zeg. Tis dat er nu meerdere eruit gebonjourd worden, maar wat dat betreft geen prematuur baby's hier, of net wel net niet 37w baby's.

Ondanks de kwaaltjes hebben we toch een mooi stel zwangeren hier bij elkaar nog steeds! -1 dan ♡:D

Din, Sugarsnap, FreeRose en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Succes weer op deze warme warme zondag!! Gelukkig dit keer maar 1 dagje en morgen weer wat afgekoeld:)

Hier een goede nacht gehad na een extreem drukke zaterdag. Dat was dus echt de laatste keer in de komende maanden dat ik naar Zuid Limburg ga. Ben wel blij dat ik dat heb kunnen afvinken haha.

Nu lekker chillen, met de hond knuffelen en proberen te genieten van de laatste loodjes! Ik heb maar geaccepteerd dat ik hoogstwaarschijnlijk nog wel 2 of 3 weken zwanger ben en probeer er dus maar van te genieten. Vind het in elk geval een geruststelling dat de baby nu niet meer zoveel groeit :roflmao: Althans, dat is wat ik op internet lees ...

Din, XMamaMX, Sannetijd en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Das de juiste instelling hoor!! Gewoon lekker gaan genieten nu van je rust en verlof. Lekker serietje kijken, misschien wat hobbyen. Ik ging vorige keer een speenkoord knutselen haha. Je moet wat (bij fezys.nl kan je alles bestellen voor diy). De keer daarvoor had ik zelf een naambordje geknutseld. Achja.

Din, XMamaMX, Sugarsnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Hier vandaag ook de laatste kleertjes wassen. Dan kunnen die in de koffer voor mee naar het ziekenhuis. Ook ff de auto schoonmaken, wassen, stofzuigen, enz. Dan kunnen we even een keer de maxicosi installeren in de auto dat we daar dalijk niet meer staan te tobben als we naar huis gaan.
    Dat zou namelijk echt weer wat voor ons zijn haha :roflmao:
    En nog even de flessen en spenen uitkoken. Dat is ook zo een dingetje waarvan in elke dag denk: dat doe ik morgen wel even…

verder wel een beetje zeurend gevoel in m’n onderbuik maar niet dat ik denk ze komt vandaag of morgen dus we wachten het rustig af.

Din, XMamaMX, Sannetijd en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook een rustige dag. Ik zit lekker in de tuin in bikini. Het waait hier aardig dus prima uit te houden in de zon.
    Het is nu weer zo rustig dat het mij ook niet zal verbazen dat de kleine meid voorlopig nog goed zit daar binnen. Ik heb een voorgevoel dat ze net voor de uitgerekende datum (1 aug) wil komen dus dat zal dan volgend weekend zijn :p maar ja ik had ook een voorgevoel dat het een jongen zou zijn dus dat zegt natuurlijk weer heeeeelemaal niks haha!
    Op 1 ding na (klamboe wel/niet ophangen, zijn we nog niet over uit) alles van het “to do” lijstje af dus ik draai hier en daar wat wasjes en doe wat huishoudelijke dingen zo lang dat gaat. Meer doe ik niet, complete rust, heel erg wennen want ik ben altijd in de weer, maar heerlijk!

annavdx, Din, XMamaMX en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Ik houd zo van jouw woordkeus he :p Ik zal morgen na de echo en het consult laten weten wanneer de mijne eruit gebonjourd wordt ;) Want ga er vanuit dat als er een ballonnetje moet hij er pas op zn vroegst donderdag gaat zijn.

Vandaag maar even chill-out met de F1 die de heer des huizes hier steevast kijkt. Na even samen geprutst te hebben hoe een Marsupi draagzak eigenlijk inelkaar moet en.. we zijn last minute ineens van voornaam gewisseld :roflmao::roflmao::roflmao:

Din, XMamaMX, Nananie en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Ik had ook een voorgevoel ruim over de UD heen te gaan maar zoontje dacht daar anders over.
    De bevalling ging helemaal zoals gehoopt en het herstel verrassend voorspoedig.

Mangoeste, Prulleke71, Din en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    Hoe spannend, morgen weten hoe en wat! Ben stiekem beetje blij om te lezen dat jullie nog van naam gewisseld zijn. Sinds 2w zijn we er uit over de meisjesnaam en sinds gisteren hebben we (denk ik) een jongensnaam.
    Hier verder ook een rustige dag. Nog met mijn voeten in het koude zwembadwater gezeten, weer even verkoeling opgezocht.

18. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    Zolang je bij het doen van de geboorteaangifte de naam maar weet.
    We hebben na de geboorte de naam pas gekozen. Eerst zien of de naam wel past.

Prulleke71, Zuri, Din en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    @Lska begrijp ik hieruit dat jij dus als 2e van onze groep bevallen bent? Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie zoontje! Wil je de naam met ons delen?

20. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    Ik heb een zware dag vandaag... mega veel pijn aan mijn schaambot/linker lies. Kan amper lopen, niet draaien in bed, alleen al liggen is vreselijk. Paracetamol doet niet veel. Ik dacht dat bekkeninstabiliteit altijd minder werd zodra de kleine was ingedaald (omdat het hoofdje dan juist voor stabiliteit zorgt in een instabiel bekken), maar hier lijkt de BI juist erger sinds het indalen. Auww

Hoe gaat het met jullie dames?

Deel Deze Pagina