Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    #4101 Sugarsnap, 25 jul 2022
    Laatst bewerkt: 25 jul 2022
    Stop nou eens met op mij te lijken. Ja :p Hier ook meer en echt veel meer klachten sinds hij is ingedaald..mijn vk denkt dat het komt omdat de baby zelfs al ligt hij vast, toch nog wat kan schuiven zelf en dat is zo'n gevoelige en door zenuwen omgeven regio zegt ze.. dat dat wel degelijk voor extra pijn kan zorgen. Ik had ook best geluk met mijn onderrug in de zwangerschap.. maar nu...?? Dus vrees dat we beide echt nog even moeten doorbikkelen bijten

En.. paracetamol doet geen drol op zenuwpijn dus extra indicatie voor mij mbt jouw pijn dat het wss dat is..

Ik zit intussen in de wachtkamer voor de extra echo doppler etc ivm dat mn buik niet meer groeide.. en het inwendig onderzoek om te zien hoe ze gaan inleiden.

Dus.. goh voel me gelaten gespannen ofzo? Laat alles maar op me afkomen even. En dan zien we erna wel :)

Nananie en Prulleke71 vinden dit leuk.
  2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    @Prulleke71 en @Sugarsnap hier ook juist meer pijn nu die is ingedaald. Inderdaad precies wat jullie omschrijven: echt zo een zenuwpijn, vooral wanneer de baby aan het bewegen is dan schiet het erin. Liggen helpt bij mij wel. Zitten is het vervelendst. Nog even doorzetten allemaal!

Hier verder goede dag gehad. Vanmorgen lekker door het park gewandeld met vriendinnen en vanavond komt een groepje studie vriendinnen bij me eten. Kunnen ze gelijk ook ons nieuwe appartementje komen bewonderen:) verder ga ik morgen gezellig en dagje met neefje en nichtje naar Naturalis. Ik merk dat dagen volplannen voor mij eigenlijk wel goed werkt. Niks doen word ik echt loom en depri van en merk dat ik dan alleen maar kan denken aan 'wannwer komt de baby nou'?? Juist door dingen te doen kan ik het allemaal loslaten en zo probeer ik ook gewoon nog ff te genieten van alles wat straks niet meer kan;)

3. Lska

Lska Actief lid

24 jul 2015
    316
    303
    63
    Vrouw
    ja ik had dat zo niet verwacht en ben nog steeds een beetje overdonderd maar er ligt momenteel toch echt een klein babytje op mij te slapen.

Naam en foto's delen we niet online.

Din, Nananie, Hope2022 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O joh ik begreep uit je bericht niet dat het over nu ging, denk je bent er zo nuchter onder het gaat over een eerdere bevalling haha.

Gefeliciteerd!!

5. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd dan ook van mij!

Lska vindt dit leuk.
  6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Prulleke71 en @Sugarsnap wat rot zeg die zenuwpijn! Heb er wel vaker over gehoors ja, zeker ook na het indalen. Balen. Vrees dat er maar 1 manier is om ervan af te komen.

Gister middag was hier een verbouwing gaande. Voelde al kleine dag de hik net onder m'n borsten maar na de verbouwing zat de hik weer heel laag bij m'n schaambot. Vind het verwonderlijk dat de verloskundige het kindje 4kg schat en ze nog steeds in stuit en terug kan draaien met 38w. o_O ga het woensdag in zkh wel ff aangeven, wie weet krijg ik dan wat dagen cadeau.:D

Nananie en Prulleke71 vinden dit leuk.
  7. annavdx

annavdx Actief lid

24 mrt 2022
    194
    216
    43
    Vrouw
    @Lska oh jeetje! Dat begreep ik ook niet, dacht zelf ook dat dat berichtje ging over een eerdere bevalling.

In ieder geval gefeliciteerd met de kleine en nu lekker genieten! :)

Lska en Prulleke71 vinden dit leuk.
  8. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Joh ik dacht ook dat het om een eerdere bevalling ging! Gefeliciteerd :oops: geniet ervan <3

9. FreeRose

FreeRose Bekend lid

12 feb 2022
    663
    625
    93
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Prulleke71 @Sugarsnap balen dat jullie daar zoveel last van hebben. Ik heb het soms.

Ik heb weer iets meer energie om iets te doen, vanochtend staan dweilen (bezweet), net boodschappen gedaan. Nu wel moe maar wil eigenlijk niet meer slapen ‘s middags want ik ga steeds zo laat slapen. Elke keer na 01.30 uur pas. Is niet heel erg maar ja.
    Ik vind het nu juist lekker om helemaal niks te plannen, zo min mogelijk en gewoon doen waar ik zin in heb. Heb ook weinig behoefte aan gezelligheid. Zit in echt in mn eigen bubbel.

Nananie, Prulleke71 en Zuri vinden dit leuk.
  10. Floortje86

Floortje86 Actief lid

29 nov 2021
    121
    172
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Nu maar even bijkomen en wennen aan dat kleine baby'tje ♥️ Veel geluk met elkaar.

11. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd

Lska vindt dit leuk.
  12. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Controle was goed kleine zit net vast in bekken
    Met rugje links en voetjes heerlijk rechts aan trappen
    Bloeddruk laag 90/60
    Weeën zijn dus echt van de indaling geweest vorige keren niet last van gehad maar bij deze dus wel.

Nananie, Prulleke71, annavdx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    ]Uitgerekende datum: ❤️

28 juli:

Siementje - 34 jaar - 4de kindje

31 juli:
    Floortje86 - 35 jaar - 2e baby

1 augustus:
    XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje
    Lska - 2e baby
    Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby
    FreeRose - 30 jaar - 1e kindje

2 augustus:

Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen
    Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje

3 augustus:

4 augustus:

DinEll8 - 27 jaar - 2e baby
    Din - 28 jaar - 1e kindje

5 augustus:

Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje
    Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje

6 augustus:

7 augustus:
    Mangoeste - 2e kindje
    Marlena - 33 jaar - 1e kindje

8 augustus:

Nananie - 34 jaar - 5e kindje
    Delena - 42 jaar - 3e kindje
    Zuri - 33 jaar - 3e kindje

9 augustus:

10 augustus:

11 augustus:

Stacey4
    Sugarsnap - 34 jaar - 1ste kindje **

12 augustus:

13 augustus:
    Dobbel - 36 jaar - 3e kindje
    Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje

14 augustus:
    Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen
    Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje
    Prulleke71 - 30 jaar - 2e kindje

15 augustus:

8 jongens - 7 meisjes - 1 verrassing

Sterretjes

☆Nino12
    ☆WinMom90
    ☆ xxKimm
    ☆ ourbigdream
    ☆ Veertje22
    ☆ Angel02
    ☆ wachtenduurtlang123
    ☆ bonnie1

Afspraken:

Juli
    27 - Sugarsnap - inleiding bevalling
    27 - Nananie - controle gyn
    29 - Marlena - controle vk

Augustus
    4 - Angelmom1 - controle vk
    5 - Marlena - controle vk
    10 - Nananie - controle gyn

14. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Morgen zijn mijn vriend en ik 19 jaar samen zouden we dit met zijn 4 of toch met zijn 5 vieren;).
    En 3-8 is vriend jarig zo benieuwd
    Hij denkt dat ook nog wel eens een verjaardags cadeautje kan worden.

Omdat wij vaak iets met datum hebben.

Nananie, annavdx en Zuri vinden dit leuk.
  15. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    #4115 Sugarsnap, 25 jul 2022
    Laatst bewerkt: 25 jul 2022
    Baby maakt het goed qua doorbloeding, stagneert idd wel wat in groei.

De gyn twijfelde over de ontsluiting die op het randje zit. Dus voor de zekerheid woensdagavond het ballonnetje zodat ze zeker de dag erna de vliezen kunnen breken. We moeten wel door het onderzoek nu oplettend zijn dat dat als strippen kan werken. Maar daar ga ik persoonlijk niet van uit. Dus die kleine man hier komt als het goed is donderdag.

Ik heb trouwens een prio op de inleiding gekregen en die mag thank god niet verplaatst worden. Ook niet voor een spoedgeval. Dat was wel ff een extra opluchting voor mijn hoofd.

Last hebben ze met spoed voor de zekerheid mijn ijzer en nog wat waardes nog een keer geprikt. Ivm mn risico op nabloedingen en eerder met routine operatie bloedtransfusie nodig gehad. Dat was ook wel fijn.

Ben super benieuwd wie er de volgende deze week is :)

Din, Nananie, Zuri en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. annavdx

annavdx Actief lid

24 mrt 2022
    194
    216
    43
    Vrouw
    @Angelmom1 haha! Dat zou super toevallig zijn. Ik ben benieuwd of het op die 2 datums gaat zijn.

@Sugarsnap wat fijn die duidelijkheid lijkt mij en ook heel fijn dat ze je inleiding niet mogen verplaatsen. Ik hoop zo voor je dat je de kleine donderdag mag ontmoeten :)

Sugarsnap en Prulleke71 vinden dit leuk.
  17. Floortje86

Floortje86 Actief lid

29 nov 2021
    121
    172
    43
    Vrouw
    Wij waren vanmiddag in het ziekenhuis om te kijken of de kleine man al ingedaald is en om te overleggen wat het plan verder wordt. De baby ligt nog steeds erg hoog en ze zagen op de echo dat de navelstreng tussen het hoofd en "de uitgang" lag. In combinatie met groot kind en vorige keer schouderdystocie is er besloten om morgenochtend een keizersnee te doen Dus we hebben een geboortedatum! Ik vind het erg spannend allemaal, maar voel me ook opgelucht. Grote broer wordt zo opgehaald door mijn ouders, dus vannacht nog even een nacht lekker doorslapen hopelijk.

XMamaMX, Din, Sannetijd en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Jeetje wat een spannende weken hè?! Hier sinds vanmorgen wel echt ‘menstruatie pijn’ en trekt ook een beetje omhoog in m’n buik. Is heb paar weken geleden gedroomd over 26 juli, en deze datum heeft ook iets speciaal voor ons dus ben benieuwd of de kleine meid zich morgen aandient haha

XMamaMX, Din, Mangoeste en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    @Sugarsnap haha niet normaal idd hoeveel onze zwangerschappen op elkaar lijken qua kwaaltjes etc! Zenuwpijn... dat zou wel wat verklaren. Lekker dan! :rolleyes:

Ik ben ook zooo benieuwd wie de volgende gaat zijn! Spannend hoor die inleiding woensdag en donderdag waarschijnlijk bevallen! Ik wordt morgen zeer waarschijnlijk gestript en weet vrijwel zeker dat het dan door gaat zetten. Dus ik gok erop dat die van ons morgen of woensdag komt... wordt een close call tussen onze baby's haha ;)

Kan niet wachten tot het doorzet maar merk dat ik toch ook echt wel zenuwachtig ben voor morgen en alles wat volgt

Din, Nananie en Sugarsnap vinden dit leuk.
  20. Prulleke71

Prulleke71 Actief lid

6 mrt 2022
    244
    307
    63
    Vrouw
    @Zuri dat vind ik toch ook wel heel erg verwonderlijk idd! Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis. Zou mooi zijn als je wat dagen kado krijgt!

Zuri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina