❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December 02-angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 29 - bonnie1 - eerste echo Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Haha fijn dat je je nu zekerder voelt. Hoe moet ik deze test lezen? Ik zie 1 streep. Blijf je ook wel met streepjestesten testen? Geeft uiteindelijk de meeste info ook voor een oploop!
Dit is de stick van dat apparaat waar ik de weken mee had getest. De sensi test die ik besteld hebt zie je gewoon 2 strepen
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December 02-angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 29 - bonnie1 - eerste echo 29- stacey4 - eerste echo+intake Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Goodmorning mommy's Hoe is het met jullie en de kwaaltjes? Bij mij nog niks aan de hand behalve m'n borsten en snel moe zijn. Ik kan makkelijk 4 keer op een dag slapen. Scheelt dat ik deze week maar weinig hoef te werken, de kinderen op school zitten en m'n man ook aan het werk is.
Ik heb mezelf op de lijst gezet bij afspraken want uitgerekende datum weet ik nog niet. Het wordt wel een drukke periode..16 juli is m'n oudste zoon jarig, 3 augustus m'n jongste zoon en dan komt straks deze kleine frummel ook rond die periode. Ik ben nu volgens de vkundige 3 weken en 4 dagen zwanger.
Hier hetzelfde met name moe en hele gevoelige borsten. Verder alles heel licht met vlagen. Ik werd alle andere keren pas met 6w echt misselijk dus ik geniet nog ff! Wel vaak weeïg gevoel, net niet misselijk zeg maar.
Zelfs licht misselijk of weeïg heb ik nog niet. Geeft ook niet bij de vorige zwangerschappen kwam dat idd ook pas later. Bij de jongens bleef het bijna tot het einde en bij m'n meisje was het gauw over.
O ik had echt precies andersom. Met m'n dochter echt vreselijk misselijk geweest de eerste weken bleven alleen kaasblokjes, droge cracottes en chocomel zitten. Echt veel afgevallen toen. Misselijkheid ging na 20w ergens weg maar kwam al snel weer terug in vorm van maagzuur. Bij zoon wel misselijk maar goed te doen met emesafene en na 1e trimester weg. Bij ma echt het allerhefstigste tot nog toe gehad. Ik dronk na elke maaltijd antagal dat werkte wel. Geen water maar ORS enzo.. maar pff... Hopelijk valt het nu te doen. Hoopt iedereen trouwens op een meisje of zijn er nog meiden die een jongen wensen? Vorige topics was het heel sneu verdeeld, iedereen meisje of neutraal, niemand jongen Ik ben team neutraal, hoef het ook niet te weten met echo
Als ik heel erg eerlijk mag zijn hoop ik op een meisje. Lekker in balans dan, 2 jongens en 2 meisjes. Wij willen het wel weten met een echo. Mn man is ervan verzekerd dat we een jongen krijgen en heeft zelfs al de naam hahaha wel een mooie naam waar ik het ook mee eens ben.
Hier alleen maar jongens dus ik hoop dat het ons een keer gegeven is om ook een meisje te krijgen…. Hier geen symptomen nog steeds, heeeeel af en toe die weeïgheid. Thats it!
Iemand hier ook nog steeds aan het testen? Ik kan mezelf niet bedwingen en die action dingen kosten geen drol. Maar ik vind het zo leuk om te doen en de oploop te zien. Deze is van zojuist
Hier ook "last" van gevoelige borsten, weeig gevoel soms maagzuur , en snel moe . En last van onrustige darmen Heb trouwens echt een verslaving aan gekookte eitjes nu haha . Hier maakt het absoluut niet uit kwa geslacht , wij hopen alleen maar dat het nu eens goed mag gaan
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December 02-angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 28 - Zuri - eerste echo verloskundige 29 - bonnie1 - eerste echo 29- stacey4 - eerste echo+intake Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho 17 - Zuri - Intake verloskundige 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.