Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @Sugarsnap neem de tijd om je lichaam te laten herstellen. Je hebt zo hard gewerkt voor je kleintje. Je bent niet lui, je doet wat je kan en dat is oké. Knuffel!

Sugarsnap en Hope2022 vinden dit leuk.
  2. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.788
    113
    @FreeRose wat goed om jouw positieve bevallingsverhaal te lezen. Ik wil ook heel graag een bad ter beschikking hebben tijdens de bevalling. Hopelijk is dat op dat moment ook mogelijk!

@Sugarsnap, neem je tijd om goed te herstellen en geniet van jullie kleine mannetje!

@annavdx hoe gaat het met jou inmiddels? Als nieuws/vorderingen?

Hier alles zijn gangetje. Niks nieuws haha. Ben gewoon lekker aan het ontspannen en nestelen en probeer elke dag een sociale activiteit te doen:)

FreeRose en Sugarsnap vinden dit leuk.
  3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Sugarsnap nou ik had weinig kwaaltjes aan het einde en een vlotte makkelijke bevalling en ik voel me ook crap hoor. Het hoort erbij dat we ons nu laten vertroetelen en de baby's verzorgen vanuit bed. Dat overkomt alle baby's, dus reken het jezelf niet te zwaar aan hoor!

Sugarsnap en Hope2022 vinden dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zo hier alweer 48u erop zitten, wat gaat het snel. Dit is wel ons meest zoete baby hoor! Ze huilt niet en is gewoon lekker tevreden, al kan ze ook wel goed aangeven wat ze wil. Mijn borstvoeding is sinds vanaf op gang, nog nooit meegemaakt zo snel maar ze drinkt goed. Helaas nu enorm last van reflux. Ze slaapt wel snel maar is enorm onrustig en ik moet haar steeds omdraaien zodat ze kan spugen en niet liggend spuugt en dan stikt.

Angelmom1 en Nananie vinden dit leuk.
  5. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Hier ook nogsteeds hetzelfde, wel meer last van harde buiken. Maar wordt nu wel ongeduldig hahaha:oops::p gewoon omdat ik zo benieuwd ben! Heerlijk om die verhalen over jullie kleine wondertjes te lezen!

Hou jullie allemaal rustig, en luister naar je lichaam, en probeer ook een beetje te genieten!

6. Sannetijd

Sannetijd Actief lid

12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    Hier nog niks, wat steken in m’n lies maar dat zegt niks haha. Vandaag naar een meer geweest en heerlijk in de schaduw gezeten en een klein rondje gezwommen, voelde toch een beetje als vakantie.

Maandag 40 weken! Mijn man denkt dat de baby dinsdag of woensdag komt, ik heb het idee dat die nooit zal komen. :roflmao:

Fijn weekend iedereen!

7. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @FreeRose wat een mooi verhaal om te lezen.

@Zuri super dat je borstvoeding al op gang is en ze goed drinkt. Zo zie je maar dat het niet steeds hetzelfde is.

FreeRose en Zuri vinden dit leuk.
  8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Overigens dus mijn beval verhaal (niet spectaculair dus veilig om te lezen)

Had dus dat ballonnetje gehad wat er snel uitviel. Hele nacht harde buiken. Om 6.30 in zkh al 3cm. Vliezen gebroken en geen opwekkers op verzoek. Kreeg netjes weeen onder het kijken van virgin River maar vrij snel bleek dat madame omhoog geschoven was dus niet langer ingedaald... toen kon ik plat en kreeg ik wel opwekkers. Heb totaal 4 afleveringen zitten kijken met om de 10 min een wee, niet pijnlijk ofzo. Na 4 afleveringen onder de douche. Daar werd het me echt al snel teveel, terug op bed, ging ik roepen om pijnstillers dus dat gingen ze regelen. Kreeg morfine shot, daarna liepen ze weg van roep maar als je pers drang hebt. Had wel hele pittige weeen met veel druk, maar wel 2 min rust dus niet al te heftig (ik was vooral bang voor wat er nog komen ging). In de 4e wee stond ineens het hoofdje. Verloskundige rende snel de kamer op en wee erna werd ze geboren. ♡

Ik vond het echt een hele gemakkelijke bevalling, wat ik al typte had vooral angst voor iets wat niet kwam uiteindelijk. Bloedverlies was ruim, maar geen fluxus zoals vorige inleiding.

Al met al dus weer een korte bevalling en gelukkig niet heftig. Ik gun het de rest ook toe. Inleiden kan dus indd ook prima verlopen :)

Lska, Din, Angelmom1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.788
    113
    Leuk om jouw verhaal te lezen @Zuri! Klinkt als een prima inleiding!:) Lekker genieten nu van kleine L.iselot:)

Vandaag 39 weken wiehoeee. Ondanks dat ik al 2 weken geleden had willen bevallen ben ik nu toch wel weer blij dat de baby nog veilig in m'n buik zit. Helpt toch even met de laatste vetreserves voor m'n kleine mannetje. Al mag die NU dan toch wel komen haha!

Hier is het lekker chill in de buik. Baby is rustig de hele dag aan het bewegen op een relaxte manier. Hij wil er in elk geval vandaag zeker nog niet uit. Dus ja we gaan er vandaag maar weer een mooie dag van maken. Kan zomaar onze laatste zondag samen zijn!;)

Din, Nananie, Sugarsnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gekke gedachte he, dat het je laatste weekend met z'n 2 kan zijn. ♡♡

Sugarsnap vindt dit leuk.
  11. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Vandaag mijn uitgerekende datum. Deze kleine meid maakt nog geen aanstalten om geboren te worden! Vanmiddag afspraak bij de verloskundige. Benieuwd of ze iets voelt met inwendig onderzoek. We zullen zien.

Ik merk wel dat ik echt in mijn eigen bubbel zit. Wil vooral thuis zijn, en ga bijna nergens heen. Vriendinnen komen wel langs, en dat vind ik super gezellig. Zolang ik maar niet op pad hoef.

Hoe is het met de andere dames? Laatste loodjes, voelen jullie al iets veranderen?

En hoe is het met de dames die al bevallen zijn? Gaat het herstel een beetje goed bij jullie? Hoop dat jullie allemaal intens genieten van jullie kleintjes?

Nananie, Zuri, Din en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.788
    113
    @XMamaMX ben benieuwd wanneer jouw kleintje komt! Gek hè dat de uitgerekende datum nadert maar er nog niks fysiek verandert. Voelt ergens alsof die nooit gaat komen;)

Hier alles zijn gangetje. Ben wel fysiek echt meer beperkt sinds vorige week. Kan echt niet meer goed wandelen, hooguit naar de supermarkt en terug. Verder inderdaad in m'n eigen bubbel een beetje puzzelen en niksen. Verder ligt mijn oma op sterven wat ik heel apart vind zo in deze tijd: er gaat leven en er komt nieuw leven. Mijn oma is 95 en helemaal op, dus is verder ook gewoon goed zo.

Ben verder ook erg benieuwd naar hoe het met de andere zwangeren en bevallen moeders gaat. Het is hier zo stilletjes nu;)

XMamaMX, Nananie, Zuri en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Hope2022

Hope2022 Bekend lid

18 okt 2021
    500
    612
    93
    Vrouw
    Hier vanaf gisteravond/vannacht flinke krampen in m’n onderbuik. Vergelijkbaar met menstruatie krampen. Ben benieuwd of het nu gaat doorzetten of dat het nog even zo blijft rommelen.

Ik doe verder ook niks meer als hangen en ontspannend haha

Nananie, Zuri en Din vinden dit leuk.
  14. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Marlena het wat naar inderdaad, maar ook wel wat jij zegt als je op bent dan is er meer vrede en acceptatie rondom de dood.

Ik lees nog wel mee hoor! Wil jullie ook niet helemaal jaloers maken haha. Gaat goed met Lotje hoor. Sinds gister stuwing en vandaag is ze voor het eerst weer aangekomen. Ze is eigenlijk gewoon een super tevreden meisje, al werd ze vannacht wel nijdig van die harde borsten. Ze heeft echt elk uur gedronken, dat wel. Dus ik ben helemaal brak. Kids zijn naar de opvang, man is werken en kraamzorg is beneden aan het rommelen. Drink m'n thee ff op en dan lekker slaapje doen. :D

Lska, XMamaMX, Din en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Sannetijd

Sannetijd Actief lid

12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw

Klinkt echt heerlijk en wordt er niet jaloers van, juist enthousiast! Kan niet wachten tot ik ook mijn baby mag ontmoeten! Geniet van je slaapje!

Din, Sugarsnap en Zuri vinden dit leuk.
  16. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @XMamaMX veel succes op je controle straks. Hier ook eentje dat nog geen aanstalten maakt.

@Hope2022 spannend, hopelijk zet het door.

@Marlena is idd een heel apart gevoel, leven en dood die zo dicht bij elkaar zijn. Mijn opa is 4w voordat mijn oudste zoon geboren is overleden. Sterkte!

Vandaag 39w, de dagen gaan soms zo traag. Het bubbel gevoel heb ik niet echt, wil zeker niet ver rijden en aan veel sociaal contact heb ik geen nood, maar wel met de kinderen nog wat leuke dingen doen.

XMamaMX vindt dit leuk.
  17. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ik ben wel beetje klaar met de zwangerschap sinds gister. Bij andere 2 nooit gehad raar eigenlijk.
    Vandaag 38+2 gister avond weer voorweeën die maar niet door zetten meer dan halve nacht wakker breekt me nu wel op. Ook omdat overdag nog 2 kids heb rondhuppelen.
    Zou 8.45 voor controle maar ging niet door ivm bevalling nu wachten tot ze belt. Hoop zodat ikvandaag nog mag komen dat ze kan kijken hoe nu voor staat of al die voorweeën ook iets doen.

18. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Voor wie positief kan gebruiken qua baby en zeker voor de mama's to be of met veel stress in hun zwangerschap:

M.erlijn is een super tevreden rustige zen baby. Dus die theorie van stress en gedoe tijdens je zwangerschap en dan een huilbaby kunnen verwachten (waardoor ik me op voorhand alvast een slechtere moeder voelde) is lang niet altijd waar :) Ik heb een baby die ruim doorslaapt tussen alle voedingen. Als hij een huiltje heeft zit er gewoon een boertje dwars. Geen krampen (wel na wisselingen van nutricia naar nestle wanr op de zkh voeding kotsfonteinen).. gewoon totaal zen. En, er kunnen dus ook dingen goed gaan.

Met mij gaat het overigens nog niet goed helaas en dan was gisteren ook nog kraamtranen dag. Maar die zen baby.. die sleept me overal door. Cosleeper aan het bed, handje vast kunnen houden. Kijken. Af en toe wordt hij voor een flesje op m'n borst of benen/knieen gelegd zodat ik toch een beetje mee kan doen..

Dusja.. die tovenaarsleerling baby hier.. magisch cadeautje..

En ik stuur jullie veel liefde en geluk en altijd het positieve toch al is het in het kleinste kunnen vinden mee.. -x-

Nananie, Lska, XMamaMX en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.788
    113
    @Zuri en @Sugarsnap super leuk juist om jullie verhalen ook te lezen!!! Wat fijn ook dat jullie beiden zo een lief rustig tevreden kindje hebben. Echt een cadeautje voor jullie en is jullie ook heel erg gegund! Ben zoooo benieuwd naar het moederschap haha!

Hier sinds een paar uur veel meer last van harde buiken, net waren er een aantal ook best pijnlijk voor het eerst. Wat ik hier op het forum lees zegt het niks en zou dat nog dagen/weken zo kunnen aanhouden, maar ik hoop toch stiekem dat het door gaat zetten. Maar goed we zullen zien! Voor nu verder ook geen nieuws of veranderingen hehe.

Din, Sugarsnap en Nananie vinden dit leuk.
  20. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Controle goed heb nu 2 cm, 1 cm per week gaat niet zo snel maar zit beweging in.
    Bij 40 weken willen ze pas gaan strippen.
    Dus maar weer rustig afwachten.

Zuri en Nananie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina