Wauw we zijn wel met veel met die snelle bevallingen hier hihi. Hey super gefeliciteerd! Neem je tijd om bij te komen en geniet van je nieuwe wondertje
Gefeliciteerd! Nou zeg ineens is hij daar toch veel eerder dan je had verwacht! En wat nu met al je plannen, nu moet je iedereen afzeggen haha. Geniet ervan!
Gefeliciteerd dames Dacht gister even dat ik mijn vriend mooiste verjaardagscadeau kon geven maar kleine werkt nog niet mee. Alleen maar veel voorweeën die erg heftig waren dacht even dat zou komen maar doen helaas weer niks. Dag nog niet om wel steeds harde buiken dus benieuwd of hij zich nog meld op 3-8.
Wat een snelle groep is dit zeg, of lijkt dat maar zou? Heb het idee dat het grootste deel wel al voor de 40 weken bevallen is. Nu nog maar een stuk of 3 mensen die moeten bevallen? (Ik reken dan alleen de mensen mee die actief reageren hier).. Hier nog steeds geen tekenen van een nadere bevalling. En eigenlijk vind ik het niet zo heel erg, want voel me verder prima. Wel nu toch een datum gekregen voor een inleiding...omdat het kindje mogelijk te klein is, willen ze me niet verder dan 40 weken laten lopen. Hoop eigenlijk dat het toch vanzelf begint, maar ik verwacht het niet..
@Hope2022 en @Marlena wat fijn!! Jullie kleintjes zijn er! Genieten zeg, fijn dat de bevallingen ook goed zijn gegaan. Laat het bezinken, is ook niet niks zo'n snelle bevalling! Hier een heeel klein beetje progressie. Vannacht veel voorweeën gehad, en vanochtend de slijmprop verloren. Regelmatig een pijnlijke harde buik, 4 per uur ofzo? Dus nog lang niet genoeg helaas we wachten af
Nope dat ligt niet aan jou Ik stuur bij deze o.a jou en @Angelmom1 veel positieve bevallingsenergie toe
Hi, eigenlijk hoor ik niet in deze groep maar zag dat er een aantal dames zijn bevallen. Ik ben namelijk bets bang voor de bevalling maar wil van die angst af en graag thuis kunnen bevallen. Hebben jullie tips voor mij? Of iets wat mij rustiger maakt.
Ik denk dat je hierover beter een los topic kunt maken hierover in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum. Succes ♡
Ja, is idd een snelle groep. Ik denk niet dat ik voor de 40w beval, heb buiten af en toe een harde buik ook geen enkel teken dat het snel zal starten. Na ja, je weet nooit. Voor jou gaat het dan ook snel zijn als ze jou niet voorbij de 40w laten lopen, spannend. @XMamaMX spannend, hopelijk zet het door.
Hier een blaasontsteking te pakken zo aan het einde nu weten we ook waar die weeën door komen die maar niet vorderen. Ze hebben nu op kweek en krijg vrijdag de uitslag of het om streptokokken gaat. Hoop het niet natuurlijk. Heb geen kuur omdat ik er zelf geen last van heb op de weeën na dan.
Eens. Wij zijn hier op een enkeling na intussen bezig met alles wat met luiers, krampen en pasgeboren baby te maken heeft. En als je even teruggelezen had het verwerken van onze minder leuke bevallingen. Dus dat gaat je angst niet wegnemen maar juist doen vergroten. Eens je bevallen bent zelf zul je snappen waarom deze vraag hier nu niet meer past. Het is iets waar de bevallen dames, zelfs ik nu echt even niet mee bezig (meer willen) zijn Totaal niet verkeerd bedoeld, gewoon echt hier even nu de plek niet voor en elders op het forum wel Sterkte en succes met jouw zwangerschap!