Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Wauw we zijn wel met veel met die snelle bevallingen hier hihi. Hey super gefeliciteerd! Neem je tijd om bij te komen en geniet van je nieuwe wondertje :)

Hope2022 vindt dit leuk.
  2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

Hope2022 vindt dit leuk.
  3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Nou zeg ineens is hij daar toch veel eerder dan je had verwacht! En wat nu met al je plannen, nu moet je iedereen afzeggen haha. Geniet ervan!

Sugarsnap en Hope2022 vinden dit leuk.
  4. Sannetijd

Sannetijd Actief lid

12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
  5. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @Marlena gefeliciteerd! Wat snel. Nu genieten!

6. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames

Dacht gister even dat ik mijn vriend mooiste verjaardagscadeau kon geven maar kleine werkt nog niet mee.
    Alleen maar veel voorweeën die erg heftig waren dacht even dat zou komen maar doen helaas weer niks.
    Dag nog niet om wel steeds harde buiken dus benieuwd of hij zich nog meld op 3-8.

7. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    Hope2022 vindt dit leuk.
  8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Marlena Gefeliciteerd met je zoontje!

9. Mangoeste

Mangoeste Actief lid

18 aug 2018
    361
    261
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd met jullie dochter!

Hope2022 vindt dit leuk.
  10. Mangoeste

Mangoeste Actief lid

18 aug 2018
    361
    261
    63
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een snelle bevalling zeg..

11. Mangoeste

Mangoeste Actief lid

18 aug 2018
    361
    261
    63
    Vrouw
    Nederland
    Wat een snelle groep is dit zeg, of lijkt dat maar zou? Heb het idee dat het grootste deel wel al voor de 40 weken bevallen is.

Nu nog maar een stuk of 3 mensen die moeten bevallen? (Ik reken dan alleen de mensen mee die actief reageren hier)..

Hier nog steeds geen tekenen van een nadere bevalling. En eigenlijk vind ik het niet zo heel erg, want voel me verder prima. Wel nu toch een datum gekregen voor een inleiding...omdat het kindje mogelijk te klein is, willen ze me niet verder dan 40 weken laten lopen. Hoop eigenlijk dat het toch vanzelf begint, maar ik verwacht het niet..

12. Floortje86

Floortje86 Actief lid

29 nov 2021
    121
    172
    43
    Vrouw
    @Hope2022 en @Marlena Jeeej, nog meer baby's! Wat fijn dat jullie ook bevallen zijn, gefeliciteerd!!

Hope2022 vindt dit leuk.
  13. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    @Hope2022 en @Marlena wat fijn!! Jullie kleintjes zijn er! Genieten zeg, fijn dat de bevallingen ook goed zijn gegaan. Laat het bezinken, is ook niet niks zo'n snelle bevalling!

Hier een heeel klein beetje progressie. Vannacht veel voorweeën gehad, en vanochtend de slijmprop verloren. Regelmatig een pijnlijke harde buik, 4 per uur ofzo? Dus nog lang niet genoeg helaas :rolleyes: we wachten af

youngmommy20, Zuri, Din en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Nope dat ligt niet aan jou ;) Ik stuur bij deze o.a jou en @Angelmom1 veel positieve bevallingsenergie toe :)

Mangoeste vindt dit leuk.
  15. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Hi, eigenlijk hoor ik niet in deze groep maar zag dat er een aantal dames zijn bevallen. Ik ben namelijk bets bang voor de bevalling maar wil van die angst af en graag thuis kunnen bevallen. Hebben jullie tips voor mij? Of iets wat mij rustiger maakt.

16. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je hierover beter een los topic kunt maken hierover in het daarvoor bestemde gedeelte van het forum. Succes ♡

Din en youngmommy20 vinden dit leuk.
  17. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    Ja, is idd een snelle groep. Ik denk niet dat ik voor de 40w beval, heb buiten af en toe een harde buik ook geen enkel teken dat het snel zal starten. Na ja, je weet nooit.
    Voor jou gaat het dan ook snel zijn als ze jou niet voorbij de 40w laten lopen, spannend.

@XMamaMX spannend, hopelijk zet het door.

Din en XMamaMX vinden dit leuk.
  18. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier een blaasontsteking te pakken zo aan het einde nu weten we ook waar die weeën door komen die maar niet vorderen.

Ze hebben nu op kweek en krijg vrijdag de uitslag of het om streptokokken gaat.
    Hoop het niet natuurlijk.
    Heb geen kuur omdat ik er zelf geen last van heb op de weeën na dan.

youngmommy20 vindt dit leuk.
  19. Sugarsnap

Sugarsnap Actief lid

8 apr 2022
    402
    394
    63
    Vrouw
    Eens. Wij zijn hier op een enkeling na intussen bezig met alles wat met luiers, krampen en pasgeboren baby te maken heeft. En als je even teruggelezen had het verwerken van onze minder leuke bevallingen. Dus dat gaat je angst niet wegnemen maar juist doen vergroten.

Eens je bevallen bent zelf zul je snappen waarom deze vraag hier nu niet meer past. Het is iets waar de bevallen dames, zelfs ik nu echt even niet mee bezig (meer willen) zijn :) Totaal niet verkeerd bedoeld, gewoon echt hier even nu de plek niet voor :) en elders op het forum wel :) Sterkte en succes met jouw zwangerschap!

Din en Mangoeste vinden dit leuk.
  20. youngmommy20

youngmommy20 Niet meer actief

Oké ik zal voortaan wel niks meer vragen of zeggen. Sorry hoor… dat ik jullie lastig val.

Deel Deze Pagina