@Marlena Ja heftig kan het zijn hè, ik heb bij de eerste ook veel tijd nodig gehad om het te verwerken. Veel over praten, en vooral proberen veel te genieten van je kleintje, dat maakte voor mij veel goed.
@Marlena dikke knuffel! ❤️ @Angelmom1 Wat mij betreft prima hoor! Vind het ook wel leuk om te zien wie er nog moeten bevallen. Ook heb ik het idee dat er aardig wat meiden tussen staan die al heel lang niet meer online zijn geweest / gereageerd hebben. Misschien is het inderdaad een goed idee om een nieuw topic aan te maken om daar verder te kletsen zodra iedereen bevallen is?
Ik had me daar voorgesteld maar dacht meteen al hetzelfde. Vind het hier zo gezellig en zou toch leuk zijn als we met dot clubje verder gaan. Ander gewoon een mama's uitgerekend 1 tm 15 aug 2022 groepje aanmaken?
@Marlena het kost even om mentaal je rust te vinden en jezelf over te geven aan de mentale vermoeidheid. De lichamelijke vermoeidheid ga je ook voelen zodra de adrenaline daalt. En moeder worden is ook wel zo ongeveer de meest ingrijpende gebeurtenis in het leven en is ook heftig. Daarop komen de angsten en intrusies er soms nog bovenop (Google maar even) en het maakt het allemaal best heftig. Maar weet dat het erbij hoort er dat echt iedereen dit in meer of mindere mate doorstaat. Ook al zeggen ze tegen de buitenwereld van niet. Uiteindelijk daalt het.
@Sugarsnap @Zuri wat vind ik het fijn om jullie bericht te lezen. Vandaag hier dag 3 en vanmorgen de wekker niet gehoord en ze heeft ook niet gehuild dus een uur te laat de fles. Ik was in dit verhaal degene die aan het huilen was als een klein kind. Voel me zo schuldig…
Aaahh dat uurtje maakt echt niet uit joh. Als ze honger had gehad, had ze echt wel van zich laten horen. Ik herken het dat je dan van zoiets echt kan schrikken, maar dit kan geen kwaad. Hopelijk heb je wat aan je uurtje extra slaap.
Ik hou de berichten hier allemaal niet meer bij maar ik denk aan jullie hoor! Hopelijk gaat het goed met iedereen. Hier gaat het goed. Vanochtend belde de huisarts om te feliciteren. En hij had nieuws over de hielprik. Hij vertelde dat ons meisje draagster is van sikkelcel. Dit is op zich niets ernstigs en eigenlijk verwachtte ik dit al. Het dochtertje van mijn zwager is namelijk ook draagster van sikkelcel en dat kwam van haar vader (broertje van mijn partner). Over een tijdje zullen wij een oproep krijgen voor bloedtesten zodat we kunnen kijken waar het vandaan komt; mama, papa of beide (kan ook nog). Ondanks dat het niets ernstigs is dat ze draagster is, maak je je toch zoveel zorgen om je kind pff
En de chaos stopt hier nog niet. Wat houd ik toch van dit lichaam NOT Ik ga me zo melden voor een bloodpatch. Zo dankbaar voor dit forum waar men gisteren de assistent tegensprak dat ik mijn hoofdpijnaanvallen nog een paar weken aankijken kon/moest. Vanmorgen ging de pijn dwars door tramadol heen. Huisarts kwam eigenlijk voor de kleine. Ik vertelde het en hij zegt uhnnee dat gaan we dus echt niet doen. Die hoofdpijn had allang over moeten zijn. Oftewel.. aankleden, en vol ongeloof gaan zien of dit niveau hoofdpijn idd na 15 minuten magisch verdwijnen kan Sorry dames beetje sarcastisch van situatie en pijn
Voel me goed vandaag vindt wel spannend wat er nu uit de kweek komt. Morgen gaan schoonouders 4 dagen op vakantie dus geen oppas die er snel is. Mij moeder woont 45 min hier vandaan net als onze broers en zussen allemaal 30-40 min hier vandaan. Dus hoop dat het hij vanacht nog komt of pas na dinsdag. Ga straks vissen met kids partner dan ik neem lekker stoel mee om aan water te zitten.
Balen dat ze drager is snap dat je je toch zorgen maakt zou ik ook doen. Succes met de verdere onderzoeken.
Goed op je zelf passen dus altijd aan de bel trekken als je niet goed voelt. Kleine kost ook al veel ergie.
O jeetje daar schrik je toch van denk ik, ook al verwacht je het soort van een beetje? Gelukkig is het voor jullie niet ernstig verder (toch? Drager zijn doet niks met je verder dacht ik?). Maarja je wil natuurlijk niet dat er wat gevonden wordt... Hier belde de huisarts ook om te feliciteren en dan ook alleen dat. Maar m'n hartslag was echt skyhigh ik had liever gehad dat hij gebeld had. Dacht gelijk ze hebben iets gevonden...
Gister kraamzorg afgerond en verloskundige voor laatst langsgeweest. Vandaag gehoortest gehad. Alles goed. M'n kleine meiske alweer 1 weer oud... het gaat zo hard! Ben vanochtend met zoon en Lotje naar de speeltuin geweest. Kwam nog 2 buren tegen dus kletsen. Vervolgens net 2u geslapen want helemaal kapot nu nog ff rustig chillen weer. Ik wil van alles maar merk dat rustig op bed met m'n tel eigenlijk genoeg is over het algemeen. Poe ben die nachten echt niet meer gewend...
Hier helaas wel streptokokken B heb kuur en ze hebben poli gebeld dat ze ab infuus reserveren mocht ik weekend bevallen.
Ik ben met voeten volledig terug op aarde en maak even geen grapjes meer. Ik kwam blijkbaar met een veel te hoge bloeddruk en een pols van 55 die nog zakte naar 45 het zkh in... de ingreep zelf pakte de verdoving niet dus ik heb àlles bijelkaar geschreeuwd. En er lijkt een zenuw in mijn rug in de nesten te zijn nu dus dat doet ook weer pijn.. Goede nieuws: de ingreep werkt. Van mijn hoofdpijn en wat andere klachten af. Maar gvd kan het eens klaar zijn bij mij met dit? Ik snapte eerst ook niet dat het zkh keikkwaad was dat ik blijkbaar veel te laat ben doorgestuurd.. en nu ik weer wat bij zinnen ben snap ik wel waarom.. maar dit is in mijn leven al de zoveelste keer dat ik op een haar na of eigenlijk al wat te laat in het zkh raak.. Dames echt 1 advies.. vertrouw je iets niet: BEL Want hier is het nu dus weer nog onzeker hoe ik hier nu weer van herstel. Maar ach. De hoofdpijn is tenminste weg. En mn man en m.erlijn zijn mee hier.. zei ze vermoeid sarcastisch en nu stiekem wel een beetje klaar met alles..
@Sugarsnap Nou jeetje zeg, je hebt het wel zwaar te verduren joh! Ik gun je echt dat je snel opknapt en een beetje kunt gaan genieten.