Hier ook wat bv struggles. Heb door regelmatig kolven een goede productie, F. Hapt goed aan maar het is gewoon te vermoeiend voor hem. Hij blijft nu steeds afvallen dus geven we hem de fles ernaast en oh wat heeft die een trek! Soms elk uur wel meerder flesjes moeten geven omdat hij trek bleef houden. Hopelijk vandaag weer aangekomen en mag ik hem weer langer aan de borst houden (nu max 5 min voor elke voeding). En als die is aangekomen gaat die voor het eerst in de tummytub! Spannend! @annavdx hier mis ik het niet hoor! Ben veelte blij dat ik hem nu kan delen met m’n man. @Angelmom1 Ik duim voor je!
@Angelmom1 spannend vandaag!!! @Marlena fijn dat ze geweest is en jij weer vertrouwen erin hebt gekregen! Bv gaat bijna bij niemand vanzelf. Zelfs al weet je er als moeder alles van, je baby moet het vaak nog wel leren. Je doet het goed hoor!! @annavdx Jaa herken wat je zegt... de laatste maanden zijn voor m'n gevoel voorbij gevlogen en ineens is m'n baby er. Ik kan haar al niet meer wegdenken maar de zwangerschap lijkt aan mij voorbij te zijn gegaan. Verder bekruipt mij vaak het gevoel dat "dit" het is. Er komt hier geen kindje meer en ondanks dat ik daar helemaal ok mee ben voelt het ook wel verdrietig soms hoor en kan het me echt raken. M'n man gaat volgende maand voor z'n knip de afspraak staat bij de uroloog.. toch zo definitief allemaal!! En nogmaal het is echt goed zo. Ik wil geen 4e. Maar poe!!! Dat dit hoofdstuk nu afgesloten is....
@Sannetijd hopelijk gaat hij gauw goed groeien! @Angelmom1 ik mis het gerommel in m’n buik een beetje, had het meer verwacht maar ben nu gewoon zo gelukkig met haar in m’n armen dat ik er weinig aan denk. @Zuri dat is heel definitief inderdaad ook al weten jullie dat het zo goed gaat zijn. Het is dan inderdaad een flink hoofdstuk dat afgesloten wordt! Vandaag is hier de draagzak binnen gekomen. Af en toe wil die kleine echt alleen maar bij mij hangen dus ik heb snel een draagzak besteld zodat ik toch een beetje m’n handen vrij kan hebben. Ben benieuwd!
@Zuri oh ja dat snap ik zo goed! Vreselijk lijkt me dat.. echt een groot hoofdstuk wat afgesloten moet worden. Ik moest vorige week al telkens huilen omdat m’n buik zo kaal voelde, er geen beweging meer was en ik dat intieme moment ineens met iedereen moest delen. Nu is dit nog maar mijn eerste kindje en zouden we (als we geluk hebben) nog 1 of 2 willen. Dat geeft toch troost. Ik denk dat ik hetzelfde gevoel als jou zou gaan hebben mocht het gezinnetje ‘compleet’ zijn. M’n verloskundige zei ook dat het gewoon rouwen is en het even verwerkt moet worden allemaal. @FreeRose herkenbaar dat de kleine het liefst alleen maar bij mama wil zijn, hier hetzelfde! Draagdoek werkt hier ook heel goed maar is voor nu te warm met dit weer. Ben ook benieuwd hoe jou kleine het gaat vinden
Hihi ik mis mijn buik en zwangerschap echt absoluut niet! Geen moment gehad ook. De bevalling voelde echt als een bevrijding, vanaf het eerste moment bekkenklachten verdwenen als sneeuw voor de zon, ik voel me weer zo licht als een veertje, kan weer normaal bewegen en super fijn om gewoon m'n normale kleding weer aan te kunnen! Ook de bewegingen van S in m'n buik vond ik zwaar irritant en pijnlijk worden. Ben zielsgelukkig dat ik m nu gewoon in m'n armen heb
@Zuri, lijkt me inderdaad een gek idee voor je. Ondanks dat jullie drie prachtige kindjes hebben en gewoon helemaal compleet zijn zo, is het natuurlijk wel een belangrijke en mooie fase die je nu af zal sluiten. Hier blijft het misschien ook wel bij eentje (heeeeel misschien ooit nog een tweede) maar dat de optie er is is natuurlijk heel anders dan bij jou. Hopelijk kun je het een beetje een plekje geven!
Hier gisteravond om 23.22 trotse ouders geworden van onze zoon J.ouke Het was heftige maar vlotte bevalling 19.15 begonnen de eerste weeën om 21 vk thuis 4 cm maar erg sterke weeën gelijk naar ziekenhuis 22 uur aan infuus om 23.10 weer controle en volledige ontsluiting. Omdat ik streptokokken b heb moesten we 12 uur ter observatie blijven. 13.30 weer thuis Kleine veel vruchtwater binnen gekregen was eerst goed misselijk en wou nog niet aan de borst drinken sinds 15 uur gaat dit nu goed.
Gefeliciteerd @Angelmom1 eindelijk! @Zuri logisch je gevoel. Je kent mn motto hier nu he: gooi het eruit Hier weer ziekenhuis vandaag ga nu naar huis. Maar silverligning: M.erlijn is in poging 3 vlag en wimpel door de gehoortest heen. Die zorg weg.
Bevallen: Din - 22 juli - Fleur Lska - juli Floortje86 - 26 juli - Lars FreeRose - 27 juli - Kiyara Sugarsnap - 28 juli - M.erlijn Zuri - 28 juli - L.iselot Hope2022 - 2 augustus - S.erena Marlena - 3 augustus - S.acha Mangoeste - 6 augustus - E. Sannetijd - 11 augustus - F.inn Angelmom1 - 15 augustus- J.ouke Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 33 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 Sugarsnap - 34 jaar - 1ste kindje ** 12 augustus: 13 augustus: Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje Prulleke71 - 30 jaar - 2e kindje 15 augustus: 8 jongens - 7 meisjes - 1 verrassing Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1 Afspraken: Augustus 16 - Nananie - controle ctg
Bevallen: Din - 22 juli - Fleur Lska - juli Floortje86 - 26 juli - Lars FreeRose - 27 juli - Kiyara Sugarsnap - 28 juli - M.erlijn Zuri - 28 juli - L.iselot Hope2022 - 2 augustus - S.erena Marlena - 3 augustus - S.acha Mangoeste - 6 augustus - E. Sannetijd - 11 augustus - F.inn Nananie - 13 augustus - E.smée Angelmom1 - 15 augustus- J.ouke Uitgerekende datum: ❤️ 28 juli: Siementje - 34 jaar - 4de kindje 31 juli: Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e kindje Lska - 2e baby Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby FreeRose - 30 jaar - 1e kindje 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Din - 28 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje Marlena - 33 jaar - 1e kindje 8 augustus: Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje Zuri - 33 jaar - 3e kindje 9 augustus: 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 Sugarsnap - 34 jaar - 1ste kindje ** 12 augustus: 13 augustus: Dobbel - 36 jaar - 3e kindje Angelmom1 - 37 jaar - 3e (4e) kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje Prulleke71 - 30 jaar - 2e kindje 15 augustus: 8 jongens - 7 meisjes - 1 verrassing Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 ☆ wachtenduurtlang123 ☆ bonnie1
@Zuri hier sluit ik me volledig bij aan! Daarnaast lijkt het me ook wel weer een prachtig gevoel om te weten dat "dit het is", dat jullie nu echt compleet zijn . Wij hebben het er thuis ook vaak over om het misschien bij eentje te houden. Dit door al het verdriet en struggles wat we hebben meegemaakt voordat we Fleur in onze armen konden sluiten. Maar goed, dat parkeren we nog even voor later. Eerst focussen op dit wondertje! Hoe gaat het met jullie verder? Komt jullie kleintje vaak snachts? Ik geniet enorm van die een op een momentjes in de nacht. Zo kostbaar, alleen wij tweeën, zo snachts in de stilte, helemaal samen met af en toe een donder van het onweer ❤️. Ik ga weer even verder genieten! Slaaplekker dames xxx
Yeah en toen waren alle actieve leden bevallen! (Toch?) Gefeliciteerd @Angelmom1 !!! Ik zal kijken of ik zo even nieuw topic kan aanmaken om in door te kletsen dan tag ik alle actieve leden.
Denk het wel. Mis enkel @Siementje denk ik, maar die popte zo 1x per 2 maand binnen. Dus moet kunnen denk ik Ik moet verplicht gaan slapen een aantal dagen. Iets met een kanon en mug = n.itrazepam Dus tot ergens in het weekend dames.. *zwaait*
Oke nieuw topic gemaakt en heb het lijstje bovenaan de hele lijst gekopieerd. Het zal niet volledig zijn, maar vul vooral aan en wees welkom. Topic staat onder: na de bevalling -de mama's - de mama's van 1 tm 15 aug 2022
Ik heb dit inderdaad ook, ook mijn eerste kindje maar soms voelt m’n buik zo leeg. Als ze dan op me ligt denk ik ah zat je nog elkaar even warm in m’n buik met je getrappel