Niet super veel verschil met gister maar volgens manlief wel iets opgelopen? Vorige echte oploop zat ongeveer 1,5 dag tussen. Dit was weer 2e urine, maar zat minder tijd tussen dan gisteren tussen 1e en 2e urine
Lieve meiden super bedankt voor jullie lieve berichtjes. Voor nu is het super verdrietig en moet ik het echt even verwerken. Ik zal daarom ook uit deze groep stappen. Ik wens jullie allemaal een fantastische zwangerschap toe en wie weet komen we elkaar weer eens tegen op dit forum❤️
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: xxKimm - 30 jaar - 2e kindje (3e zws) 13 augustus: WinMom90 - 31 jaar- 4e kindje 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December 02-angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 13 - xxKimm - eerste echo 5+3 (vervroegd) 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 15 - Angel02 - afspraak vk 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 22 - WinMom90 - eerste echo 24 - xxKimm - tweede echo + intake (7) 29 - bonnie1 - eerste echo 29 - Nananie - eerste echo Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - Veertje22 - NIPT afname 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE][/QUOTE]
heel veel sterkte! Denk dat ik je de hand helaas mag schudden.. geloof dat ik een miskraam ga krijgen. Vanochtend zo blij met een duidelijke oplopende test en vlak erna ineens mega erg bloed verlies op mn wcpapiertje en het blijft aanhouxen nu… alleen niet zo dik maar wel Echt roze/rood urine
Nee eigenlijk niet… ze kunnen toch niks voor me doen. Afwachten denk ik maar..ik ben nu 4+1 dus echt heel pril. ik wilde een foto meesturen van het bloed maar dat is niet echt toepasselijk voor de meiden die wel op de wolk zitten.
jeetje meid voor jou ook heftig! Bij mij is het nu ook flink aan het bloeden begon gister met alleen bij afvegen. Bij mij is het echt helder rood met soms wat kleine stolsels. Veel sterkte
Ja stolses heb ik nog niet maar het is echt heel rood. En het is constant met afvegen en ik zag net ook druppels bloed vallen tijdens het plassen. ik snap er niks van, de test van vanochtend was opgelopen en zoveel duidelijker… ik durfde eindelijk een beetje blij te zijn