dankjewel ❤️ Vk zegt het kan twee kanten op gaan maarja.. daar heb ik weinig aan nu. Ze kunnen niks betekenen nu voor me. Het bloed blijft doorgaan met afvegen dus ik verwacht het ergste
Heel veel sterkte, wat verdrietig ♡ bij mij namen de testen pas na de miskraam af, niet daarvoor al. Ik heb 2x een late innesteling gehad en beide werden een vroege miskraam. Wilde ik gister niet tegen je zeggen, ik hoopte dat jouw verhaal anders zou zijn. Voordeel vond ik altijd wel dat je na het bloeden vrijwel meteen weer negatieve hcg test hebt en snel weer eisprong kunt verwachten.
Ja ik heb ook wel eens gelezen dat een late innesteling een grote kans op een miskraam heeft. Omdat het dan al wat laat is, zat t vanaf t begon ook niet goed. Des te later des te groter de kans…..
oh echt? Nooit geweten. Het bloed nog steeds. Het werd net even minder maar zag net een hele klodder de wc in vallen en daarna zat het weer op mn wc papiertje. Het is gewoon niet goed en ik weet het. Ik had nog stiekeme hoop maar helaas..
@Veertje22 ik zie bij jouw al een afspraak staan voor een nipt. Heb je die kunnen maken zonder nog bij de vk te zijn geweest
Jaa kan 2 kanten op.. maar inderdaad je wordt niet veel wijzer zo. Is het alleen met afvegen of verlies je tussendoor ook? Ik hoop dat het iets anders is en je testen blijven oplopen en je straks een mooi kloppend hartje hebt. Wat betreft de testen.. ik had 's ochtends een 3+ én knallende streepjestest (voor foto nog gedaan) en 's middags bloedverlies en bleek foute boel.. Ik duim voor een goede afloop ♡
Nee Nederlands. Maar in België testen heeft wel wat voordelen, je kunt op meer laten testen, het is anoniem -in NL niet/worden je gegevens bewaard- en (leuk extraatje dat je het geslacht ook hoort..) Maar het kost wel behoorlijk extra…
Je kan het beste uitgaan van het ergste, als het uiteindelijk toch iets onschuldigs is, is het alleen maar extra fijn! Bij mij werd toen ook gesproken het kan een hematoom zijn, het kan een miskraam zijn, het kan door obstipatie komen (had ik echt last van) etc.. Maar is het te vergelijken met menstruatie of valt dat mee?
@Veertje22 interessant. Ik ging even Google en las :Sinds 1 juli 2017 wordt de NIPT terugbetaald door het RIZIV vanaf 12 weken zwangerschap. De test kost 260 euro, waarvan 8.68 euro voor rekening van de patiënt is. Of is dat als je echt in België woont.
Echt killing die onzekerheid. Bij mij was bloed nooit een goed teken bij mijn vmk , maar ken zat verhalen waar dit anders was.. en die verloren ook veel bloed. Je kunt idd alleen maar afwachten, heel zwaar dit... veel sterkte
ik zat inderdaad wat te lezen en dat was wel heel hoopvol maar ik ga toch uit van het ergste… het bloed loopt nog steeds en het wordt ook niet minder ofzo. Het is helder rood, geen stolses of iets en ook geen krampen maar ja dat wil niks zeggen.. ik kan me bij mijn mk in 2018 heugen dat ik echt pijn had en krampen. Dit gebeurt in stilte lijkt wel…
Onderste test is net genomen, die daarboven vanochtend. ik was zo blij want hij was aanzienlijk donkerder dan gisteren
Nee.. helemaal niet. Soms een beetje dat weeïge gevoel van nouja.. weeen of samentrekkingen ofzo. Kan het niet helemaal uitleggen. Maar ik zag wel dat het bloed meer slijm en donkerrood is geworden. Alleen in minder hoeveelheid dan een echte menstruatie. Dan verlies ik namelijk de eerste paar dagen echt veel bloed standaard. Nu is het meer na het plassen en afvegen