Jaaa op naar de volgende echofoto!! ❤❤ Nee, ik weet niet wat mijn hcg-waarde nu is, vind ik stiekem ook wel een beetje jammer! Aan de andere kant goed nieuws, want die had ik alleen te horen gekregen als er niks te zien was. Dus ik heb liever dit hihi. Het zal boven de 1500 zijn (denk ik?). Hoe gaat het verder met jullie en jullie symptomen? Zijn jullie ook zo moe??
Hier alles wel goed. Behalve gevoelige borsten nergens last van. Of naja.. eten wilt niet echt vlotten. Ik heb gewoon 0.0 trek. En erg moe dat heb ik ook wel idd.
Ojeetje ik snap je wel. Maar het kan ook zijn dat je minder snel hcg opbouwt. Dus het kan zeer zeker nog komen. Ik ga duimen. Dikke knuffel
Jeetje wat kun je toch opeens misselijk gevoel. Krijgen. Ook amper trek in eten . Vanavond sinterklaas vieren ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. Hij gelooft nog heilig dat is wel leuk. Moet wel nog de laatste cadeautjes inpakken oeps
Oké op mijn nieuwe telefoon is de foto scherper ☺. Ik wil dinsdag of woensdag de laatste test doen van de weken.
Hoi meisjes.. kunnen jullie meekijken? Ik weet zeker dat ik nu een miskraam heb maar hoe kan het dat dit oploopt??? En zo heftig maar de test is ook super vreemd. 3 kwart loopt ie op en ondertussen bloed ik rustig door en heftiger
Dit is erg apart zo als hij loopt. Ik zou even naar kruidvat gaan en 2 voor 5 halen en dan nog een test doen .is deze wel donkerder dan je vorige testen .
Bluh.. ik had zo gehoopt gewoon geen roze bruin of rood te zien na mijn vmk. Veeg ik net.. wel echt roze roze en niks rood af. Waar mijn vmk met rood/druppels begon. Maakt me dit wel gek.. heb behoorlijk duidelijk getest. Maar dan word je toch weer compleet onzeker accuut..
Het is waarschijnlijk nog innestelingsbloed. Bij mijn vorige zwangerschap verloor ik heel veel rozig bloed en hij is nu 3. 1 troost, ik veegde gister echt meteen een dot rood dik helder bloed af na een hele dag niet te bloeden dus vaak weet je dan wel al dat het mis is.. heb je erna nog roze verloren?
Echt gek want bij mijn eerste vmk liepen de testen af en toen verloor ik bloed. Nu verlies ik al bloed sinds gisterochtend en de test is duidelijker dan ooit. Maar ik dacht later; kan het niet zijn dat ik nu gewoon veel hcg uitplas?