Die heb ik nog liggen maar ik wil geen testen verspillen als ik weet dat ik er misschien toch niks mee bereik.. ik verlies nog steeds bloed en dat kan toch niet normaal zijn? heb echt dat samentrekken gevoel echt zó erg.. niet normaal
Herkenbaar. Mijn vmk begon ook meteen met helderrood. Het roze is intussen nergens meer te bekennen. Temp niet gezakt. Maar ik blijf het natuurlijk doodeng vinden. Super thx voor je succes ondanks je eigen verlies nu. Echt mega lief
Tuurlijk! Ik snap je angst zo goed.. herken het echt. Maar maak je geen zorgen. Ik verloor bij 9 weken zelfs helderrood bloed maar daarna was het ook meteen klaar. Was helemaal in paniek en wist meteen dat het klaar was. Mocht voor een spoedecho en daar zat ie hoor..sterk hartje en alles.. je blijft gewoon op je hoede tijdens een zwangerschap. Niks leuks aan
Mja ik heb het al zo vaak gelezen (en zelf meegemaakt) ik vind het niet zo gek klinken. Maar ik hoop voor je dat het gewoon goed zit en het een hele andere oorzaak heeft. Zeker als je zegt dat je bekend bent met bloedingen tijden een goede zwangerschap hoop ik echt het beste voor je. Maar als ik lees dat je denkt een miskraam te hebben ga ik geen valse hoop aanpraten. Ik respecteer de constatering liever en hoop dan dat je ernaast zit. Dit zijn van die momenten dat het heel fijn is om ernaast te zitten ♡
Het is zo ontzettend schrikken om ineens bloed te zien! En die onzekerheid is al helemaal niks . Sterkte hoor lieve meiden! ❤ Ik zou mezelf alleen niet blindstaren op de testen... Dat de testen oplopen na een bloeding is niet gek. Of het is vals alarm, dat is heel goed mogelijk!! Of het is toch het begin van een miskraam . Als het laatste het geval is wil het niet zeggen dat de testen gelijk hoeven af te lopen. Wanneer er nog weefsel in je baarmoeder zit wat hcg produceert kan het zijn dat de testen gelijk blijven, of zelfs oplopen (vooral bij een vroege zwangerschap). Bij mijn miskramen (ik was wel iets langer zwanger) liepen de testen pas na een maand af omdat ik nog steeds weefsel in mijn baarmoeder had zitten na flinke bloedingen. Soms was ik zelfs nog misselijk. Dit was mega verwarrend en zoooo oneerlijk! De testen kunnen jullie dus ook valse hoop geven. Mijn tip: volg het advies van de verloskundige/gynaecoloog op en probeer toch over een paar weken een (controle)echo afspraak te maken, ook wanneer je denkt dat het vruchtje/weefsel eruit is, en de bloedingen gestopt zijn. Op deze manier heb je zekerheid. Onwijs sorry als ik jullie heb down gepraat hiermee... Dat is absoluut niet mijn bedoeling ❤. Ik hoop met heel mijn hart dat de bloedingen niks te betekenen hebben. En dat kan ook hè! Ik lees het genoeg. Ik hoop ook nog steeds dat ook mijn bloeding onschuldig is. Het blijft allemaal erg onzeker, en dat is op z'n zachtst gezegd mega k*t.
Ik verloor maar wat roze. Dus wil mezelf niet gekker en negatiever maken dan nodig Als het terugkomt en overgaat op rood weet ik wat ik weer kan verwachten. Maar voor nu... nja we zien wel ....
Volgens mij had ik net jouw lijntje gelezen over een vmk met alsnog oplopende testen kan dat kloppen? Daar heb ik wel wat aan gehad.. denk dat het bij mij precies zo gaat. Alleen mijn hoeveelheid bloed is nu al beduidend minder (maar nu ik dit typ denk ik wat te voelen vloeien). Hoe lang heb jij gebloed als ik vragen mag?
Och de lieverd, doe je niet hoor! Je bent heel realistisch en ik gelukkig zelf ook.. ik voel me niet misselijk of zwanger dus ik weet eigenlijk wel dat dit einde verhaal is. ik laat de echo op 13 december staan, dan zou ik 5+3 moeten zijn. Hopelijk zijn ze een schone baarmoeder en kan ik gauw door naar de volgende ronde
Ja alleen het was te vroeg om wat te vinden. Ze weten dus niet of het een bbz was die m'n lichaam heeft weggewerkt of dat er redtweefsel zat. Ik heb relatief gezien heel weinig bloedverlies gehad dat maakte me zo onzeker. Na 18 dagen dus weer ongesteld toen echt goed met veel stolsels. Daarna duurde het 3w tot eisprong. Dat heb ik elke keer wel een beetje na een miskraam dat eisprong wat langer op zich laat wachten. De reden voor mij om op controle te gaan was met name omdat ik vreselijke krampen had. Echt ongekend voor mij. Vorig jaar bij de eerste miskraam had ik amper krampen en een ik met 7w een keertje geweest dus zagen ze niks dus oke. Ik heb toen ook niet vaker getest enzo. Was toen nog zo van ach kan gebeuren en had er niet zoveel aandacht voor.
Thx je bent echt een lief mensje merk ik.. niet dat anderen niet lief zijn.. maar je snapt me wel hihi. Ik heb de 23e echo maar mag wel vroeger komen ivm de vorige cyclus de vmk. Maar als er nu geen gekke dingen gebeuren ga ik zelf proberen vol te houden tot de 23e. Ik ben wel verder misselijk, moe.. inde weg zittende borsten Herken het wegvallen van mijn symptomen wat je omschrijft ook van de vmk. Ik wist toen eigenlijk ook al hoe laat het was. Dus ik duim voor je mee dat er iig geen restweefsel zit of een bbz oid.. en wie weet is het voor jou daarna ook snel weer raak xxx
Aahh haha lief dankjewel! En dat zijn flinke symptomen die je hebt, dat zit helemaal goed hoor, geniet er van meis!
Hi dames, jeetje wat is er veel gekletst en veel gebeurd dit weekend. Ik ben meestal niet zo heel actief in het weekend omdat ik dan nauwelijks achter mijn laptop zit en uitgebreid reageren via tel ik niet handig vind. Ben wel benieuwd hoe het nu met iedereen gaat? Heeft het bloeden doorgezet? Is het rustig? Is er nog getest? Ik denk aan jullie en zou zelf ook doodsbang zijn bij de eerste druppel bloed, ik snap jullie angst. Ik vind het zelf al zo spannend dat ik nauwelijks symptomen heb... Nuu af en toe vaker die misselijkheid... en ja ik ben moe maar ons gezinsleven is heel druk dus ik ben altijd moe haha dus ja afgelopen dagen extra moe maar de kids vinden het al wekenlang een goed idee om elke keer om 5:50 wakker te worden en te klooien, dus waar komt de moeheid nou vandaan Dus ja als ik dan hoor: toen mijn symptomen verdwenen wist ik dat het fout zat, dan knijp ik hem ook wel en google ik weer op missed abortion ofzo... Pft... Nog exact 2 weken tot mijn echo...
Bij mijn ma merkte ik helemaal niets. Was kotsmisselijk. Mijn lichaam was echt in vomste overtuiging dat het zwanger was Vandaag nog even getest want ik wilde graag nog een knaller. Dus bij deze joehoe. Eerste streep is de test streep Ik ben indd wat moe en met vlagen misselijk. Al was het met het sint gesnoep een stuk minder erg. De zere tepels blijven.
Hah dus eigenlijk weet je nooit zeker of het goed zit, ondanks alle symptomen. Bij MA denkt je lijf idd natuurlijk dat je gewoon zwanger bent, anders had het het vruchtje wel laten gaan...
Ondanks dat ik niet meer in de groep hoor wil ik jullie toch laten weten dat de vk een spoedecho heeft in gezet om half 1. Ze heeft me wel goed voorbereid dat de kans dat het een vmk 90% is en daar ben ik me goed van bewust… alleen het tegenstrijdige is dit klote test.. sorry.. ik heb ook weer diarree en mega rommelige darmen. Voel me misselijk en zo een raar leeg gevoel.
Hier kwam ik vandaan trouwens… mn action test lijkt wel iets minder dan gister maar dat was ochtendurine van vandaag, schijnbaar test ik later beter. Dit testje is dan ook van mn tweede plasje na 1 bakje koffie.. raar gedoe. Ik hou jullie op de hoogte na de echo. Wel echt super lief dat ik er met jullie over mag praten. Ik voel me veel minder alleen zo.
Jeetje wat spannend .wel fijn dat je vandaag een spoed echo kan krijgen .dat je een vk hebt die meedenkt met je. Ik ga voor je duimen dat je bij de 10% zit bij wie het nog wel goed zit .snap heel goed dat je het lastig vind als je testen toch oplopen. Heb je nog bloed ook of dat niet.