Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    @Jaimpiej zie trouwens dat we op de zelfde dag de eerste echo krijgen ❤ krijg jij hem ook om dat ze niet weten precies hoe ver je bent. Door een onregelmatige cyclus .

Oké de eerste geur waar ik opeens nu niet tegen kan .is pindakaas .en ik vind het zo lekker .en moet elke dag een broodje voor mijn zoontje maken .dat wordt wat ☺

@Zuri die knalt wel goed hoor .

Zuri vindt dit leuk.
  2. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Haha grappig om zo af en toe nieuwe "symptomen" te ontdekken he! Ik bracht vanochtend de kids naar de opvang en ik was wat aan het vertellen aan de leidster en ik was een partijtje buiten adem. Whahahah dat herken ik ZO van vorige zwangerschappen, super snel buiten adem zijn. Toen dacht ik wel: ooooo jaaaaa, hier gaan we weer. Daar is het hijgende hert weer. En de conditie van een pad.

3. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ja deel eens het verschil van de action? Fijn dat je een echo krijgt zo en serieus genomen wordt. Maar wat denkt ze te kunnen zien dan? Je bent nog mega vroeg/pril,..

4. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Haha ja dat zeker .gister was het ook erg .mijn telefoon deed niet wat ik wou en ik begon spontaan te huilen dus
    Mijn man zo kom maar schatje ik doe het wel .ik zeg het is niet eerlijk .hij zo nee dat is waar haha .die conditie van een pad komt me zo bekend voor . In mijn vorige zwangerschap kreeg ik heel snel last van mijn bekken hoop dat dat nu niet is .ga wel even Googlen naar oefeningen om mijn bekken en onderrug sterker te maken

Veertje22 vindt dit leuk.
  5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Nope... ik had het totaal niet zien aankomen, maar toch ook weer wel zeg maar. Ik had vanaf de positieve test al een gek gevoel. Ik was niet super blij, ik was al die weken erna niet blij. Ik hield het op angst vanuit de miskraam ervoor maar ik was heeeeel veel met miskramen bezig die weken. Maar nee we zaten vrolijk in de wachtkamer te lachen en te kletsen en hadden echt zin in de echo. Ik heb het een week afgewacht en bij die hele week nog kotsmisselijk geweest. Daarna pillen gehaald omdat ik klaar was met misselijk zijn. Mijn lichaam had het gewoon echt niet door, zelfs niet nu ik het met mn verstand wist.

6. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Gek hoe je lichaam dan werkt he. Je hoort het wel vaker dat als het niet goed zit, of er iets mis is met het kindje, dat vrouwen vanaf het begin een "niet pluis" gevoel hadden maar het niet konden plaatsen. Je lichaam weet het niet, heeft het niet door, maar ook ergens wel? Zo dubbel. Ik houd ook altijd maar een slag om de arm hoor pffft... Het is zo'n ingewikkeld proces en er hoeft maar 1 dingetje mis te gaan en het is niet goed!

Zuri vindt dit leuk.
  7. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Heel veel succes zo. Lastig hoor allemaal

8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Jaa je hoort het echt heel vaak en ik geloof er ook heilig in. Ben zelf heel gevoelig voor dit soort ingevingen als ik zwanger ben. Als ik niet zwanger ben gelukkig een heel stuk minder, al heb ik als ik een ingeving heb (niet altijd) altijd het geslacht juist bij gokken. Bij m'n dochter had ik niet zo heel veel connectie. Ik voelde wel dat ze lang zou blijven zitten, dat het een 'ze' zou zijn en dat het een heel gevoelig meisje zou zijn. En ik zag steeds een blond kindje. Mijn dochter is best wat afstandelijk, houdt niet van kussen en knuffelen enzo. Dus die afstand die is er nog. Mijn zoon voelde ik me gelijk mega verbonden mee. Voelde als een onwijs diepe connectie, ik zag 'hem' regelmatig voor me en 'wist' dat hij met 40.5 geboren zou worden gek genoeg. En toen ik op 40.5 aan het bevallen was, keek ik naar de klok en ineens 'wist' ik ook hoe laat hij ging komen. Zo gek allemaal. Hij is op 19-09 om 19.09 geboren. Alleen toen vorig jaar, toen wilde ik gewoon niet inzien wat ik eigenlijk voelde en verweet ik het aan die eerdere miskraam. Afgelopen zomer droomde ik wel meermalen dat ik weer een vroege miskraam zou krijgen en daarna een gezonde dochter. Dus de miskraam in okt kwam niet geheel als een verrassing. En toen zouden we naar Gent moeten voor verder onderzoek maar ik zei tegen mn man... Ik wil nog 1x proberen, het voelt echt alsof we op een eindpunt zijn. Heb inmiddels al 2x gedroomd over een dromerig meisje met bruine haartjes. Ik ben dan aan het water en zie haar door het gras lopen en bloemetjes plukken. Ben heel benieuwd of dit alles weer blijkt te kloppen! Al zeg ik wel tegen m'n man, ik mag er ook best eens naast zitten en verrast worden haha. Een zoon is net zo welkom ;)

angel02 vindt dit leuk.
  9. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    De laatste digitale test gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

Jaimpiej, Nananie en Zuri vinden dit leuk.
  10. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Wat bijzonder Zuri! Joe, heb je bij mij al een gevoel? ;) Of het goed zit en bijv geslacht? hahah!

11. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Haha :p Misschien heb je onbewust veel roze in je handtekening gebruikt omdat je onderbewuste voelt dat het een meisje is.

12. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hahahahaha, wie weet

13. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    Hee meis, hoe is het gegaan?

xxKimm vindt dit leuk.
  14. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar .☺

xxKimm vindt dit leuk.
  15. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    gefeliciteerd zuri :) hopelijk een mooie zwangerschap dit keer! ❤️

groetjes van inaya( juni 2022 groepje )

Zuri vindt dit leuk.
  16. knorretje94

knorretje94 Actief lid

23 nov 2014
    150
    74
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    NULL
    ❥ Uitgerekende datum: ❤️

1 augustus:
    XMamaMX - 30 jaar - 2e baby
    Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen)
    Lska - 2e baby

2 augustus:

Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen
    Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby

3 augustus:

4 augustus:

DinEll8 - 27 jaar - 2e baby

5 augustus:

Veertje22 - 30 jaar - 3e baby
    Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje
    Floortje86 - 35 jaar - 2e baby

6 augustus:

7 augustus:
    Mangoeste - 2e kindje

8 augustus:

Din - 28 jaar - 1e kindje
    Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje
    Angel02- 43 jaar - 2e kindje
    Nananie - 34 jaar - 5e kindje

9 augustus:

Zuri - 33 jaar - 3e kindje

10 augustus:

bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje

11 augustus:

12 augustus:

13 augustus:

14 augustus:
    Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen
    15 augustus:

Afspraken:

December

02 - angel02-intake verloskundige
    09 - XMamaMX - intake verloskundige
    09- angel02 - eerste echo
    09 - jaimpiej - eerste echo
    13 - Siementje - eerste echo
    14 - Sannetijd - eerste echo + intake
    15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling
    15 - Angel02 - afspraak vk
    20 - Veertje22 - eerste echo + intake
    21- Butterfly36 - eerste echo 7+4
    22 - Chailou - eerste echo
    22 - XMamaMX - eerste echo
    28 - Zuri - echo
    29 - bonnie1 - eerste echo
    29 - Nananie - eerste echo
    29 - Stacey4 - eerste echo + intake

Januari:
    03 - Mangoeste - eerste echo
    10 - XMamaMX - Termijnecho
    10 - Veertje22 - NIPT afname
    21 - Zuri - termijnecho
    29 - jaimpiej - geslachtsbepaling

Sterretjes
    ☆Nino12
    ☆ xxKimm

Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.

Lska vindt dit leuk.
  17. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja nog steeds bloed. Geen slijm meer maar wel vers helder bloed..heel dun, waterig

18. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

super lief dat jullie naar me vragen haha.

het is eigenlijk alleen maar ingewikkelder geworden. Er is geen sprake van een miskraam (nog niet) bloed kan ze niet verklaren maar ze vond het bloed er wel als een miskraam bloeding uit zien (alle foto’s laten zien). Ze zei ook dat ze niet begreep waarom de echo nu werd ingepland omdat ze bang is dat ze niks kan zien maar toen zei ze wel dat ze kan zien of de miskraam al gebeurt is. Dat is dus niet zo. Bij een niet zwangere vrouw heb je altijd een lijntje lopen die helemaal doorloopt, dan hangt er geen slijmprop aan het einde. Bij mij hangt die slijmprop er wel, waar het vruchtje zich innestelt. Die was groot en duidelijk aanwezig. Ze zegt ik kan alleen nu niet zien of het vruchtje er nog zit want het is te klein en met die wetenschap zegt zij “het kan nog steeds twee kanten op gaan”. Heel bizar allemaal… het levert me alleen maar stress op want ik bloed nog steeds en in mn lijf voel ik van alles gebeuren. Hoe kan die bloeding nou komen? Ik snap het gewoon niet.. heel veel speculaties “kan het een tweeling zijn geweest” etc. Ik weet het niet… ik moet nu 8 hele dagen wachten… echt killing.

Ik hoop of dat ik het eerder al verloren ben of dat het stopt met bloeden dan kan ik weer hoop hebben…

19. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat super lief meid dat je mij hier komt feliciteren!! ❤️❤️❤️

20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja daar kan je helaas weinig mee, maar bevestigd wel wat je zelf ook al constateerde met oplopende testen. Helaas kan je niet anders dan afwachten inderdaad. Ik vond dit vorige maand echt ongelooflijk zwaar. In mijn hoofd was het een miskraam en dan toch die onzekerheid van misschien leeft er toch nog iets... Geen leuke periode die je nu ingaat.

xxKimm vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina