❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen 15 augustus: Afspraken: December 02 - angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 15 - Angel02 - afspraak vk 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 28 - Zuri - echo 29 - bonnie1 - eerste echo 29 - Nananie - eerste echo 29 - Stacey4 - eerste echo + intake Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - Veertje22 - NIPT afname 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Sterretjes ☆Nino12 ☆ xxKimm Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Het is echt killing… sommige om me heen zeggen nu dat het een twin had kunnen zijn maar zou je daar later nog achter kunnen komen?
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen 15 augustus: Afspraken: December 02 - angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 15 - Angel02 - afspraak vk 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 27 - Knorretje94- eerste echo + intake 28 - Zuri - echo 29 - bonnie1 - eerste echo 29 - Nananie - eerste echo 29 - Stacey4 - eerste echo + intake Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - Veertje22 - NIPT afname 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Sterretjes ☆Nino12 ☆ xxKimm Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Bij m'n zoon was er nog een 2e placenta aanwezig, maar dat kindje was ongeveer 7w geworden (toen bloedde ik). Ik twijfel het of je het zo vroeg nog gaat zien straks. Ik vind het wel ernstig dat ik uit eigen ervaring op al je vragen kan antwoorden. Voor elk scenario heb ik het antwoord ervaren
Ohhh nooo wat een onzekerheid zeg! Ik snap heel erg dat dit je stress oplevert. Ik ga voor je duimen lieverd, wie weet gebeurt er een wonder!!
Jeetje nu weet je eigenlijk nog niet veel .heb je nog steeds de onzekerheid. Kunnen ze geen hcg prikken zeg maar . Ik ga voor je duimen dat ze over 8 dagen iets moois gaan zien ❤hoe gaat het bloeden nu
Ik heb net gekeken.. het is wel echt nog helderrood verlies maar veel minder. Geen slijmerige donkerrode slierten meer. Zou bijna een foto meesturen maar dat is niet echt gepast hier. Ik zal hier verder ook geen info meer delen want ik vind dat dit een happy place moet zijn voor jullie en niet voor mijn onzekere duistere drama. Ik heb een topic onder de “miskramen” open staan.. ik zal daar vanaf nu alles delen. Dan kan de vreugde hier weer terecht door Mocht het toch positief nieuws zijn, wat ik niet verwacht dan meld ik me weer. Ik wil duizend hartjes neerzetten maar die staat niet tussen de emoticons.. flauw. Maar duizend maal liefde voor jullie en bedankt dat ik er zo openlijk over mocht praten! Geniet van de zwangerschap en alle echo’s die eraan komen! Lovelovelove
Ik ga zo pcr test doen. Afgelopen week met meerdere mensen in contact geweest die nu allemaal corona hebben en ik voel me sinds gister ook rot. Erg verkouden, keelpijn, koorts... hoop maar dat het niet van invloed is op de zwangerschap vind het echt heel naar ik heb al eens corona gehad en vaccin dus hoop dat ik goed beschermd ben
Bloed is niet altijd een miskraam hé. Ik ga voor je duimen .heb je al een test gedaan . @Zuri succes ik ga duimen dat je het niet hebt .anders even je vk bellen voor informatie.
Laat de testen is zien als je wil? Bloed wil inderdaad nog niks zeggen… vaak weet je het zelf wel het beste maar ik hou nog hoop!
Helder rood of bruin/roze? Bij mijn eerste had ik ook bloedverlies met 6 weken. Was door de gevoeligheid van de baarmoeder i.c.m. moeilijke stoelgang. Dus het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn. Hopelijk stopt het snel.
Ik durf hier met al dat slechte nieuws bijna niet meer over mijn test te beginnen. Ik heb zojuist een wekentest gedaan en die gaf 3+ aan Gisteren was ik 5 weken zwanger. Zou ik dan toch al verder zijn dan ik denk? Of gewoon heel veel hcg aanmaken. Ik ben nog niet misselijk, minimaal gevoelige borsten. Ik voel me wel vol, heb minder eetlust. Sinds gisteren lichte buikkramp (rond NOD ook last van gehad, maar anders), dus misschien gaat het ook hier wel mis. Hoop het niet.
Het zijn indicaties op zon test geen exacte wetenschap dus als je zeker bent van je eisprong dan heb je indd meer hcg dan waarop zo'n test is ingesteld. Misschien wel tweeling