Met die geur zou je kunnen uittesten wat erger is: een nieuwe fles of oude fles. Ik had bij de vorige zwangerschap sochtends het meeste last van misselijkheid terwijl die urine juist de meeste hcg bevat dus die wilde ik sowieso opvangen. Uitgetest en de geur van verse flessen waren voor mij veel erger dus ik gooide de ochtendurine in de fles van de dag ervoor. Daarna pakte ik een nieuwe fles voor de volgende 24uur. Een vriendin had het omgekeerde dus zij pakte elke ochtend een nieuwe fles.
Gelukkig geen corona! Niet dat ik daardoor minder ziek ben helaas. Heb het goed te pakken maar wel fijn dat de kids lekker naar school kunnen blijven gaan.
sorry heel stiekem lees ik nog een beetje mee omdat ik gewoon heel benieuwd ben hoe het allemaal met jullie is! Maar vandaag zei de verloskundige tegen mij dat ze bizar veel miskramen zien in de COVID periode….mogelijk dat dat er wel iets mee te maken heeft
Oh dat is bijzonder inderdaad. En dan bij vrouwen die corona krijgen, gehad hebben, gevaccineerd zijn of juist niet gevaccineerd? Of had ze daar niets over gezegd?
Bij vrouwen die Corona hebben gehad of misschien hebben doorgemaakt zonder dat ze het wisten. Vaccineren rade ze wel echt aan. Mijn verhaal is ook nog wat ingewikkelder geworden want ik heb vandaag een echo gehad en er was nog een embryo alleen nog geen hartslag! Dit kan nog komen dus volgende week donderdag weer terug.
Wat een verrassing tijdens de echo. Zal voor je duimen dat er volgende week een hartje te zien is. Zwanger worden en zijn is sowieso een spannende tijd, maar al die corona-perikelen maken het er niet leuker op. Zijn jullie van plan om de booster-vaccinatie te halen? Ik heb de eerste 2 prikken wel al gehad voordat ik zwanger raakte, maar twijfel een beetje over de booster en wat dan de beste timing daarvoor is...
Jij moet doen wat goed voelt. Laat je niet dwingen in ieder geval. Je weet zelf wat het beste is. Ik ben nog helemaal niet gevaccineerd en dat wil ik zeker zo houden totdat ik een gezond kindje in mn handen heb
Hier helaas vanaf week 5+0 al behoorlijk misselijk. (Bij m'n vorige zwangerschap begon het ook in de vijfde week en hield tot 17 weken aan). Nog meer mensen last van misselijkheid? Zie echt op tegen komende weken, maar aan de andere kant mag ik ook niet klagen zolang alles verder nog goed lijkt te gaan..
@Nino12 wow! Wat een verrassing zal dit voor jullie zijn geweest!! Ik ga duimen draaien! ❤ Voor de meiden die twijfelen of meer informatie willen over het vaccineren tijdens de zwangerschap kunnen naar deze link gaan en dan op het laatste woord 'zwangerschap' klikken in de eerste alinea. Ik heb deze pdf gemaakt voor Zorgkaart Nederland en het RIVM (ik ben grafisch ontwerper). Misschien helpt dit in jullie keuze .
Ik kwam het document ook uitgeprint tegen in het ziekenhuis afgelopen zondag. Het blijft gek en leuk om je eigen werk te zien liggen in het 'wild' hihi .