Hé @Nino12 wat bijzonder dat je kindje nog in je buik zit. Heb je veel bloedverlies gehad? Hoe is dat verlopen? Wat spannend van die miskramen door misschien Corona. Ga je toch haast zelf isolatie overwegen haha! Hier wel gevaccineerd maar ken genoeg mensen die alsnog ziek worden. Dus ik wil die booster prik ook wel maar duurt nog ff denk ik!
Goedemorgen dames Lekker geslapen iedereen .ik droom de laatste dagen over testen en testen haha . Vanmorgen weer even getest. En hij loopt mooi op❤
Anders wordt je even een partij misselijk wakker hihi. Zou t hartje zijn gaan kloppen? ❤️ Hoop zo dat het goed zit daar binnen bij ons allemaal!!!
Mijn griep onderdrukt al het andere volgens mij, heb vrij weinig kwaaltjes de afgelopen dagen alleen zere tepels. Had helemaal geregeld dat m'n man m'n zoon kon ophalen van de peutergroep, zodat ik alleen beide zou moeten wegbrengen en dan m'n bed in. Is de juf ziek had alle buren al geappt of hij kan komen spelen maar alle kids zijn ziek. Dus nu met zoon thuis. Was m'n zoon z'n persoonlijke drama hoor. "Nu kan ik helemaal met niemand spelen!!!" Ja joh met je moeder alleen is ook hel. Ik moet zo een hele grote treinbaan bouwen van hem. Hopelijk is hij daarna de hele ochtend zoet met zichzelf. dochter om 12u uit. Als ze met z'n 2 zijn gaat het meestal gemakkelijker.
Hier maken de oude kwaaltjes plek voor nieuwe kwaaltjes. Het weeïge gevoel trekt meer naar de achtergrond en mijn tepels beginnen me een partijtje zeer te doen!! Ik heb dit nog nooit zo ervaren. Ook lijkt het alsof ik weer in de pubertijd zit. Heel mijn gezicht zit onder de pukkeltjes .
Morning!! Moest even terug lezen. Wat betreft het vaccineren...ik heb de eerste prik gehad voordat ik zwanger was en mort nu de tweede prik maar ik zit nog zo erg in de twijfel. Nino: wat spannend!!!! Hopen op een mooie kloppend hartje straks. Kwaaltjes: hier nog steeds niks bijzonders. Nog geen misselijkheid enz. Zou zo denken dat ik niet zwanger ben hahaha. De eetlust die eerst 0.0 was, gaat nu wel de goede kant op. Mn chagrijnige buien zijn ook een heel stuk minder. Nog precies 3 weken voor de eerste echo. Kan niet wachten!! Hoe is het met jullie?
het begon vrijdag met afvegen s avonds tot zaterdag avond was het wel een stuk erger dat ik maandverband nodig had. Helder rood en alleen vrijdag een klein beetje kramp gehad. Vanaf zaterdag avond was het weer rustiger met alleen bloed bij afvegen en heel af en toe een drupje in m’n inlegkruisje. Vanmorgen wakker geworden en geen bloed meer gezien.
Lees in ander topic dat de embryo op 6+4 is geschat. Echt wel heel spannend dus hoor... je zit precies op de grens dat het hartje echt moet kloppen. Zou bijna zeggen was je maar een week minder ver of week verder dan wist je tenminste zeker dat je nog grote kans hebt op, of helemaal geen kans. Dit is zenuwslopend pfff. Nou nog even een weekje bikkelen... bloedverlies klinkt indd wel heel minimaal hoor, maargoed de embryo zit er ook nog dus dat klopt dan ook wel.
Lijkt haast eerder of er gewoon een adertje is gaan bloeden? Omdat je ook geen krampen had en niet echt stolsels? Ik heb wel goede hoop hoor! Hoe ver meette de verloskundige je volgens je echo? En klopte dat met je eigen berekeningen?
@Veertje22 het was allemaal vrij lastig omdat m’n baarmoeder schijnbaar ver naar achteren ligt. Met de inwendige echo moest ze het ook even goed in positie krijgen maar toen kwam het eigenlijk meteen in beeld. Zou 6+1 zijn die dag maar de embryo werd gemeten op 6+4. Dat vond de verloskundige ook wel bijzonder. Ik weet gewoon niet wat ik nu moet denken. Dit is echt een emotionele rollercoaster
Herkenbaar! Mijn bloed was vanochtend ook gestopt! Ik super blij… begin ik nu weer meer te bloeden en nu heb ik ook echt maandverband nodig. De echo van vrijdag heb ik naar maandag laten zetten want ik hoop dan meer duidelijkheid te hebben. Morgen ben ik vijf weken. Ondanks dat ik geen krampen heb en oplopende testen heb ik er weinig vertrouwen in. Wel fijn dat bij jou het bloeden is gestopt. Dat het vruchtje groter is dan je zelf dacht is ook een positief teken vind ik.
Oh meid wat super vervelend…. Verstandig om het even later te zetten zodat je op dat moment dan hopelijk meer weet (hoe graag je het ook meteen wilt weten) ja ik begrijp er niks meer van ben echt een beetje in de war
Gefeliciteerd dames! ik mag mij toevoegen hier Maandag positieve test volgens eigen berekening 8 augustus uitgerekend en 24 december de eerste echo leuk voor de feestdagen maar zo verrekte spannend
Vergeet er bij te zetten dat ik 42 ben en dit het derde kindje gaat worden voor mij en 1e voor mijn vriend ☺️ Ik heb een zoon van 14 en dochtertje van bijna 7 samen met mijn ex man Als alles goed blijft gaan zit er tussen alle Kids 7 jaar
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen 15 augustus: Afspraken: December 02 - angel02-intake verloskundige 09 - XMamaMX - intake verloskundige 09- angel02 - eerste echo 09 - jaimpiej - eerste echo 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 15 - Zuri - eerste echo bij gyn, locatie bepaling 15 - Angel02 - afspraak vk 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 24 - Delena - eerste echo 28 - Zuri - echo 29 - bonnie1 - eerste echo 29 - Nananie - eerste echo 29 - Stacey4 - eerste echo + intake Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - Veertje22 - NIPT afname 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Sterretjes ☆Nino12 ☆ xxKimm Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.[/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.