Ik ben nu overgedragen aan het ziekenhuis dus die echo bij de vk komt te vervallen maar maandagochtend vroeg moet ik meteen bloed prikken en daarna word ik gebeld om diezelfde middag nog voor een echo te komen..
Echt vreselijk. Gun het iemand. Ben emotioneel helemaal uitgeput. Maandag word ik gebeld voor die dag een echo weer te doen
Wat heftig @xxKimm mawr als je HCG ruim 700 is het logisch dat er nog niks te zien is. Was het bij @Din niet zo dat ze hadden gezegd/wij opgezocht dat vanaf 1500 een vruchtzakje zichtbaar zou moeten zijn?
Ik heb geen idee eigenlijk.. de echoscopiste zei ik kan er niks zinnigs over zeggen maar met 5+1 zou je wat moeten kunnen zien maar ze zei als je innesteling later is dan ben je nog onder de 5 weken misschien zelfs.. maar dan denk ik.. wat is dat andere rondje dan?
Dit klinkt allemaal wel heel naar zeg... ik hoop dat ze maandag eindelijk wat zien zitten ergens. Dit is gewoon echt killing. Je kunt beter weten dat het helemaal niet goed zit dan in deze vaagheid zitten waar je totaal niet weet wat je te wachten staat
Ja wanneer testte je voor t eerst positief? En hoe zag die test eruit? Als je pas 4 weken bent dan klopt het wel wat meer…. kan dat andere rondje niet van alles zijn? Vocht? Een onschuldige cyste,… Ik heb er ook geen verstand van..
@xxKimm jeetje wat een onzekerheid. Wat moeten jullie gevoelens op en neer gaan. Sterkte. Ik blijf duimen voor jullie dat het toch goed zit. ❤
Dat is waarschijnlijk het gele lichaampje! Dus het zakje waar het eitje in heeft gezeten vóór de eisprong. Bij mij zagen ze dat ook in het ziekenhuis. De laatste gynaecoloog die ik had zei: "als je dat niet zou hebben zou het niet kloppen".
Echt? Maar dat zou dan de echoscopiste en de gynaecoloog toch beide gezien moeten hebben? Het was 1cm groot..
Vandaag onder het eten: Dochter: gaan jullie morgen testen? Ik: nee *gastouder* heeft geen corona dus dat lijkt me niet nodig Dochter: Ik bedoel om te zien of er een baby in je buik zit. Ik: hoe kom je daar nou ineens bij?? Dochter: omdat je in die blauwe flessen je plas doet Kind wordt officiëel te slim echt totaal niet zoals gepland want m'n man was niet eens thuis maargoed, mijn oudste weet nu dat ik denk dat er een baby in m'n buik zit
Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Jouw testje van vandaag had ik voor ik 5w was. Voor 5w is er sowieso weinig te zien. Ik duim mee
Oh meisie, wat zal jij een spanning hebben Hopelijk krijg je heel snel duidelijkheid met een nieuwe echo ❤
@xxKimm dat de echoscopist en de gynaecoloog dat niet hebben gezegd trouwens, niet dat van die 1cm. Het gele lichaam kan namelijk nog best groot blijven en goed zichtbaar zijn! Ik hoop zo dat je de volgende keer meer duidelijkheid krijgt. Dit is niks, die onzekerheid