Echt hé zit ook de hele tijd te denken hoe zou het gaan☺ dat vind ik zo mooi aan onze groep .dat we zo met elkaar meeleven❤
Ja na het lege vruchtzakje in maart met 7+3 was er bij ons zoveel onrust. Gelukkig was er een verloskundige welwillend en wilde een vroege echo maken. Het ziekenhuis wilde het echt niet eerder doen dan met 7+1.. Nu woensdag weer naar het ziekenhuis. Spannend allemaal hoor!!
Wat fijn dat je toch een vk hebt gevonden die wel een echo wilde maken helemaal na een leeg vruchtzakje.onze doet dat ook. Ik ga voor je duimen voor weer een goede echo woensdag. ❤
Duurt weer lang bij @xxKimm Welkom @ourbigdream fijn dat je nu een kloppend hartje hebt gezien!! Hier precies andersom verloskundige plant echo met 9w en niet eerder, ongeacht voorgeschiedenis. Gelukkig loop ik nu bij de gyn en mag ik met 6w al.
Ja duurt idd lang bij @xxKimm hopelijk gaat alles goed! En ben heel benieuwd naar @Siementje of het er 1 of 2 zijn
Hopelijk is het Goed gegaan inderdaad duurt erg lang met @xxKimm . En weet jij al iets meer @Mangoeste .☺ Inderdaad @Veertje22 zou wel een grote verrassing zijn opeens 2