Ik maak me beetje zorgen om @xxKimm hopelijk is alles "goed" en lig je niet op de operatietafel ofzo. Brrr duimen draaien
Nee dat had ik ook vaak met vroege echo’s, wat minder ver dan ik dacht maar dat stelde zich altijd bij tijdens de termijnecho. Had jij (en anderen) eigenlijk een inwendige echo of via buik?
2 dagen terug is niks. Je moet je zorgen gaan maken bij meer dan een week, als je zeker weet dat dat niet kan.
Eens. Een bevruchting is sowieso lang niet altijd de dag van ovulatie. Die kan zomaar een dag of zelfs 2-3 later nog hebben plaatsgevonden
Vind het ook geen punt, maar las dat ze bij mijn VK straks eerst uitwending gaan doen terwilj ik zoiets heb van: doe gewoon die inwendige, altijd beter zicht
Jaa onze verloskundige doet dus pas vanaf 9w en dan alles uitwendig. De eerste echo die ik de vorige keer had.... denk als jullie zeggen dat het wat is prima, ik zie er niks in had serieus nog nooit zo'n slechte 9w echo gezien. Btw achteraf was dit dus wel een ding, want kindje bleek een enorme achterstand te hebben van zo'n 10d maar dat signaleerde ze niet vanwege dat slechte beeld... toen zeiden ze o ja we zien zo weinig dus kan net gedraaid liggen. Nou dat was dus niet...