Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Precies wat jij zegt heb ik ook... 's Ochtends niks doen ! Met wakker worden gaat het goed. Maar na een half uur begint de ellende! Pas eind van de middag voel ik me weer oke

2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Nou indd dus... wakker worden gaat en dan slaat het toe.

Ik heb net alles eruit gegooid en dat lucht toch wel heel erg op haha.... :rolleyes:

Had nog suprimal liggen die heb in ieder geval ingenomen. M'n man speelt morgen maar voor taxi want dit gaat het voor mij toch niet worden met medicatie mag ik niet rijden en zonder zit ik kotsend achter het stuur :|:roflmao:

3. Sannetijd

Sannetijd Actief lid

12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    Ik heb nul tips voor je, werk is voor mij momenteel echt overleven. Ik werk in de zorg en doe dus ook avonddiensten… pure hel! Misselijk, pijn in m’n rug, super moe! Maar je moet ‘aan’ blijven staan.:cry: En ik werk met allemaal vrouwen dus een kwestie van tijd voor ze erachter komen dat ik niet zomaar ‘ziek’ ben. :roflmao: Heb me voor deze week ook ziek gemeld, even bijkomen en na deze week zien we wel weer…

4. Rosan89

Rosan89 Actief lid

28 mrt 2020
    324
    230
    43
    @xxKimm ; Wat een nachtmerrie zo zeg :( Ik had je graag meer duidelijkheid gegund, met welke uitkomst dan ook. Natuurlijk hoop ik heel hard dat je woensdag alsnog goed nieuws krijgt, maar vooral eindelijk duidelijkheid!
    Bijna niet te doen om een keuze te maken tussen de behandelingen, als je niet weet wat er speelt. Veel sterkte!

Wat vervelend voor alle misselijke dames. Geen tips vanaf hier. Ik weet wel nog van de vorige keren dat ik inderdaad ‘s Ochtends ook zo rustig mogelijk moest doen en dan ging het goed.
    Nu nog nergens last van. En hoe k*t ook, ik hoop zóo hard dat ik de komende dagen ook last krijg van misselijkheid :| :roflmao: Misschien dat dat mij iets gerust gaat stellen (al weet ik dat dat ook niets zegt hoor).

xxKimm vindt dit leuk.
  5. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook, gewoon geen misselijkheid, begin t echt somber in te zien…. :( zucht

6. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Je weet dat je zwanger bent als..

Je je man om half twaalf savonds voor een waterijsje naar het tankstation stuurt.. "anders kan ik niet slapen!"

En.. je vervolgens over borstverkleining droomt :p

Lynx, angel02 en Zuri vinden dit leuk.
  7. Delena79

Delena79 Lid

29 okt 2020
    40
    35
    18
    Vrouw
    Spannend! Veel plezier vanavond

8. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Alleen omdat je niet misselijk bent? Maar zijn zoveel vrouwen niet misselijk toch. Dat hoeft niet per se als kwaaltje te komen en je had wel andere kwaaltjes. Zou zeggen wees gezegend ermee. Ik had het graag een 4e keer anders meegemaakt maar helaas :roflmao:

Delena79 vindt dit leuk.
  9. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Ik was in week 4 en 5 ook enorm misselijk met overgeven. Ik heb toen Suprimal gekregen en dat werkte fantastisch. Het gekke is, ik ben vandaag 7 weken en ben nog wel misselijk maar hoef niet meer over te geven. Je gaat je dan meteen zorgen maken of alles nog wel goed gaat daar beneden :eek:

Zuri vindt dit leuk.
  10. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Omdat ik al vaak zwanger ben geweest en altijd was ik misselijk vanaf deze termijn. Ik voel nu gewoon niks.

11. AliceinW

Ik ben ook niet zo veel misselijk als de andere dames. 1x per 3 dagen ofzo is het erger dan de andere dagen. Verder eerder een zweem ervan. Het is idd zeker niet standaard, om zo misselijk te zijn :)

Ik heb andere symptomen. Zoals onwijs zere borsten en vermoeid zijn. Maar zelfs geen symptomen kan perfect. Iedereen en elke zwangerschap is anders :)

12. XMamaMX

XMamaMX Actief lid

26 jan 2019
    232
    328
    63
    Vrouw
    Inderdaad, ieder zwangerschap is anders! Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik echt 0 klachten!! Viel alleen 's avonds na het eten in slaap, dat was het enige.

Veel of weinig klachten, pas na een kloppend hartje zullen wij allemaal wat meer gerustgesteld zijn. Ik zou zeggen: geniet van het NIET misselijk zijn :roflmao:

Lynx en AliceinW vinden dit leuk.
  13. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    @xxKimm nog steeds die onzekerheid, pfff. Ik hoop dat woensdag er meer duidelijkheid is.

14. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    Ik heb weinig kwaaltjes. Vorige zwangerschappen ook heel beperkt, buiten maagzuur op het einde bij de eerste. Soms heb in een misselijk gevoel in de ochtend, tot ik dan iets klein eet. Ook al weet ik dat kwaaltjes niet nodig zijn, maakt het me toch onzeker o_O
    Nog 15d tot eerste echo

AliceinW vindt dit leuk.
  15. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Oke dan snap ik je zorgen beter indd ♡

16. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Je hebt wel andere kwaaltjes toch .en niet iedereen heeft kwaaltjes . Ik denk dat zolang je geen krampen hebt of bloed . Je je geen zorgen hoeft te maken . War zijn je andere kinderen .allemaal jongens of meisjes .

17. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik werk zelf niet .heb een wia uitkering.
    Heb je dit ook gehad bij je eerdere zwangerschappen.

18. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Ondanks een kloppend hartje vorige week dinsdag, slaat nu toch de onzekerheid toe voor de echo morgenochtend.. pfff ben blij als het morgen is! :oops:

Nananie, angel02, Delena79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    #1179 Veertje22, 14 dec 2021
    Laatst bewerkt: 14 dec 2021
    Ik heb hier en daar lichte kwaaltjes maar niet mega duidelijk. Had bij deze zwangerschap niet eens de gebruikelijke innestellingskrampen dus een verrassing toen ik positief testte. Heb nog maar weinig dingen gevoeld,.. Terwijl bij m’n jongens ik vrij snel misselijk en moe enz was, dat is wat ik zeg maar "gewend" ben, dus ik voel mij nu totaal niet zwanger...

Mijn kindjes waren dus allemaal jongens :)

Zit vandaag gewoon niet zo goed in m’n vel,.. dan sla ik door in die onzekerheid Pffft sorry meiden

Zuri vindt dit leuk.
  20. AliceinW

Geen sorry nodig. Ik heb de hele zondag lopen huilen. Soms zijn er van die dagen... *knuffel*

Veertje22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina