Precies wat jij zegt heb ik ook... 's Ochtends niks doen ! Met wakker worden gaat het goed. Maar na een half uur begint de ellende! Pas eind van de middag voel ik me weer oke
Nou indd dus... wakker worden gaat en dan slaat het toe. Ik heb net alles eruit gegooid en dat lucht toch wel heel erg op haha.... Had nog suprimal liggen die heb in ieder geval ingenomen. M'n man speelt morgen maar voor taxi want dit gaat het voor mij toch niet worden met medicatie mag ik niet rijden en zonder zit ik kotsend achter het stuur
Ik heb nul tips voor je, werk is voor mij momenteel echt overleven. Ik werk in de zorg en doe dus ook avonddiensten… pure hel! Misselijk, pijn in m’n rug, super moe! Maar je moet ‘aan’ blijven staan. En ik werk met allemaal vrouwen dus een kwestie van tijd voor ze erachter komen dat ik niet zomaar ‘ziek’ ben. Heb me voor deze week ook ziek gemeld, even bijkomen en na deze week zien we wel weer…
@xxKimm ; Wat een nachtmerrie zo zeg Ik had je graag meer duidelijkheid gegund, met welke uitkomst dan ook. Natuurlijk hoop ik heel hard dat je woensdag alsnog goed nieuws krijgt, maar vooral eindelijk duidelijkheid! Bijna niet te doen om een keuze te maken tussen de behandelingen, als je niet weet wat er speelt. Veel sterkte! Wat vervelend voor alle misselijke dames. Geen tips vanaf hier. Ik weet wel nog van de vorige keren dat ik inderdaad ‘s Ochtends ook zo rustig mogelijk moest doen en dan ging het goed. Nu nog nergens last van. En hoe k*t ook, ik hoop zóo hard dat ik de komende dagen ook last krijg van misselijkheid Misschien dat dat mij iets gerust gaat stellen (al weet ik dat dat ook niets zegt hoor).
Je weet dat je zwanger bent als.. Je je man om half twaalf savonds voor een waterijsje naar het tankstation stuurt.. "anders kan ik niet slapen!" En.. je vervolgens over borstverkleining droomt
Alleen omdat je niet misselijk bent? Maar zijn zoveel vrouwen niet misselijk toch. Dat hoeft niet per se als kwaaltje te komen en je had wel andere kwaaltjes. Zou zeggen wees gezegend ermee. Ik had het graag een 4e keer anders meegemaakt maar helaas
Ik was in week 4 en 5 ook enorm misselijk met overgeven. Ik heb toen Suprimal gekregen en dat werkte fantastisch. Het gekke is, ik ben vandaag 7 weken en ben nog wel misselijk maar hoef niet meer over te geven. Je gaat je dan meteen zorgen maken of alles nog wel goed gaat daar beneden
Omdat ik al vaak zwanger ben geweest en altijd was ik misselijk vanaf deze termijn. Ik voel nu gewoon niks.
Ik ben ook niet zo veel misselijk als de andere dames. 1x per 3 dagen ofzo is het erger dan de andere dagen. Verder eerder een zweem ervan. Het is idd zeker niet standaard, om zo misselijk te zijn Ik heb andere symptomen. Zoals onwijs zere borsten en vermoeid zijn. Maar zelfs geen symptomen kan perfect. Iedereen en elke zwangerschap is anders
Inderdaad, ieder zwangerschap is anders! Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik echt 0 klachten!! Viel alleen 's avonds na het eten in slaap, dat was het enige. Veel of weinig klachten, pas na een kloppend hartje zullen wij allemaal wat meer gerustgesteld zijn. Ik zou zeggen: geniet van het NIET misselijk zijn
Ik heb weinig kwaaltjes. Vorige zwangerschappen ook heel beperkt, buiten maagzuur op het einde bij de eerste. Soms heb in een misselijk gevoel in de ochtend, tot ik dan iets klein eet. Ook al weet ik dat kwaaltjes niet nodig zijn, maakt het me toch onzeker Nog 15d tot eerste echo
Je hebt wel andere kwaaltjes toch .en niet iedereen heeft kwaaltjes . Ik denk dat zolang je geen krampen hebt of bloed . Je je geen zorgen hoeft te maken . War zijn je andere kinderen .allemaal jongens of meisjes .
Ondanks een kloppend hartje vorige week dinsdag, slaat nu toch de onzekerheid toe voor de echo morgenochtend.. pfff ben blij als het morgen is!
Ik heb hier en daar lichte kwaaltjes maar niet mega duidelijk. Had bij deze zwangerschap niet eens de gebruikelijke innestellingskrampen dus een verrassing toen ik positief testte. Heb nog maar weinig dingen gevoeld,.. Terwijl bij m’n jongens ik vrij snel misselijk en moe enz was, dat is wat ik zeg maar "gewend" ben, dus ik voel mij nu totaal niet zwanger... Mijn kindjes waren dus allemaal jongens Zit vandaag gewoon niet zo goed in m’n vel,.. dan sla ik door in die onzekerheid Pffft sorry meiden