Wow wat super fijn zeg en gefeliciteerd ❤ wat moet dit een goed gevoel geven . @ourbigdream snap je gevoel heel goed hoor .ik ga duimen voor een mooie echo❤ @Stacey4 Jeetje wat vervelend voor je dochter dat ze dit heeft en ze niks kunnen onderzoeken .je zou toch denken dat dat zou kunnen.
Ja dat hoop ik wel .of dat er ieder geval iets veranderd is ten opzichte van vorige week☺ . Baal er best van dat ik zo 'n verschillende cyclus heb zeg maar .alle apps rekenen van de laatste menstruatiedatum.
Mooie echo! De opluchting na het zien van een hartje is toch altijd groot. Hopelijk is de misselijkheid snel beetje beter met de medicatie
Zojuist een echo gehad. Ik zou vandaag 7+1 zijn en het kindje is gemeten op 6+4. Het vruchtzakje is helaas te klein voor mijn termijn. Dit is zorgwekkend en ik moet volgende week terugkomen. Ik heb eerlijk gevraagd aan de arts wat onze kansen zijn. Ze zei dat het een risico zwangerschap is wat vaker fout gaat dan goed. Ik ga dus van het ergste uit... Ook omdat mijn zwangerschapsklachten minder zijn. Het hartje klopte stevig en heb ik zelfs even mogen horen... Ze gaf aan dat de kleine een vechter is. Ik hoop het.....
Oh.. dat is denk ik niet wat je wilde horen.. damn.. ik ga heel hard duimen dat je kleintje doorbikkelt en je volgende week wel geruststellend nieuws hebt!
Oh Jeetje wat een triest nieuws . Het hartje klopt dus goed .kan het niet zijn dat je minder ver bent .ik ga hard duimen dat het volgende week wel bij je termijn past .
Jeetje wat een rare reactie want ik heb 2 keer meegemaakt dat ik minder ver was (4 dagen ook) bij mijn vroege echo en ik hoor dit ook heel vaak om mij heen. Dat dat komt omdat het nog zo klein is en moeilijk te meten. Bij de termijnecho was dit weer keurig. Ik zou mij echt geen zorgen maken. edit: enige wat ik idd wel zie dat het vruchtzakje er inderdaad klein uitziet, dit was bij mij toen niet zo….
Ze heeft ook een tp gehad he, dan weet je exact hoe ver ze moet zijn. Als ze vorige week precies op termijn was en nu niet meer en da zo'n kleine vruchtzakje snap ik de zorgen wel. Ik vind er wel wat voor te zeggen dat je geen valse hoop wil geven, dan komt de klap alleen maar nóg veel harder aan als het misgaat.
Klopt, ik heb een terugplaatsing gehad (IVF gedaan) dus weet precies hoever ik ben. Ik hoop op een wonder...
Ook ik wil zeker geen valse hoop geven. Maar wel meeduimen voor een wonder en je mental support vibes sturen xx
Jeetje wat naar!!! Dus als ik het goed begrijp loopt het kleintje 4 dagen achter op groei? Ondanks het een tp is, zijn die 4 dagen toch niet gelijk alarmerend? Bij een "natuurlijke" zwangerschap is een 4 dagen achterstand toch ook niet gelijk alarmerend of zeg ik nu iets heel raars? Ik weet het niet hé. Vooralsnog, echt heel naar zo en ik hoop dat je volgende week beter nieuws hebt. Wel fijn dat je het hartje heb mogen horen
Ze zei niet zoveel over de achterstand. Wel over het feit dat het vruchtzakje te klein is voor mijn termijn, ze zag dit liever dubbel zoveel. Ik zag op deze echo wel een dooierzak en die zag ik vorige week niet. Ik ben me al rot aan het googelen en lees echt diverse verhalen. Het kan denk ik echt beide kanten op. Dit wordt een laaange week...