Ja ik snap dat het een tp was maar ondanks ik geen tp had toen ik dit meemaakte wist ik heel zeker wanneer m’n eisprong was. Dmv ovulatietesten en tempen. Ik was 4 dagen minder ver maar dit was gewoon omdat het nog zo klein was, bij de termijnecho klopte de datum weer. Dus ik wil geen valse hoop geven, maar alleen 4 dagen minder ver hoeft niet het einde te zijn…. Maar wat ik nu begrijp is dat het vooral om het kleine vruchtzakje gaat, daar heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik niks over zeggen idd… we duimen!
@ourbigdream wat zenuwslopend zeg! Ik hoop voor jou dat dat kleine vechtertje blijft vechten! Dikke knuffel!!
Hoi meisjes even een update; wij komen net uit het ziekenhuis en ik wil het haast van de daken schreeuwen (niet nu enthousiast reageren want het is eigenlijk slecht nieuws) het is toch een bbz. Heel kut maar heel blij dat het hoge woord eruit is. Sterker nog, ze gingen twijfelen of er toch niet iets in mn verdikte slijmvlies zat, helemaal gestoord werd ik en ik wilde meteen een gyn spreken. Mijn hcg waardes waren nog niet binnen en de gyn twijfelde nog net zo hard ook, jeeeeeemig. op het moment van verlaten en een belafspraak hebben gemaakt krijgen ze ineens die waardes binnen. Wat denk je? van 1315 naar 293! Ze hebben me naar huis gestuurd en gaan vrijdag weer mn hcg waardes prikken maar willen geen behandeling in zetten omdat ze er van overtuigd zijn dat mn lijf het zelf gaat opruimen. toch ben ik ergens wel heel bang voor alsnog een inwendige bloeding… en voor de toekomst. Ik heb echt een trauma opgelopen, no joke
Jeetje lieverd. Wat ontzettend klote en dan druk ik het nog rustig uit. Wat ongelofelijk. Ik denk wel dat als je lijf het zelf opruimt dit beter is dan alle medicatie / curretage. Ik heb zelf bij mijn lege vruchtzak Cyotec etc gehad en dat was echt geen pretje. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven. Neem ook vooral de tijd om het te verwerken (zegt ze terwijl ze na de slechte echo op haar werk zit...). <3 heel veel liefs van mij.
Jeetje lieverd wat een erg nieuws voor jullie .ben wel blij dat je eindelijk duidelijkheid hebt . Snap zo goed dat je door dit allemaal een trauma hebt opgelopen. ik zou wel mijn angsten doorgeven misschien kunnen ze dan iets geven om je lichaam te helpen. Neem ook de tijd om dit te verwerken en een plekje te geven . Een hele dikke knuffel voor jouw ❤
Jeertje meid wat een gekke wending weer. Maar wel goed dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Hoezo is het dan een BBZ en niet "gewoon" een miskraam? Kan het ook niet een gewone miskraam zijn? Hopelijk gaat je lichaam het zelf opruimen, het lijkt er iig wel op! Veel sterkte hiermee en je kunt altijd bij mij/ons terecht!! x
Ohhh neee wat een verdrietig bericht lieverd. Echt een rollercoaster! Ik kan me voorstellen dat het wel een 'opluchting' is dat je nu weet waar je aan toe bent... Heel veel sterkte! En neem aaaaalle tijd voor jezelf en voor jullie om dit allemaal te verwerken. ❤
@ourbigdream hè wat een tegenvaller. Heel dubbel ook, omdat het kindje het zo goed lijkt te doen. Sterkte, hopelijk wordt het een kerstwondertje voor jullie. ❤
@xxKimm wat verdrietig. Wel heel fijn dat je nu niet meer in onzekerheid zit over wel of niet zwanger. Hopelijk is jullie gauw een mooi, lief gezond kindje gegund. Sterkte ❤❤
Ja zijn 2 lijsten onder elkaar haha . Met die van mijn naam is het wel de 16 de maar zie dat ik hem tussen 2 van 15 gezet heb
De laatste tijd ben ik iets minder aanwezig hier op ZP. Ik lees alles stilletjes mee hoor! Maar ik merkte dat ik soms erg onzeker werd en niet blij durfde te zijn omdat ik me toch veel zorgen maak. Soms waren m'n kwaaltjes ineens minder, of had ik juist weer een hele felle steek rondom m'n linker eileider waardoor ik weer in paniek raakte... Door de verdrietige posts van vandaag durf ik dit bijna niet te plaatsen want het voelt een beetje misplaatst nu, maar ik moest vanmiddag terug naar het ziekenhuis voor een echo. Het zag er goed uit en we hebben een kloppend hartje gezien! Ik was vooral heel erg blij om nog een keer te horen en te zien dat het toch echt goed zit en dat er niks raars te zien was bij mijn linker eileider. Ik ben geschat op precies 6 weken, maar het is echt millimeterwerk, dus ik laat 'm voor nu nog op 5+6 staan. Hieronder de foto:
Wauw wat goed om te horen zeg! En jij mag er ook zijn met jouw positieve nieuws!! Ik herken heel erg wat je schrijft over die onzekerheid, ik durf ook niet al te veel te posten en ook nog niet blij te zijn voor mezelf, hopelijk komt dat beetje bij beetje naar mijn echo volgende week. Jouw echo ziet er in elk geval super uit zeg! gefeliciteerd!
Wow wat ben ik blij voor je ❤en wat super dat je een kloppend hartje hebt gezien . Wat moet dit een een fijn gevoel geven.❤ Jouw blijdschap mag er ook zijn hoor. Bij jouw was het ook erg spannend.