Wat fijn dat er eindelijk duidelijkheid voor je is zeg!!! Poe zeg wat een helse weken heb jij gehad. En dat je lichaam zelf aan het opruimen is, heel fijn... hopelijk zet het door zonder hulp, de daling is echt al heel veelbelovend Heel erg veel sterkte verder mentaal snap dat dit echt veel is ♡
Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby Ourbigdream - 29 jaar - 1e kindje 3 augustus: Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 6 augustus: Marlena - 32 jaar - 1e kindje 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Angel02- 43 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje 15 augustus: Angel02- 43 jaar - 2e kindje Afspraken: December 16 - Angel02-echo 15 - Ourbigdream - 1e echo ziekenhuis 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 20 - Marlena - eerste echo 20 - Zuri - echocontrole bij gyn 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 21 - Ourbigdream - Intake+Echo VK 21- Hope2022 - eerste echo 7+6 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo 22 - Floortje86 - eerste echo 23 - AliceinW - eerste echo 23 - Marlena - intake 24 - Delena - eerste echo 28 - Zuri - echo 28 - Rosan89 - eerste echo 28 - Siementje - 2de echo 29 - bonnie1 - eerste echo 29 - Nananie - eerste echo 29 - Stacey4 - eerste echo + intake 29- angel02 - tweede intake Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 04 - Sannetijd - Termijnecho 06 - Lska - Termijnecho + Intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - Veertje22 - NIPT afname 13 - Termijnecho 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling Sterretjes ☆Nino12 ☆ xxKimm
Gyn belde net, mag de 20e nog een keertje komen voor kerst voor controle ♡ daarna 28e naar de verloskundige
Wat een supergoed nieuws! Juist voor alle zwangeren die nog geen echo gehad hebben/ in spanning zitten, is het ook fijn om te lezen dat het ook goed kan gaan!
Ah, wat verdrietig om te horen dat het vruchtzakje te klein is. Denk dat het inderdaad goed is om van het ergste uit te gaan, maar toch hoop ik op een wonder volgende week.
Lief dat je er naar vraagt. Het weekend was het erg veel, maandag nog een beetje en nu niet meer. Maar het zit me toch niet lekker. Aftellen tot de echo volgende week dinsdag... JIj heel veel succes met je afspraak morgen. Hoop dat er een mooi beeld te zien is op de echo!
Heel fijn dit te lezen! Enorm blij voor jullie! Vanmiddag had ik mezelf voorgenomen minder actief te zijn hier omdat ik merkte dat alle verdrietige berichtjes wel wat met me doen.
@xxKimm EINDELIJK duidelijkheid voor jullie, maar wat een verschrikkelijk k*t nieuws. Neem de tijd om dit een plekje te geven, wat zal dit pijn doen.. Praat er goed over, met elkaar, maar ook met anderen! @Din wat een prachtige echo!! Jouw blijdschap mag er ook zeer zeker zijn, voor iedereen blijft het spannend. Blij dat alles goed zit
Ik mocht kiezen dus ik mag 9.45 15.20 mocht indd ook, maar pfff moet je heel de dag naar die klok kijken. Maar dat vergeet je soms als je de afspraak maakt he? Dan zeg je oja 15.20 das goed. En later denk je "what was I thinking?!"
Heb er eerlijk gezegd geen last van. Misschien omdat ik toch al niet meer in die bubble zit. Maar kan het wel heel goes begrijpen want ik voelde me ook zo bij de eerste dat weet ik nog wel. Helemaal in de wolken omdat ik zwanger was en dat topic ging alleen maar over miskramen (in mijn ogen). Dat vond ik ook vervelend want dat maakte me onzeker en ik vond het wel lekker op die roze wolk. Dus zolang je daar op kunt blijven zou ik dat zeker doen hoor...
Haha ik kreeg gewoon een afspraak toegewezen en had niet echt een keus was allang blij dat ik die maandag mocht komen hihi (was bang pas later te mogen omdat 7 weken nog best vroeg is) maar mss toch maar even vragen of ze niet eerder een plekje hebben whahaha
@xxKimm goed dat je eindelijk duidelijkheid hebt. Geef jezelf de tijd om dit te verwerken. Veel sterkte. @ourbigdream wat een dubbel gevoel moet jij nu hebben. Hopelijk geeft de volgende controle je meer duidelijkheid, wat een moeilijke situatie.