Ben je wel zeker van je ovulatie? Heb je deze met tempen gedetecteerd? Als je misselijk bent door zwangerschap dan ben je misselijk door hcg en hcg maar je pas aan na innesteling. Meestal wordt gezegd dat je 2 dagen na innesteling pas voldoende hcg hebt om wat te voelen. Dus dat zou indd wel bijzonder zijn, innesteling met 2 a 3 dpo. Maargoed je gaat het vanzelf horen bij de echo hehe . Ik houd gewoon van speculeren Edit: O sorry lees nu pas dat anderen ook al gereageerd hadden.
Mss gekke vraag maar heb jij een foto van jouw testen van vorige keer toen ze niet opliepen? en een foto van je oploop nu?
Ik vind zowel de action als Kruidvat testen niet meer als voorheen. In 2016 hadden beide flinke dikke knallende lijntjes en ik vond ze in mijn zwangerschap daarna en nu echt een stuk schraler, in zie dit bij iedereen overigens
dan begrijp ik ook dat je graag nog even door test! Het geeft soms ook wel een fijn gevoel als je die duidelijke lijntjes ziet. Ik denk ook dat iedereen moet doen waar zij het beste bij voelt❤️
Ja daar ben ik zeker van , heb m'n eisprong gevoeld, gedetecteerd met een dipstick van sensitest en voor de zekerheid ook een smiley ovulatietest van CB en vervolgens heb ik de innesteling ook gevoeld op 7dpo.
Dankjewel ❤. Ja dit is voor mijn eerste kindje, maar de derde zwangerschap. Hoop zo dat het deze keer wel goed gaat! Ik zal mezelf op de lijst zetten .
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby 6 augustus: 7 augustus: 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December: 09 - XMamaMX - intake verloskundige 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
@Nino12 ja zeker heftig... de angst zit er dan ook goed in , maar goede hoop op een goede afloop dit x❤ @Zuri Lief!dank je wel ❤ @Din hier ook de innesteling gevoelt op 7dpo vroeger als voorgaande keren dat was altijd 9 a 10dpo. @Veertje22 ja heel irritant die streepjes van de action , veel smaller en lijkt wel andere kleur en minder inkt. Vorige keer bij eenling zwangerschap ( heb even terug gekeken) had ik pas rond 4+6 dat de teststreep even donker was als de controle. Met de tweeling eerder . Daar maak ik.me dan weer druk om hé.. op een gegeven moment lijkt het even donker steeds
Nou ik vind dat je mooie lijntjes hebt hoor!!! Ik test nog niet zo donker als jou! Ik denk dat t ook meer gaat om de oploop die er is. De ene zwangerschap nestelt in bij 9dpo en de ander 7dpo. Dan is de zwangerschap met innestelen op 7dpo natuurlijk eerder positief en eerder dikkere lijnen. Het zegt niks over de potentie van de zwangerschap zelf! Dus niet vergelijken met elkaar maar naar oploop kijken
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje 6 augustus: 7 augustus: 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December: 09 - XMamaMX - intake verloskundige 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
❥ Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: Nino 12 - 28 jaar - 1ste baby XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby 5 augustus: Veertje22 - 30 jaar - 3e baby Butterfly36- 40 jaar - 1e kindje 6 augustus: 7 augustus: 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: 12 augustus: 13 augustus: 14 augustus: 15 augustus: Afspraken: December: 09 - XMamaMX - intake verloskundige 13 - Siementje - eerste echo 14 - Sannetijd - eerste echo + intake 20 - Nino12 - eerste echo 20 - Veertje22 - eerste echo + intake 21- Butterfly36 - eerste echo 7+4 22 - Chailou - eerste echo 22 - XMamaMX - eerste echo Januari: 10 - XMamaMX - Termijnecho Allereerst gefeliciteerd! Voeg jezelf toe in de lijst door op de laatste lijst te reageren en vergeet de [/QUOTE] aan het begin en einde van de lijst niet te verwijderen.
Ja klopt maar op een gegeven moment zie je even geen oploop meer , dan lijkt tie even gelijk pas als de teststreep donkerder word als de controle zie je weer dat er wat gebeurt. (* maar moet eerlijk bekennen dat ik er obsessed mee ben na al het meegemaakte*)
Jeejjj meiden ik mag me bij jullie aansluiten!! Net een hele mooie test gehad, vandaag had ik ongesteld moeten worden. mijn man was echt in shock haha, helaas drukte ik eerst niet goed op het opname knopje, terwijl ik hem filmde hoe hij een boekje ‘grote zus’ met ons dochter ging lezen, hij zei nog tegen haar, jij bent geen grote zus jij hebt alleen een papa en mama… het duurde even voor hij de hint begreep, hilarisch
Een eisprong kan je niet voelen, wat je wel voelt is de groeispurt vooraf en de krampjes van de ovulatie erna. Ik dacht eigenlijk ook altijd dat ik het voelde, maar niet dus. Dus eipijn kan zowel voor als na de eisprong zijn. Innesteling daarentegen schijn je wel te kunnen voelen ja, gaaf!
Ik zag meerdere nieuwe zwangere voorbij komen. Welkom! Over de oplopende testjes. Ik heb pas na de NOD een test gedaan dus geen oplopend streepje vanaf blanco maar hier kan je wel mooi het effect zien van streep naar knalstreep en vervolgens een lichtere control streep.
Dit is die van nu. De vorige keer had ik allemaal testen die even licht waren. Dus geen oploop. Ik heb de week na de miskraam een test gedaan die was ineens veel donkerder. Ik ben toen nog even onder controle geweest en hcg werd geprikt. Mijn hcg liep op, was dus even spannend of ik een bbz zou hebben ja of nee. Na 18 dagen dus ineens weer hevige bloeding en daarna was hcg 2. Was heel opgelucht dat het niks was!
Waren je testen dan wel donker of altijd licht juist? spannende tijden voor je geweest dan! Je testen zien er nu goed uit hoor!