Dank je voor je antwoord . Ja dat was mijn ervaring ook .maar inderdaad lees ook van andere ervaringen. We gaan het meemaken ❤
Voor de meiden met bloedverlies, het hoeft niet altijd mis te zijn, hou moed! Ik heb 7 maanden echt GEBLOED en een heel mooi gezond meisje van inmiddels 1,5. Hier is inmiddels echt het misselijkheidssymptoom doorgezet. Net op mijn weg naar de supermarkt om mijn ontzettende behoefte aan paprikachips de auto heel snel aan de kant moeten zetten en midden op de stoep overgegeven wat naar zeg!
Ow paprikachips, dat heb ik ook! En vandaag een broodje van de Subway. Heel de dag aan gedacht, 's avonds gegeten.
Bedankt voor je steun. Was het bij jou ook veel bloedverlies? Ik lees vaak over een beetje bloed bij afvegen oid, maar bij mij was het echt veel meer dan dat. Sterkte met de misselijkheid. Hier leef ik inmiddels een week op alleen soep...
Elke test en elke persoon is ook weer anders. Alleen een bloedtest en een echo zullen op een gegeven moment echt duidelijkheid geven. Ik heb ooit een biochemische zwangerschap gehad, waarbij de testen niet mooi opliepen. Sindsdien test ik het liefst door totdat de teststreep minstens net zo donker is als de controlestreep. Ik heb dit keer alleen een foto gemaakt van een test bij 4+5 weken.. Toch wil ik je ook veel succes wensen morgen en ik duim mee voor goed nieuws!
Heel dubbel. Aan de ene kant denk ik dat het nooit meer goed kan zitten na zoveel bloedverlies. Aan de andere kant voel ik me nog onwijs zwanger (lees misselijk). Iemand toevallig ervaring met hoe snel kwaaltjes verdwijnen na een miskraam met 6 weken? Laat het maar snel dinsdag zijn, dan mag ik voor een echo.
ja voor de beeldvorming ben ik gewoon 7 maanden ongesteld geweest… was natuurlijk wel ontzettend spannend en uiteindelijk aan ijzer infuus omdat ik zoveel bloed verloor. ❤️ Sterkte
7+2 op papier, maandag om 8.45 naar de verloskundige, dan zullen we meer weten hoe ver ik precies ben en of het hartje nu wel klopt
Ben nu aan het wachten op de dokter voor echo enz moest er om 14.00 zijn. En hoe gaat het nu met jouw
Verdrietig… maar het is nu wel echt op gang gelukkig. Sinds gister echt buikkrampen. Wel nog steeds donkerbruin bloed maar wel actief aan het bloeden. Hopelijk verloopt het zonder gekke dingen en ben ik straks gewoon schoon en kunnen we door! Vanmiddag al aan de gerookte zalm gezeten vanavond maar een wijntje!
Ik ga voor je duimen dat je snel schoon wordt☺ . Dat klinkt wel lekker zalm . Gefeliciteerd met je zoontje trouwens .hoe oud is hij geworden