Morgen echo.... ben echt zooooo zenuwachtig! Ergens voelt het goed, ik voel me zwanger en kan mij niet voorstellen dat het niet goed zou zitten. Anderzijds weet ik dat het niet altijd wat zegt en ben ik echt zo nerveus...... Kan niet geloven dat ik alweer de 7 weken voorbij ben, tijd vliegt! @Stacey4 , jij ook gefeliciteerd met je 6 weken!!
Hallo allemaal ik heb een hele tijd niks geplaatst maar heb wel jullie berichten gelezen. we hebben vandaag goed nieuws gekregen en dit wil ik met jullie delen. Ik had gisteren bij het afvegen bruin afscheid gezien. Ik was zo bang dat het een miskraam word. Ik heb gelijk het ziekenhuis gebeld waar we ons IUI behandeling hadden. Gelukkig hebben ze me gelijkt geroepen om en echo te maken. Tijdens de echo konden we het baby zien op de goede plek met een hartslag. We konden ook naar de hartslag luisteren dat was zoo mooiiii En dan………. zegt de dokter “wacht maar. Ik zie hier nog iets”. Mijn man en ik kijken ons aan. En we waren in shock. We konden ook het hartslag van de tweede baby zien. We krijgen tweelingen we kunnen het nog steeds niet geloven Mijn eerste echo is eigenlijk op 27.12. Ik kijk uit naar die datum om ons baby’s weer te zien. dit Positive verhaal wilde ik met jullie delen omdat het niet altijd hoeft miss te gaan.
Dat is wel fijn zo vroeg! Ik heb die van mij de 29ste en mag er om 09.00 zijn. Ik vind het zo spannend!! Ook omdat ik ergens een vaag gevoel heb dat het er deze keer twee zijn. Die kans zit er namelijk wel in want tweelingen zit bij in de familie. M'n oma (moeders kant) was een tweeling, m'n moeder is een tweeling en m'n zus heeft een tweeling. Gister was mijn zus op visite (ze weet nog niks van de zwangerschap) en vertelde dat ze over 2 kleine muisjes had gedroomd.
Aaaaawww wat leuk!!!!!!! Gefeliciteerd met het dubbele geluk!!! Toevallig plaats ik net een berichtje dat ik een vaag gevoel heb ook zwanger te zijn van een tweeling. Ik moet nog even wachten op de echo..die is 29 december en dan weten we of het er 1 is of 2 zijn. Maar superleuk!! Echt van harte
Wat goed dat je er toch iets positiefs uit haalt. Verder is het gewoon een verdrietig verhaal en ik hoop ook dat het jullie gegund is. Sterkte voor nu.
Hier vandaag rood bloedverlies. Hopelijk door het hoesten. Ik heb namelijk ook een positieve zelftest in handen gehad. Hopelijk heeft dit weinig invloed op de zwangerschap. Morgen ben ik 7 weken onderweg. Volgende week de echo.
Nou zeg houd op hoor meiden met dat bloedverlies was het niet veel? Ik heb het altijd wel gehad maar klein beetje roze met afvegen was dat...
Owwh jongens wat gebeurt hier toch allemaal deze maand! Dit is echt bizar. Bonnie: hoe gaat het nu? Is het gestopt?
@Zehra1995 wow wat mooi !! Gefeliciteerd hoor❤❤ @bonnie1 hoe voel je je verder? Is het bloeden gestopt? @ de gene met echo morgen ben even kwijt wie dit is/zijn , heel veel kijkplezier ! Hier schijnbaar wat verkeerds gegeten ging zwaar aan de darmkrampen en diaree lig nu al in bed
@Butterfly36, @Stacey4 en @Zuri, het bloed was niet veel, wel een hele flinke plek met iets wat op een stolseltje leek. Voor nu is het gestopt. Hopelijk blijft het hierbij. Ik ben niet fit, zal toch ook echt wel last hebben van de corona. Een kuchje en verhoging, de trap op blijkt best een opgave. Zware benen als ik boven kom......
Wow wat super leuk.zeg gefeliciteerd dat moest wel een grote verrassing geweest zijn . @Marlena @Zuri @Jaimpiej heel veel succes vandaag bij de echo ❤ @bonnie1 hier gaat het nu @Butterfly36 hoe voel jij je nu .