Alle dames met goede echo gefeliciteerd!!! @angel02 hmm wel apart vorige keer was er helemaal niks te zien toch? Echt een rollercoaster dit zeg . Bij mij is het al zo vaak mis gegaan dat ik het niet meer kan tellen... maar hield altijd hoop tot het echt bewezen niet goed was ❤ hoop oprecht voor jou dat dit goed komt. Wat zei de verloskundige hiervan? Ik moet met 8+4 voor een echo maar zal ook inwendig zijn denk ik altijd zo eigenlijk rond deze duur bij de gynaecoloog. En ja leuk is anders maar ik denk dat met alle ivf behandelingen ik wel 10000 inwendige echo's gehad.. alles went op den duur.
@Din zat even te kijken jouw echo komt aardig over een met wat ik nu heb . Weet je nog hoe ver je toen was ☺
Ja inderdaad was niks te zien van dit en dik baarmoeder slijmvlies en dat rondje .dus inderdaad een rollercoaster. Precies die hoop heb ik ook tot het tegendeel anders is .de vk gaf aan dat ze het ook spannend vind welke kant dit opgaat . Maandag neem ik weer contact op na het gesprek met de gynaecoloog en de echo
Overgestapt op primperan. Hopelijk doet dit meer voor mij dan emesafene/suprimal en stopt het spugen.
Klote zeg, hoop dat de primperan wat gaat doen Hier ook misselijk maar niet overgeven. Maar wel vreselijk veel maagzuur en maagpijn, continu leeg knagende hol misselijk gevoel. Zijn jullie ook zo rillerig en kouwelijk af en toe? Het moeie is iets beter maar nog steeds erg veel slaap nodig en voel me gewoon katerig
Oh wauw! Wat bijzonder dat er nu toch iets in je baarmoeder zit! Ik ga zo hard duimen voor een goede afloop! ❤ Ik was toen 4w3d .
Ja, ik ging er al met een hard hoofd naar toe omdat ik dacht dat er niks te zien zou zijn. Maar op onderstaande foto was ik 4w3d.
Het wisselt hier. Of warm, wat ik nooit heb. Of ineens heel koud. Maar over het algemeen eigenlijk warmer dan anders. Verder merk ik hier dat ik om de 2 dagen een slechte lichamelijke dag heb. En die is dan ook echt prut. Maar ik prijs me "gelukkig" daarmee aangezien iemand als Zuri zich wss 24/7 voelt zoals ik om de 2 dagen. Toch bizar hoe dat per persoon zo kan verschillen..
Ja Jaa m’n vriend gaat gelukkig mee! Kijk echt op tegen dat inwendige hoor dus ga dat gewoon aangeven en kijken of ze eerst zo kan kijken
Ben zojuist voor mijn eerste echo geweest, en voorzichtig positief nieuws gehad. Er was een vruchtje te zien, precies even groot als zou moeten, en een hartje Wel was er naast het vruchtje te zien dat ik een flinke bloeding had gehad, en de kans dat het opnieuw gaat bloeden was vrij groot. Het blijft nog spannend. Over ruim een week mag ik weer op controle bij de gyn.
Oh dat is inderdaad spannend. Weten ze waar de bloeding door kan komen? Ik duim mee voor een goede volgende echo!
Nee, ze wist niet wat de oorzaak was. We kunnen verder ook niks anders doen dan gewoon afwachten. Bedankt voor het mee duimen